Ich han für die "normale" Fans, wo sich vo Situation zu Situation mal chönd mitriise lah es gwüsses Verschtändnis.
Aber definitiv nöd fürs Gemotze, wo dänn chunnt, wänn mer chli härter aagange wird.
Ich han für die "normale" Fans, wo sich vo Situation zu Situation mal chönd mitriise lah es gwüsses Verschtändnis.
Aber definitiv nöd fürs Gemotze, wo dänn chunnt, wänn mer chli härter aagange wird.
Es isch de Schwiiz nöd illegal. Das isch scho mal guet, suscht würdi da sicher nöd drüber rede.
Mer muess au säge, dass es eim ja eifacher fallt, öppis im Netz abe z'lade, als irgendwo z'chaufe. Isch halt scho en Witz. Au über die offizielle Download-Kanäl isch es komplizierter, zum öppis bsorge, als uf em andere (nöd illegale ;o) Wäg.
D'Film- und Musiginduschtrie macht immer no villes falsch, obwohl's es sit de Erfindig vom mp3-Format hetted sölle glernt ha. Momentan mached Buechverläg de glich Seich au. Dete wird's sicher nöd ganz die gliche Uswürkige ha, aber sicher au iischniidendi.
Ha ha...
Scho krass. Das isch au wie gfühlti 2.5 Sekunde vor Schluss!
ManU hät no Schwein, dass nöd scho so gfiired händ, wie Schalke damals, wo's gmeint händ, sie seged Meischter.
sälber schuld ;o)
Ach so. Dachte, das sei so eine Doku wie "Home", die man irgendwo offiziell runterladen kann. Ist aber auch egal...
Zitat von SbornajaHei Reto, ich weiss es nöd aber ich han echt no Buchweh vo dem Seich!
![]()
Oder de:
40:00' Es ist vorbei!
Und zwar ganz. Kölliker hat ein weißes Handtuch aufs Eis geworfen.
Eben trudelt die Nachricht rein, dass die Norweger im Schlussdrittel mit 20-Kilo-Rücksäcken spielen wollen. Freiwillig. Das nenn' ich fair!
![]()
![]()
hahahaha iiiiich verreck!!!! :twisted: :twisted:
Köbi Kölliker clapp clapp Köbi Kölliker clapp clapp
Cha nümm penne und muss am 4 i use aber ich han so huereverdammt Buchweh hahaa
Ha ha, Globi ;o)
sogar legal, meinsch?
Ha ha. "Eigentlich waren wir die bessere Mannschaft".
Voll s'Debakel. Isch de Köbi überhaupt no Trainer oder schicked's de grad vo de WM us hei? ;o)
Jesses Gott. 4:12!?
Verzell. Ah nei, dänn würsch es ja du schriibe ;o)
Hani verpasst in Ängland, aber schön, dass au dete mit Gäld chasch Titel chaufe. Aber halt nur eis vo sägemer vier Teams pro Jahr.
Ha ha. Hani dänkt, aber glichziitig hani dänkt, dassi das mal nöd here schriibe.
Aber de Roli isch ja au scho en alte Chlaus. Grad mal luege, wo ich de Film chan bschtelle ;o)
Ich find ihn ja au en geile Siech (als Schportler), aber dass a de Golf Trophy voll Party mit ihm häsch, das bezwiifle ich es bitzeli.
Also für das würdi mir jetzt nöd e Wuche frei näh, ehrlich gseit.
Zudem hani nüme vill Kollege, wo hauptsächlich suufe im Chopf händ. Villicht mal amene Abig, aber grad e Wuche?
Ja, das chasch mache wänn 18ni bisch oder wänn d'Chind mal 18ni sind ;o)
Na ja. Nörgle und glich luege, wär ja einiges inkonsequänter. Oder gsehsch du das andersch? Luegsch au Spängler Cup und motzisch da drüber?
R.I.P. Buechhalter Nötzli
Han en vor churzem no bim Schawinski ghört und mich rächt amüsiert.
De hät s'Läbe no rächt gnosse und uskoschted und hät no s'Schwein gha, lang z'läbe und wahrschinlich au friedlich ab z'danke...
Ja, das wollte ich auch noch schreiben. Nun frag man sich einfach, ob man froh sein muss, dass wenigstens die einen (auch wenn sie nicht so beliebt sind) noch an die Spiele kommen oder ob man hofft, dass wenn sich die Lage beruhigt, die "Normalen" wieder zahlreicher an die Spiele gehen.
Nach der aktuellen Saison sehe ich aber auch wenig Grund, dass überhaupt noch gross Zuschauer den Weg in die Stadien finden in Zukunft...
Ich finde schon auch, dass man sich heute wohl nicht mehr viel erlauben kann, ohne Ärger zu bekommen, aber trotzdem ist das Interesse der Allgemeinheit / der ganzen Gesellschaft wichtiger zu werten als die Interessen von ein paar relativ wenigen Fussball-Fans, von denen ein beachtlicher Teil noch meint, sie müssen den Max machen.
Da ist es halt so, dass man die anständigen Fans mitbestrafen muss, um wenigstens irgend etwas erreichen zu können.
Wenn man schaut, was das ganze in Italien für Ausmasse angenommen hat, kann man sich ausrechnen, was es für den Fussball für negative Auswirkungen haben kann, wenn das so weiter geht. Da gehen offenbar nicht mehr viele Leute in die Stadien. Sicher auch, weil die Liga an Attraktivität verloren hat, weil die Vereine Misswirtschaft betreiben ohne Ende, aber sicher auch, weil es teilweise schlimme Zustände rund um die Spiele sind.