Die Playoff-Paarung gab's doch noch nie, seit die Lions die Lions sind. Dafür war's der (etwas frustrierende) Abschluss der ZSC-Ära, als wir gegen Bern nach Führung noch die letzte Playoff-Serie als "nur" ZSC verloren hatten.
Beiträge von Reto
-
-
isch doch au im Interässe vo de Berner. Wie gseit, hetted sicher nöd vill Mutze-Fans Platz gfunde im Chueschtall.
-
Na ja. Das gsehmer dänn. Aber aagnähm müend's ja au gar nöd unbedingt si. Söll chli öppis laufe, wänn i de bisherige Playoffs scho nöd vill Emotione ufcho sind mit de schwache Gägner ;o)
-
hani au grad dänkt ;o)
-
Auf eine coole Finalserie, von mir aus über sieben (oder doch lieber sechs) Spiele.
-
ah blöd, de Link hät's gar nöd rächt kopiert. Ja, genau.
-
Jetzt hät's mer fascht öppis gäh, woni d'Zämefassig vom NLB-Final gseh han:
-
Fascht wie Davos und Zug. Aber die Affe hetted am Samschtig doch au chöne verlüre.
Sind im Halbfinal und händ i de ganze PO glaub nur eis Heimschpiel gwunne ;o)
-
Zitat von virus
Wieso kein rechtes Heimspiel? Was ist deine Definition von Heimspiel im Eishockey?
Ich persönlich zweifle an der positiven Wirkung einer Garderobe...Sehe ich auch so. Stimmungsmässig wär's in Kloten nicht schlechter, aber die Berner würden ihren Fans wohl einen Gefallen tun, wenn wir die Daten verschieben können, denn in der Halle haben sicher mehr Auswärtsfans Platz als in Kloten. Wie viele Plätze müsste man überhaupt für Berner-Fans reservieren? Von wegen kein richtiges Heimspiel.
-
OK. Merci.
Händ's scho en Nachfolger?
-
Schponsore händ's uf jede Fall gnueg.
-
Stimmt.
Dabei muss man auch zusätzlich noch sagen, dass die Frey-Gruppe wirklich viel in den Schweizer-Sport investiert. Es gibt ja Spiele, da haben alle Akteure auf dem Eis irgend eine Automarke diese Konzerns aufgedruckt und es wird sicher auch viel Geld in den Nachwuchs gebuttert usw.
Da ist natürlich viel Geld vorhanden, aber trotzdem ist es nicht selbstverständlich.
-
Gar nöd gwüsst mit em Capello.
Wieso isch dänn de weg?
-
wie sieht's denn mit den Terminen im Hallenstadion aus, wenn Fribourg die nächsten drei Spiele gewinnt? ;o)
-
Wenn es nur das "Problem" wäre, einen Spieltag mehr Pause zu machen, fände ich es schon recht mies von Bern, wenn sie da nicht einwilligen würden.
-
Zitat von gringo
de hartley söll bliibe!
Wänn's Meischter werdet muess er ja traditionellerwiis eh gah.
-
-
Mindestens im ersten Spiel hatte BNW mit Jussi aber recht ;o)
-
besonders schlau ist der Besuch, der zu dir kommt, genau zu dieser Zeit ;o)
-