Beiträge von Reto
-
-
Zitat von Ali Bengali
luegsches i de Badhose? zimmli geil

Ich lueg's i de Unterhose, falls es dich interessiert. Aber s'ZSC-Liibli isch relativ lang, woni a han.
-
öhm ja. Drittletschte Satz ;o)
-
Super letschte Satz ;o)
-
Ich finde die NZZ halt doch auch etwas borniert, ehrlich gesagt.
-
"Masterround". Tssss....
Gopf, ich bin au a dem Schpiel gsi und weiss das irgendwie alles nüme.
-
das huere Ghetto im Schwiizer-Fuessball, unglaublich.
-
uf Ricardo chunnsch sicher 80.-- über defür. Vo dem her würdi zueschlah.
-
Irgendwie chan ich mich mit eme Namittagschpiel im Playoff-Final nöd aafründe, obwohl mer das in Davos obe ja aus cho gha händ.
Ganz verreckt wird's aber, wänn das scho de entscheidend Match wär ;o)
-
Ich bin da eigentlich zwenig drin bim FCZ, aber wänn ich Fringer ghöre, han ich eifach schwer s'Gfühl, dass das überhaupt nöd passe würd. De Fringer passt sit em Debaku in Aserbaidschan us minere Sicht sowieso nienets meh here, aber zum FCZ scho gar nöd.
-
irgendwie nicht so familientauglich...
-
Die Playoff-Paarung gab's doch noch nie, seit die Lions die Lions sind. Dafür war's der (etwas frustrierende) Abschluss der ZSC-Ära, als wir gegen Bern nach Führung noch die letzte Playoff-Serie als "nur" ZSC verloren hatten.
-
isch doch au im Interässe vo de Berner. Wie gseit, hetted sicher nöd vill Mutze-Fans Platz gfunde im Chueschtall.
-
Na ja. Das gsehmer dänn. Aber aagnähm müend's ja au gar nöd unbedingt si. Söll chli öppis laufe, wänn i de bisherige Playoffs scho nöd vill Emotione ufcho sind mit de schwache Gägner ;o)
-
hani au grad dänkt ;o)
-
Auf eine coole Finalserie, von mir aus über sieben (oder doch lieber sechs) Spiele.
-
ah blöd, de Link hät's gar nöd rächt kopiert. Ja, genau.
-
Jetzt hät's mer fascht öppis gäh, woni d'Zämefassig vom NLB-Final gseh han:
-
Fascht wie Davos und Zug. Aber die Affe hetted am Samschtig doch au chöne verlüre.
Sind im Halbfinal und händ i de ganze PO glaub nur eis Heimschpiel gwunne ;o)
-
Zitat von virus
Wieso kein rechtes Heimspiel? Was ist deine Definition von Heimspiel im Eishockey?
Ich persönlich zweifle an der positiven Wirkung einer Garderobe...Sehe ich auch so. Stimmungsmässig wär's in Kloten nicht schlechter, aber die Berner würden ihren Fans wohl einen Gefallen tun, wenn wir die Daten verschieben können, denn in der Halle haben sicher mehr Auswärtsfans Platz als in Kloten. Wie viele Plätze müsste man überhaupt für Berner-Fans reservieren? Von wegen kein richtiges Heimspiel.