Und nach der RS war er sportlich so mies drauf, wie kaum je zuvor.
Beiträge von Reto
-
-
Ha ha, geil.
-
Zitat von Larry
Und dass sie den Final nicht zu den vorgesehenen Daten spielen konnten, dem SCB 50 000 Franken für sein Entgegenkommen zahlen mussten, zeigte die Hallenproblematik nochmals deutlich auf.
Das hani irgendwie erscht jetzt gseh.
Jetzt freut's mir grad no meh, dass mer die uf die Art und Wiis besiegt händ ;o)
-
Er muess chli provoziere. Isch em glaub langwiilig.
-
Ha ha, nöd ganz bache...
-
-
Er ist wohl auf bestem Weg und mehr wie zum Meister kann er es bei uns auch nicht bringen.
-
-
Wänn, dänn wär er no unterwägs...
-
Ist natürlich auch die Härte, dass die noch Lohn für den April wollen. Da haben die ja gar nicht gearbeitet ;o)
-
Frägt mer sich, wer jetzt scho de Chohle für e Saisoncharte überwiist, mit de Gfahr, dass dänn die für die 1. Liga gilt.
-
Chasch rate, wieso ich das weiss ;o)
Mich regt a so Ort aber uf, wänn nöd fair de Reihe nach bedient wird. Au voll denäbet oder, wänn eifach e Kasse ufgaht und paar "Neui" schtönd rasch dete here.
Egal...
-
Ja, klar. Super-Trick, das scho vor em 10i ine bisch. Uf das sind die andere sicher nöd cho ; o)
-
Ja, hani au dänkt. Voll sinnlosi Überschrift.
-
glaube au, dass, wänn am zähni aagschtande bisch, dini Billett übercho häsch.
-
Zitat von Jea
egal isch dä falsch usdruck (falls mich gmeint häsch
)
aber ich finde halt, dasses anderi meh verdient händ und ha drum au für anderi glueget... vo dem her
He he ;o)
Es wird gnueg Lüüt in Bern ha, wo nöd allzu viel Schpiel glueged händ die Saison. Unter anderem ich ;o)
Mich nerved dänn ehner die, wo ihri Fründinne müend mitnäh, wie die wo am Samschtig näbed mir ghocked isch...
-
Er hät ja vier Billett.
En wiitere Fall wo "für die andere umseckle, wo nöd sälber chönd luege" ;o)
-
Luschtig find ich amel, wänn d'Lüüt e Schtund versueched, es Ticket über z'cho und wänn's dänn nöd klapped isch's ne au egal und sie lueget's halt irgendwo im TV....
Hoffentlich setzed sich eusi Schpieler morn meh i ;o)
-
Findi au.
Finde persönlich aber au, dass es mir für de eint Match au egal wär, wänni mal chli meh für s'Billett würd zahle, au wänn's nöd fair isch.
-
Das isch kei Glück, behaupt ich jetzt mal.