Beiträge von Reto

Ich bin leider erscht im Herbscht '92 s'erschte Mal i de Halle gsi, aber chan mir vorschtelle, dass die Playoffs gäge Lugano emotional eigentlich scho krasser müessted gsi si, als de Victoria Cup und evt. au d'CHL.

De Reschte vo de Reihefolg passt bi mir aber haargenau au, aber dänke, dassi 1992 wiiter obe het, wänni im 92gi scho paar Jahr Z-Fan gsi bin.

De Titel im 2000 isch ja drum so schön gsi, will mer es paar (na ja, es paar vill) Jahr nüt zum fiire gha hät vorher. Erschtuunlicherwiis isch 2001 dänn fascht genau so iigfahre und würklich überrascht bin ich am VC gsi, wie wichtig mer das Schpiel dänn uf's mal gnoh hät, wo mal s'erschte Bully gschpillt worde isch.

Scho schön, wie schnäll alles wieder super isch.

Zitat von cherrypicker

Das hat mich auch extrem genervt. Ganze 10 min. AdC Geschwafel vom Peinlichsten. Aber es wird sicher wieder mindestens einen hier geben, der das absolut angemessen und verständlich findet.

Die meisten wird's nicht interessieren, da sie am Spiel waren.

Zitat von Messier

Ich rede nöd vom live-Komentar, ich rede vo de ganze Sändig.

Dänn chasch i dere Ziit ja uf em TC de Zamboni luege. Bim Kommentar sälber isch mir nöd ufgfalle, dass es nöd objektiv gsi wär.

Zitat von ZSColin

Strafe gegen Kenins ein Witz.

Nur ein Witz, weil es Cunti und nicht Kenins war. Hab's ein paar mal zurückgespult und Cunti trifft den Davoser mit dem Stock voll i d'Pfrässi und das ziemlich absichtlich nach dem Zweikampf.

Zitat von Brave New World

Gut schaue ich NIE ein Spiel auf SF (Danke TC). Der Sender ist auch aabseits vom Sport ein Müll sondergleichen.
    Wenn das wirklich stimmt, dass nur Pro Davos moderiert wurde, dann ist es eine Frechheit. Man sollte ein Spiel neutral kommentieren.

Es stimmt nicht.

Aber schön zu sehen, wie dir hier viele vorwerfen, eine Murmeli-Brille aufzuhaben und selber sind die auch nicht besser.

Da isch rächt Schadefreud ufcho bim dritte Pfoschteschuss.

De RvA hät au schön en Schtockschlag uf en Händsche verteilt, de Schafseckel und ich würde (kei Ahnig, wie schtarch da mini ZSC-Brülle isch) au säge, dass de Flüeler de Puck under em Händsche gha hät. Evt. vo de Chraft wo er druf gha chamer dem nöd "blockiert" säge - kei Ahnig.

Und de Schiri isch au guet. Schickt de Kenins use, debi hät de Cunti am Davoser de Schtock is Gsicht gschlage. Zum Glück hät's dete aber nöd e schlimmeri Schtraf gäh - ziemlich unnötig gsi. Schad au, die mindeschtens drü 100%ige, wo elei vor em Goalie vergäh worde sind, aber das isch alles Details.

Souverän gschpillt, wie ich finde, abklärt i de Defensive und trotzdem - Davos isch irgendwie au schwach gsi, hani gfunde. Kein rächte Schpielufbau, vill unnötigi Fähler i de Defensive usw.

Und den Kommentar fand ich übrigens gar nicht HCD-lastig, sondern angenehm neutral.