schtimmt doch gar nöd. Es isch andersch, aber immer no glatt. Jedefalls nöd schlächter, als Schtaffle 8, find ich.
Beiträge von Reto
-
-
Hüt än Rappe, morn än Rappe git ä schöni Zipfelchappe.
-
Ha ha. Das wär no blöd ;o)
-
isch de so vill besser, wie er tüürer isch?
-
hani de huere Link nöd ine kopiert gha?
Na ja, isch ja eifach zum google...
-
Und dabei war der Z deutlich besser und man hätte das übermächtige Biel packen können, wenn bloss die Chancenauswertung besser gewesen wäre.
Und Flüeler mit seinen Abprallern, Tambellini mit viel zu viel Eiszeit und Down die Wurst. Salis ist an allem schuld.
-
-
da hett de eint oder ander da ine e Wett gwunne.
-
Swiss VPN?
Das wär no öppis für im Gschäft, wo mer e US-Leitig händ. Wo git's das?
Ah, da.
6.-- im Monet. Gaht eigentlich no.
-
Ui. De bruucht au e gueti Haftpflicht-Versicherig!
-
Zitat von jever
Es ist nicht die "Schuld" von Blaine Down, dass er beim ZSC spielt. Ich habe Hochachtung vor ihm, dass er es vom Farmteam zum Championsleague-Sieger gebracht hat. Gedanken müssten sich Andere machen.
Und i de CHL simmer froh gsi um ihn.
Aber so isch es halt - das isch hüt nüme entscheidend (was ich au logisch finde im Schport). -
Ja, klar.
-
Doch doch. Han kei Zwiifel, dass vill vo dene amel au Schwiizer sind ;o)
-
de Mehmedi gseht so fröhlich us, wie amel sini Landslüüt uf de Usgangs-Föteli:
-
-
Mal luege, wie s'dänn am Mehmedi i de Ukraine gfalle wird.
Ich chan mich no an es Interview vom Martin Gerber erinnere, wo verzellt hät, dass er bim Metzger hät müesse Grüsch mache, zum säge, was für Fleisch er will.Muuuuuuh!
-
alter Schwede!
-
Und suscht eifach mal bim Thomi oder mir mälde. Meh als en RS-Account bruchsch nöd und au das nöd mal unbedingt, wänn nöd täglich ein, zwei Schtaffle willsch abelade. Eifach nienets öppis zahle wie bi usenext oder so. Das isch Abzocke.
Was de Thomi seit schtimmt halt au. Ich würde vor allem gueti neui Sache sueche, will vill alts Züügs ich eifach nüme so guet, wie mer's in Erinnerig hät. Trotzdem wird ich mini Chliine natürlich die eint oder ander Serie, wo mich i minere Chindheit begleitet hät, vorfüehre. Mal luege, wie ziitgemäss das dänn no isch ;o)
-
Usenext isch Verarschig.
Hol der en RS-Account (oder Filesonic), inschtallier de JDownloader und du wirsch glücklich.
Ich trau der zue, dass kei grossi Erklärige bruchsch und suscht schriibsch halt mal via PN.(i de Zwüscheziit hani gseh, dass scho paar Antworte cho sind, wo mini meh oder weniger überflüssig mached. Für das wo du suechsch, isch aber das genau das, was du bruchsch).
RS isch immer no schnäll, aber wird nüme überall aabotte. Mit Filesonic als 2. Möglichkeit, fahrt mer rächt guet momentan. Und wänn nur ein, zwei Film pro Tag i normale Qualität abeladsch, langet's au ohni Account.
-