Beiträge von Reto

Ja, das wird's wahrschinlich würklich nie gäh. Würd ja au de Schpielfluss näh und zudem würd vill Diskussionsstoff verlore gah. Es isch aber nöd nur bim Hands so, dass es Situatione git, wo mer X mal chan aaluege und sich au all "Experte" dänn nöd einig sind. Mal usgnoh vo Fäll, wo's drum gaht, öb de Bölle hinter oder vor de Linie gsi isch. Dete würd's aber de Chip im Ball tue...

Ziitlupe bringt doch rein gar nüt. Mer isch sich ja immer no nöd einige und de Sutter, de Dödel, hät a de EM 2008 no OK gfunde, dass es im Eröffnigsschpiel kein Penalty für d'Schwiiz gäh hät, wo de Ujfalushi im Schtrafruum mit sinere Hand wiit über em Chopf de Bölle troffe hät (natürlichi Bewegig bim ufgumpe) und hüt meint er, es seg Händs, wänn am Dän de Bölle a d'Hand schpringt.

Und euse glatzchöpfig Schiri-Chef bim SF isch sich au nöd ganz schlüssig und hät die zwei Situatione vo de Däne us minere Sicht au nöd logisch und vor allem nöd einheitlich kommentiert.

Was würd dänn da sone "Challenge" nütze, fräg ich mich. Es muess eifach mal im Regelwerk andersch klärt werde. Ich weiss gar nöd, öb das Wort "absichtlich" würklich so im Reglemänt schtaht und öb's nöd ehner "unnatürlichi Handbewegig" müesst si oder isch. Dänn wär's us minere Sicht bi beidne Situatione kei Händs gsi. Wär's aber so, dass es Händs isch, wämmer d'Möglichkeit gha het, d'Hand weg z'zieh, und das nöd macht, dänn wär mindeschtens de erscht vo de hüttige Fäll en Penalty.

Ich bin uf d'Pole gschpannt.

Wer weiss, öb die evt. öppis chönd riisse.

Und sowieso muess mer vo somene Turnier doch eh jede Match luege...

EMs und WMs sind doch so Erinnerige im Läbe vomene Fuessballfan, wo eifach hange bliibed. Sit 1982 (woni 7ni gsi bin) chunnt bi mir zu jedem Turnier irgend e Erinnerig uf, wo uf ihri Art schpeziell isch.

Zitat von fäbe

als richtige fuessballfan isches richtig schön, dases kei euphorie git da i de schwiiz

So hani's gar nanig aaglueget, sondern mich ehner au gwunderet, dass so gar nüt z'gschpüre isch.
    Aber weisch was? Du häsch vollkomme rächt.

Mit dem isch jetzt glaub au nöd z'rächne gsi.

Kein schlächte Typ gsi, würdi meine. Hät sich für vill Sache iigsetzt, wo nöd nur ihm gnützt händ...

Na ja. Immerhin springt er mit seinem Geld ein. Nicht, dass er nicht auch mit einigen Privilegien und der reichen / erfolgreichen Verwandtschaft zu so viel Geld gekommen wäre, aber andere sind das auch und die kümmern sich nicht um solche Sachen...

Dann bleibt am Ende nicht viel anderes übrig, als dass einer mindestens das letzte Spiel irgendwo hochlädt und alle laden es sich dann runter...

Ganz so blöd isch das nöd.

Vorhang isch villicht s'falsche Wort. "Sichtschutz" oder ebe "Sicht-Verdeckig" oder so öppis, würd wohl ehner passe.

S'Problem isch nur, dass sich sicher es paar Schlaui oder söttig wo zur falsche Ziit am falsche Ort schtönd, werdet verchohle, wänn die dänn d'Pyros wend lösche oder sie findet's halt eifach luschtig, dass so eigentlich e Erlaubnis händ zum ablah, mit de Iischränkig, dass dänn s'Schpiel paar Minute nöd gsehnd. So gseh, wird's wohl au nöd funktioniere.

offiziell:

Bob Hartley und Jacques Cloutier wechseln zu den Calgary Flames

Die ZSC Lions geben bekannt, dass Trainer Bob Hartley und sein Assistent Jacques Cloutier auf die
    Saison 2012/13 zu den Calgary Flames wechseln. Die ZSC Lions entsprechen damit dem Wunsch der
    Trainer, trotz eines noch 1 Jahr laufenden Vertrages in die NHL zu wechseln. Über die Modalitäten der
    Vertragsauflösung wurde Stillschweigen vereinbart.

Mit den Calgary Flames übernehmen die beiden Coaches ein Team, das diese Saison mit dem 9. Platz in
    der Western Conference knapp die Playoffs verpasste. Es macht uns stolz, dass für Bob Hartley und
    Jacques Cloutier dank ihrer Leistung und dem Erfolg mit den ZSC Lions der Weg zurück in die NHL
    gelungen ist. Wir sind überzeugt, dass sie auch mit den Calgary Flames Erfolg haben werden.

Bob Hartley und Jacques kamen auf die Saison 2011/12 zu den ZSC Lions, wo sie die Mannschaft
    zum 7. Rang in der Qualifikation und mit Playoff-Siegen über Davos (4:0), Zug (4:0) und Bern (4:3) zum
    Schweizer Meistertitel führten.

Über die Nachfolge der beiden Trainer werden die ZSC Lions zu gegebener Zeit informieren.
    Wir danken Bob Hartley und Jacques Cloutier für die hervorragende Arbeit, welche sie für die ZSC Lions
    geleistet haben und wünschen ihnen viel Erfolg in Calgary.

Habe ich auch gedacht, aber wer weiss... Rueda hat immerhin mit Lausanne ein bisschen etwas erreicht europäisch.
    Wer weiss, ob es doch klappen wird. Schlechter als Egli oder Fringer kann der auch nicht unbedingt sein.