voll skandalös!
Habe die Hälfte des Ziischtigs Clubs gehört bis jetzt und wenn du mich fragst, ist das eine sinnlose Diskussion über die Pyros. Die tun so, als ob alle Probleme mit dem Feuerwerk zusammenhängen würden.
voll skandalös!
Habe die Hälfte des Ziischtigs Clubs gehört bis jetzt und wenn du mich fragst, ist das eine sinnlose Diskussion über die Pyros. Die tun so, als ob alle Probleme mit dem Feuerwerk zusammenhängen würden.
er isch en Held - er wird's verchrafte, wänn er jetzt entschtellt isch.
torrent isch unbruchbar und ja, mer ladet glichziitig uf, was - wänns ganz blöd lauft - chönnt problematisch si.
schick der es Mail, wänni im Gschäft bin.
Eifach ja nüt inschtalliere wo d'Songs grad wiiter verteilsch...
da chämed wohl schweri Ziite uf d'Cablecom zue ;o)
Für mich ghört bimene Uswärtsmatch (mindeschtens am Wuchenänd) halt au chli dezue, dass mer chli früehner aareist und sich am andere Ort chli ufhaltet und vorfäschted. OK, a normale Ligaschpiel sicher weniger, aber bimene Länderschpiel würd's mich aaschisse, wänn mir öpper seit, mit welem Zug um weli Ziit ich muess aareise und dänn wirdi no is Schtadion begleitet...
jetzt bisch aber wiit im Archiv go grüble...
Dänn macht mer's aber, wänn er sini Karriere beändet und nöd, will er sich vor en Zug gschmisse hät.
D'Beweggründ sind für mich so nöd die gliche und isch nüt als schiiheilig, jetzt s'19ni irgendwie als schpezielli Nummere z'behandle, wämmer das vorher nöd nötig gfunde hät.
I dem Fall find ich das jetzt bi allem Reschpäkt keis Thema.
Zitat von Ali BengaliReto, das mag si dass sis gsicht bis den vergässe isch.
Aber all da ine mozzed über de typ, daser offesichtli geg s gsetzt verstossä hät isch jedem klar, dass das de blick jedoch i dem moment woner s foti so veröffentlich au gäg s gsezz verstosst intressiert kei sau. bi jedem andere kriminelle lauft das nöd so & das chans eifach au nöd si.De Blick ghört minere meinig nah nöd zum justizapparat vo de schwiiz. er meints villicht, isches aber nöd. somit hetter kei recht uf so aktione.
wie das im usland ghandlet wird -> wayne.
isch im Fall ehner zynisch gmeint gsi, min Kommentar.
Genau so wie mer mit dem andersch umgaht und ihn nöd verpixled, wird mer ihn au härter beschtrafe als ander, wo us minere Sicht dütlich schlimmeri Sache gmacht händ!
wänn eine "Peter Jaks" seit, gsehn ich immer die Szene grad nach em Schlusspfiff am 01.04.2001 vor mir, wo er mit anderne uf de Schpielerbank ufgumped...
Zitat von Carodas isch s'einzig, woni nöd würkli korrekt find...
jede verdammti pädophil wixer isch i de ziitig verpixlet, aber bi so öpperem macht mers nöd.wänn ich mich nöd tüsch, isch er aber nur im blick z'gseh gsi, die andere medie händen nöd zeigt (also ich red jetzt vo tagi und 20min). finds scho sehr grenzwertig...
Bis er wieder dusse isch, hät mer das Gsicht eh vergässe.
Da chömed vill Emotione uf bi mir grad. Alles scho meh wie 10 Jahr her, aber er hät eus vill gueti Momänt beschert...
oh... Das isch jetzt "rassig" gange.
Guete Maa gsi.
de Nylander isch sicher mal ganz en geile Schpieler gsi. Luegemer doch mal, wie's use chunnt...
Na ja. Es würklich schlächts ja aber au nöd.
villicht will er ja würklich eifach mal chli Rueh und jetzt isch genau s'Gägeteil de Fall.
S'nächschte Rubbelbild isch dänn mit eme Blick-Girl.