Wo schtaht das vo de Migros?
Beiträge von Reto
-
-
Bitteri Sach. Grad Chindergartegeburtstag, was bi eus ablauft.
-
muess dene glaub d'Printscreens vo de Wichser-News mal schicke:
-
Wie bisch dänn du ZSC-Fan worde, wänn "a de Schpitze mitschpile" dis Kriterium isch?
-
Zitat von snowcat
3. bekannte gewalttäter müssen sich 2 stunden vor matchbeginn auf dem polizeiposten melden. eine gute sache, welche sich in england bewährt hat.Schön und gut, aber das heisst, dass wenn du mal an einem Match gewalttätig wurdest, dass du dann jeden Nachmittag / Abend, an dem ein Spiel stattfinden, auf dem Polizeirevier verbringen musst???
-
meinsch nöd Barca? ;o)
-
Dann bekommt man vielleicht ab und zu die 19'000 Zuschauer zusammen ;o)
-
Boah, Ralf! GC und Bayern-Fan? Krass!
-
Vielleicht ist die Zeit der Serie einfach abgelaufen. Welche Comedy schaffts es schon, 7 Staffeln lang das Niveau zu halten?
-
schtimmt doch gar nöd. Es isch andersch, aber immer no glatt. Jedefalls nöd schlächter, als Schtaffle 8, find ich.
-
Hüt än Rappe, morn än Rappe git ä schöni Zipfelchappe.
-
Ha ha. Das wär no blöd ;o)
-
isch de so vill besser, wie er tüürer isch?
-
hani de huere Link nöd ine kopiert gha?
Na ja, isch ja eifach zum google...
-
Und dabei war der Z deutlich besser und man hätte das übermächtige Biel packen können, wenn bloss die Chancenauswertung besser gewesen wäre.
Und Flüeler mit seinen Abprallern, Tambellini mit viel zu viel Eiszeit und Down die Wurst. Salis ist an allem schuld.
-
-
da hett de eint oder ander da ine e Wett gwunne.
-
Swiss VPN?
Das wär no öppis für im Gschäft, wo mer e US-Leitig händ. Wo git's das?
Ah, da.
6.-- im Monet. Gaht eigentlich no.
-
Ui. De bruucht au e gueti Haftpflicht-Versicherig!
-
Zitat von jever
Es ist nicht die "Schuld" von Blaine Down, dass er beim ZSC spielt. Ich habe Hochachtung vor ihm, dass er es vom Farmteam zum Championsleague-Sieger gebracht hat. Gedanken müssten sich Andere machen.
Und i de CHL simmer froh gsi um ihn.
Aber so isch es halt - das isch hüt nüme entscheidend (was ich au logisch finde im Schport).