Ja, säg nüt. Ich würd wette, de Urs hät Antwort gäh.
Beiträge von Reto
-
-
Häsch en Controller debi oder was isch dis Problem?
-
wo isch ächt de Charlie mittlerwiile?
-
let's go Lions, let's go.
-
Playoff isch, wänn all denäbed tipped.
-
Ich bin leider erscht im Herbscht '92 s'erschte Mal i de Halle gsi, aber chan mir vorschtelle, dass die Playoffs gäge Lugano emotional eigentlich scho krasser müessted gsi si, als de Victoria Cup und evt. au d'CHL.
De Reschte vo de Reihefolg passt bi mir aber haargenau au, aber dänke, dassi 1992 wiiter obe het, wänni im 92gi scho paar Jahr Z-Fan gsi bin.
De Titel im 2000 isch ja drum so schön gsi, will mer es paar (na ja, es paar vill) Jahr nüt zum fiire gha hät vorher. Erschtuunlicherwiis isch 2001 dänn fascht genau so iigfahre und würklich überrascht bin ich am VC gsi, wie wichtig mer das Schpiel dänn uf's mal gnoh hät, wo mal s'erschte Bully gschpillt worde isch.
-
Theoretisch sind noch genau die gleichen Playoff-Gegner in der gleichen Reihenfolge wie im Jahr 2000 möglich.
-
Zitat von Der WeiseAlles anzeigen
Freude herrscht, gestern wurde wahrscheinlich der Grundstein für eine rosige Zukunft gelegt, und die Quali für die Halbfinals ist nur ein Puzzlestück davon.
Bob Hartley gat es wahrscheinlich tatsächlich geschafft die Steine ins Rollen zu bringen.
- Arbeitseinstellung
Wahrscheinlich Meilenweit besser als seine Vorgänger, hat sich zu 100 % mit der Organisation identifiziert.
- Aenderung der Hierarchien im Team und in der Kabine
Bob hat tatsächlich alle gleich behandelt, unabhängig von Erfahrung Klubzugehörigkeit unf früheren Erfolgen. Die Jungen haben gemerkt dass sie eine faire Chance erhalten (Flüeler, Schäppi usw.) und die alten haben es am Anfang zwar murrend aber dann doch akzeptiert.
Die Chemie hatdanach wirklich gestimmt, in den Playoffs war definitiv ein Team zu sehen.
-Psychologie
Auch wenn als harter Hund gebrandmarkt hat er für mich mit diversen Spielern viel Menschenkenntnis und Feingefühl bewiesen, Beispiel Monnet und Bärtschi die in den PO zu Leistungsträgern geworden sind. Auch hat er den Wechsel von Sulo zu Flüeler nun definitiv vorgenomen ohne Sulo die Ehre zu nehmen!
Egal was noch kommt, wir haben in dieser Saison mit Sicherheit einen wegweisenden Schritt in die Zukunft gemacht; und wahrscheinlich ist der neue Z auch wieder eine interessanta Adresse für Spieler!Scho schön, wie schnäll alles wieder super isch.
-
-
Besser werdet Schpiel mit HD au nöd.
-
und am Schluss jammered wieder paar, wänn's keis Billett übercho händ.
-
Ausverkauft. Soeben durch Mr. Ticket inoffiziell verkündet.
-
-
-
Zitat von Brave New World
Gut schaue ich NIE ein Spiel auf SF (Danke TC). Der Sender ist auch aabseits vom Sport ein Müll sondergleichen.
Wenn das wirklich stimmt, dass nur Pro Davos moderiert wurde, dann ist es eine Frechheit. Man sollte ein Spiel neutral kommentieren.Es stimmt nicht.
Aber schön zu sehen, wie dir hier viele vorwerfen, eine Murmeli-Brille aufzuhaben und selber sind die auch nicht besser.
-
Er chan doch nur luege, öb d'Schiibe im Goal gsi isch oder nöd. Oder isch es i de Playoffs evt. andersch?
-
Da isch rächt Schadefreud ufcho bim dritte Pfoschteschuss.
De RvA hät au schön en Schtockschlag uf en Händsche verteilt, de Schafseckel und ich würde (kei Ahnig, wie schtarch da mini ZSC-Brülle isch) au säge, dass de Flüeler de Puck under em Händsche gha hät. Evt. vo de Chraft wo er druf gha chamer dem nöd "blockiert" säge - kei Ahnig.
Und de Schiri isch au guet. Schickt de Kenins use, debi hät de Cunti am Davoser de Schtock is Gsicht gschlage. Zum Glück hät's dete aber nöd e schlimmeri Schtraf gäh - ziemlich unnötig gsi. Schad au, die mindeschtens drü 100%ige, wo elei vor em Goalie vergäh worde sind, aber das isch alles Details.
Souverän gschpillt, wie ich finde, abklärt i de Defensive und trotzdem - Davos isch irgendwie au schwach gsi, hani gfunde. Kein rächte Schpielufbau, vill unnötigi Fähler i de Defensive usw.
Und den Kommentar fand ich übrigens gar nicht HCD-lastig, sondern angenehm neutral.
-
er redet ja vo sich und nöd vo de HCD-Fans.
-
d'Caro filmed live i de Halle und streamt zum Larry.
-
Swisscom TV Air oder wie?