Chönnt ja nüme, wänn GC würd Meischter werde.
Beiträge von Reto
-
-
Irgendwie das gleiche, wie der darüber schon geschrieben hat ;o)
-
Ha ha, das chasch wohl vergässe.
Und Saisoncharte sind wohl au nöd gültig.
Ich han mich das scho immer gfräged gha, warum's kein Cup git und mini Antwort isch dänn gsi, dass ebe Hockey nöd wie Fuessball isch und e Mannschaft us ere tüüfere Liga lang chan es 0:0 hebe, bzw., dass die Unterklassige doch eifach Null Chancee händ gäge die bessere Teams.
Mal luege, wie das usechunnt. Chunnt wohl au druf a, wie ernscht mer das dänn nimmt.
Allerdings en Cup mit foif Rundene - au nöd so de Wahnsinn, wämmer sich dänn Cupsieger chan nänne. Das isch grad mal so vill, wie e durchschnittlichi Playoff-Serie, bzw. no chli weniger.
-
Na ja. Der Schluss ist ein Witz...
-
Matti Alatalo und Richi Novak werden zusammen auch das Sommer-
training des NLB-Teams leiten (GCK). Unterstützt werden sie dabei auch von
Claudio Micheli (43), der nach seiner grossartigen Spielerkarriere den
Schritt vom Spieler zum Trainer vollzieht. Er wird Stufenleiter der GCK
Lions Moskito. -
Wäg em Brunner:
Das würd ja aber heisse, dass d'Kanadier vo Zug früeh gmerkt händ, dass de Brunner "schpeziell" guet isch, dass die Sonerbehandlig mit ihm überhaupt gmacht händ.
-
de ander Tubel hät glaub die ganz Ziit nöd gmerkt, dass de Viletta vo hine z'fahre chunnt.
-
Boah, dem müesst mer au eis chlöpfe.
Läbenslangs Pischteverbot:
http://www.20min.ch/sport/ski/stor…posten-19022743 -
Villicht hilft er ja nomal bim Z us i de Playoffs ;o)
-
Sei doch froh, dass du noch Strom hast. Oder schreibst du nur noch mit dem Smartphone hier rein, so lange der Akku reicht? ;o)
-
Ha ha. Wämmer weiss, was teilwiis für Vollpföschte so Jöbs mached wie Securitas, dänn isch das scho sehr bedänklich.
-
läck, das Fachchinesisch du ;o)
-
Da chunnt mir grad Doping in Sinn.
-
Öb das mit em "Usländer" i de NHL sone Rolle schpilt, Larry?
-
schad, schad...
-
verruckti Sach...
-
Zwei Sache sind luschtig:
De Torschütz merkt zerscht gar nöd, dass er es Goal gschosse hät.
De Moderator verzellt gross, dass de Goalie im Goal bliibe müesst, wänn de Puck hinter's Goal gaht, debi macht das so z'säge nie eine und es hät wohl au no chum je en Moderator das als Fähler gseh. Aber passiere chan's immer mal wieder, dass de Puck luschtig abprallt. OK, nöd grad so ;o) -
Ja, ich weiss. Ich han au no paar Tickets für Schwiiz - Togo zu horrände Priise an es Reisebüro verchauft ;o)
Tuet aber eigentlich nüt zur Sach, will 7 Schpiel go luege heisst ja au, dass eifach die Schpiel bisch go luege, wo Tickets übercho häsch, nimm ich mal a.
-
a) isch also au nöd eifach gsi. Du erinnerisch dich ja au no a s'Gjammer und a all Tricks und Gägs wo häsch müesse vollbringe, zum a d'Tickets cho ;o)
-
Hautpsach die Quatarese händ kei Futzuvelas. Elei die wäred Grund gnueg, nie meh e WM uf Afrika z'gäh!