Föck.
Muessi jetzt d'Lionkids Billett scho vorher go abhole gah? Sch...
Föck.
Muessi jetzt d'Lionkids Billett scho vorher go abhole gah? Sch...
Es gaht so. Schtändig Diskussione mit em Arbetgeber. Das wär hüt sicher nüme so, aber git sicher vill Lüüt, wo dänn d'Mätch nöd rächt chönd luege (in Europa ;o)
Scheibe. Jetzt hetti mal im Aargau chönd de FCZ go luege und dänn säged's es ab.
Was machi jetzt mit de ganze Pyro, woni organisiert han?
Es rüert au de 4-Jahres Ryhthmus chli durenand (na ja, das wär wohl vernachlässigbar), aber so uf de erscht Blick findi's au total doof, zu somene Ziitpunkt e Fuessball-WM. De Mänsch isch halt au es Gwohnheitstier.
Ha ha. De Verglich isch würklich i d'Hose.
Ha ha, ja. Das chan sogar si. Allerdings het ich i ganz junge Jahre s'Gäld für so öppis nöd gha - will "nöd soo krass" isch glaub scho rächt positiv usdruckt.
Am Schluss chunnt mer dihei halt glich immer meh mit über vo somene Turnier, au wänn ich all mini Erläbnis a EMs und WMs nöd wett misse.
Als erschts natürlich d'Priise, dänn d'Schpielort, Problem vor Ort und und und...
Ächt jetzt?
Würd mi jetzt nöd mal aamache, zum gah, ehrlich gseit und es git ja vill Gründ, wo eim so en Usflug im Vorus scho vermiesed.
Wünsche aber glich vill Schpass.
Die Frage ist natürlich, ob das der HCD überhaupt erlaubt, bzw. wieviel sie der FIFA zahlen werden, damit die WM zwischen Weihnachten und Neujahr pausiert.
Sägemer mal, im Alter vomene durchschnittliche Hockeyschpieler, isch Züri ehner favorisiert.
Nachher - na ja...
Wie der Derdyiok de Vollidiot.
Verdient sich dumm und dämlich (us Normalo-Sicht), isch aber eigentlich nöd gnueg guet, zum irgendwo andersch als i de Super League en chline "Held" z'si.
völlig übertriebe uf de eine Siite - mer weiss es aber, chönnt mer halt genau so guet säge.
Nöd würklich. Ich därf au ganz vill Sache nöd mache im Schtadion, wo ich dihei mache, wo's niemer schtört.
Bei den Deutschen hat er kaum viel mehr Chancen als bei den Brasilianern. Und wie und wieso hätte er Fussball-Schweizer werden sollen oder können? Und wie will er Deutscher werden????
Das ist immer der Gedanke der "Gesunden", dabei gibt es manchen, der nach einem Unfall eingeschränkt ist und sich trotzdem durchkämpft und gar nicht einverstanden gewesen wäre, man hätte seine Maschinen abgestellt. Kommt aber natürlich auch auf das Ausmass der Verletzung drauf an und natürlich auch auf den Typen selber.
Sind aber schon keine schönen Aussichten in seinem Fall, denke ich auch.