Was besch.... wär, wämmer im Stadthof 11 aachunnt und die Hütte isch volle...
Beiträge von Reto
-
-
top recherchiert:
Nach 14 Jahren bei den Lions wäre der dritte Titelgewinn natürlich der krönende Abschluss für ZSC-Legende «Sulo».
-
-
was isch glöscht worde?
Und Hügli: Es isch doch Oschtermäntig gsi, wo so vill Berner i de Halle gsi sind, aber trotzdem hät's natürlich öppis...
-
Au geil, so elei dihei i de Schtube mit volle Konzentration uf de Match. Ziemliche Nervekitzel gsi...
-
Phuh... Wieso schüsst de Seger? Rächts sind zwei frei gschtande. Han scho gflueched, wo er usgholt hät ;o)
Wird geil am Samschtig. Egal, wie s'Schpiel usgaht.
-
-
Irgendwie glich wie immer und am Schluss gwünned d'Berner knapp...
-
-
Ich han ehrlich gseit nach em letschte Match nöd e Sekunde meh dra glaubt,dass de Z no e Chance uf de Meischtertitel chönnt ha.
Allerdings muess mer ja au chli optimistisch si und es wär ja umso geile, so de Titel z'hole.
Drum hoffi uf gueti Unterschtützig vo eusne Fans am Dunnschtig und mindeschtens nomal uf es Heimschpiel, wo mer dänn natürlichau gwünne sötted.
-
Na ja. "spöter" isch au keis rächts Wort, wämmer's mal gnau nimmt.
-
Ich finde übrigens nöd, dass d'Chanceuswertig schlächt isch, sondern dass de Z zu vill z'wenig Chance chunnt. Gsehnd ihr das nöd au so?
-
Ramazzotti. Tsss....
-
-
Lustig auch, dass sie Stoffel das harte Foul vorwerfen. Das mag mit der ZSC-Brille gesehen sein, aber der Check von Deruns gegen den stolpernden Ambühl fand ich Grund genug, Deruns eins auszuwischen. Zeugt auf jeden Fall wieder etwas von Zusammenhalt im Team, das das gleich bestraft wurde.
-
Alles Huuligäns!
-
hmmm... Pessimistusch usdruckt müemer jetzt drü vo vier Schpiel gwünne. Und das schiint mir leider nöd realistisch.
Trotzdem hoffi uf en geile Match morn, gueti Schtimmig, en Sieg und vill Emotione und dänn gsehmer sich no zwei Mal i de Halle die Saison. Seg's für e Live-Überträgig mit Meischterfiir oder ohni.
-
Apropos Trainer. Dann müsste man sich aber auch fragen, wieso Bühler nach der Schlegi in den letzten Sekunden, die nach dem Bully noch zu spielen waren, wieder auf dem Eis steht. War ja auch abzusehen, dass noch etwas laufen würde (auch wenn ich persönlich das natürlich ganz OK finde, wenn die Emotionen etwas kochen...).
-
Was wirklich keinen Spass macht, ist in so einer Druckphase wie zu Beginn des Schlussdrittels das unnötige 2:0 zu kassieren.
-
Wirklich ein ziemlicher Moron!
Und zum Z: Ohne Powerplay gewinnt man spätestens im Finale keinen Blumentopf mehr :o(