Gott, isch das e luschtigi Siite:
Beiträge von Reto
-
-
verrecksch ;o)
-
Zitat von nepal
der sehv irrt sich, wir haben uns gestern (und nicht schon früher) für die playoffs qualifiziert.
rechnung:
anzahl spiele in denen mindestens einer der 2. bis 9. platzierten mitspielt: 58
maximale anzahl der zu erreichenden punkte für die 2. bis 9. platzierten teams zusammen: 58 * 3 = 174
summe der anzahl punkte der 2. bis 9. platzierten teams um 85 punkte zu erreichen: 15+18+18+20+22+24+28+33 = 178
178 > 174 -> wir sind sicher für die playoffs qualifiziertDie Rechnung ist eben sehr milchbüechlimässig, aber eben - wenn, dann ist es eher so, dass wir schon früher definitiv qualifiziert waren, aber ich bin da nicht der Richtige dafür, das mit irgend einer Formel vorzurechnen, falls das möglich sein sollte.
-
Genau. Nur kann man den Zeitpunkt nicht genau sagen, weil man ja nicht alle Begegnungen voraussehen kann. Mir müsste mal einer vorrechnen, wie es gehen sollte, dass der Z noch auf Rang 9 rutschen könnte und das schon vor ein paar Runden.
-
De letscht Punkt isch immer de Schwierigscht. Macht mi jetzt grad chli nervös.
-
Söll mal eine vorrächnet, wie's das gmeint händ.
-
nöd schlächt...
-
Ist wohl eine andere Einstellung, wo man einfach einverstanden ist, dass der Standor getrackt wird.
Ich find's sogar noch spannend, auch wenn's natürlich schon krass ist.
-
Wahnsinn!
Wer hät alles es Android Handy?
Han eigentlich GPS-Ortig immer usgschaltet, aber GSM langet offebar, zum alles tracke:
https://maps.google.com/locationhistory/b/0
Isch eim ja bewusst, aber wänni das jetzt so aaluege, isch es scho no krass. Ich hoffe mal, ihr gsehnd eui eigene Bewegige uf dem Link und nöd mini ;o)
-
Zitat von Larry
Einem geschenkten Gaul schaut man nicht ins Maul! :razz:
Isch doch Blödsinn. Ich müesst eh nöd zahle, aber muess äxtra uf Oerlike fahre, dass mer chan näbedenand sitze.
E schlaui Organisation wär öppis anders. Mer chan amel d'Billett nöd mal am Match vorher scho bezieh und sini Saisoncharte abgäh.Und am Match schtaht mer zerscht am Kids Schalter a und dänn nomal a de Schlange am Iigang.
-
Föck.
Muessi jetzt d'Lionkids Billett scho vorher go abhole gah? Sch...
-
Es gaht so. Schtändig Diskussione mit em Arbetgeber. Das wär hüt sicher nüme so, aber git sicher vill Lüüt, wo dänn d'Mätch nöd rächt chönd luege (in Europa ;o)
-
Scheibe. Jetzt hetti mal im Aargau chönd de FCZ go luege und dänn säged's es ab.
Was machi jetzt mit de ganze Pyro, woni organisiert han? -
Es rüert au de 4-Jahres Ryhthmus chli durenand (na ja, das wär wohl vernachlässigbar), aber so uf de erscht Blick findi's au total doof, zu somene Ziitpunkt e Fuessball-WM. De Mänsch isch halt au es Gwohnheitstier.
-
Ha ha. De Verglich isch würklich i d'Hose.
-
Ha ha, ja. Das chan sogar si. Allerdings het ich i ganz junge Jahre s'Gäld für so öppis nöd gha - will "nöd soo krass" isch glaub scho rächt positiv usdruckt.
Am Schluss chunnt mer dihei halt glich immer meh mit über vo somene Turnier, au wänn ich all mini Erläbnis a EMs und WMs nöd wett misse.
-
Als erschts natürlich d'Priise, dänn d'Schpielort, Problem vor Ort und und und...
-
Ächt jetzt?
Würd mi jetzt nöd mal aamache, zum gah, ehrlich gseit und es git ja vill Gründ, wo eim so en Usflug im Vorus scho vermiesed.
Wünsche aber glich vill Schpass.
-
Die Frage ist natürlich, ob das der HCD überhaupt erlaubt, bzw. wieviel sie der FIFA zahlen werden, damit die WM zwischen Weihnachten und Neujahr pausiert.
-