Beiträge von Reto

    Ich wird am Samschtig wohl relativ schpat richtig Basel fahre chönd für de CH-Match.

    Was würdet ihr empfehle? Die paar Mal, wo mer mit em Auto gange sind isch es immer rächt müehsam gsi. Weiss öpper, öb mer z.B. bi Pratteln scho use chan zum dänn dete am Bahnhof oder so parkiere? S'Drämmli vom Bahnhof Brattele hät nur 14 Minute bis zum St. Jakob.

    Bi dem Schtau wo's normalerwiis a dene Mätch hät, isch das villicht sogar die schnäller Variante.

    Danke für Tipps!

    Zitat von Larry

    Züri - Antisportstadt Nummer 1!

    Das mer nöd fähig gsi isch (oder nöd häd welle), vor dem blöde Meeting no en Fuessballmatch anezbringe wos um CL gaht, isch schlicht underirdisch. Ich als Canape hetti druf bestande im Letzi z'spiele, dänn hettets halt mal de Finger müesse useneh bim umbaue.

    Eimal meh unsäglich!

    Das passt au grad:

    ZSC Lions – Kloten Flyers am Samstag 31.10.09 neu um 15.45 Uhr

    Die Partie ZSC Lions gegen die Kloten Flyers vom Samstag, 31.10.09 findet neu bereits um 15.45 Uhr (anstatt 19.45 Uhr) statt. Grund dafür sind umfangreiche Umbauarbeiten für den am Sonntag, 01.11.09 stattfindenden Swiss Cup (Turnen).

    Weiss öpper, wie mer vo dihei us chan e "Telefonkonferänz" mit meh als zwei Persone mache? Also eifach drü Leitige i eim Aaruef.

    Das sött doch irgendwie möglich si. Evt. via Swisscom über e Zentrale oder dänn halt suscht mit irgend ere Nummere, wo mer chan aalüüte usw.

    Ah - Skype wär villicht au nöd s'blödschte...

    Ja, das kommt bei 10 Spielen schon sehr auf die Gegner an. Ich schätze mal, man spielt mehr oder weniger gegen jedes Team ein mal...

    OK, beim SEHV weiss man nie, ob grad vier oder fünf Derbys in einem Monat stattfinden.

    Guet. Eigentlich isch es scho krass. Bim ZSC isch d'Vorrundi für Saisonchartebsitzer gratis gsi und da verlanget's so vill Gäld. Isch ja schliesslich beides Champions League.

    Zitat von Simms

    Denn müssteds aber wieder in St.Galle spiele oder isch es halbvolls stadion anere Champions League würdig?

    Ich gseh das ja umgekehrt amel glich (a de Nati-Mätch), aber leider fülled mir i de Schwiiz keis Schtadion nur mit Fans.

    De Facebook-Link chasch au extern verteile. Une dra schtaht amel "Verschicke dieses Album an Freunde, die nicht bei Facebook sind" oder so ähnlich. Mit dem Link chasch druf.

    Download gaht dänn aber nur Bild für Bild und das gaht ja eh überall.