dann würden uns ein paar Einäugige wohl auch nicht schaden in dieser Saison.
Beiträge von Reto
-
-
chasch mini ha...
Ah, mini hät glaub gar kei Rolle. Hör gschiider uf Hockey schpille, wänn das nüme magsch träge ;o)
-
verbränne chamer sicher au mit eme Wundercherzli, vo dem her isch es scho no entscheidend, wie vill a sonnere Gschicht übertriebe isch und wievill nöd.
-
-
OK. Mer chönd's wohl gälte lah, wämmer seit, dass mer mit de meischte andere Trainer wohl au nöd würklich besser dra wäred.
De Colin Muller hät's aber für de halb Lohn gmacht ;o)
-
-
Ja ja, de Bob isch de Bescht!
-
-
imene andere Forum, woni mängisch bin, hät eine mit eim Klick us Versehe all sini eigene Biiträg glöscht.
Bi eus beidne wär da es halbs Läbenswerk vernichtet.
-
Ah ja - von mir auch noch etwas mehr Senf dazu.
Ich find's lächerlich, nach so einem Spiel dem Goalie die Schuld an der Niederlage zu gaben, aber ich denke schon auch, dass man einen besseren finden könnte auf dem Markt, und um wieder mal um den Titel mitzuspielen, wäre das sicher nötig, so leid's mir tut.
-
villicht isch sie ja scho lang dra, das z'probiere ;o)
-
kei dummi Usrede.
Und jetzt verzell mal vo dim Nachwuchs. Wie lauft's? Häsch's im Griff?
-
Ich finde die hundert-Siite lange Threads au en Gagel, aber es verschont eim natürlich vor luuter neue Threads, das schtimmt natürlich.
Zu säbere Ziit isch es aber super gsi - i de Internet-Schteiziit (was lauft bi dir mit em "y" bi Ziit? Bisch en Basler?)
-
Ja, es war der Malkov. Wäre ja eigentlich der einfacher zu merkende Namen, Larry.
-
schtimmt scho, dänn müesst mer weniger klicke.
Das isch de Grund gsi, warum mir die alte Parsimony-Fore gfalle händ. Dete händ sich i jedere Diskussion, eigeni "Schträng" chöne entwickle und es hät nöd für alles en neue Thread brucht. Aber es hät natürlich au sini Nachteil gha.
-
Öppe wie ich's erwartet han, was ich mir hüt han müesse aaluege. Am Schluss wenigschtens no chli Emotione, aber au die händ sich in Gränze ghalte.
Über de Goalie go motze nach dem Schpiel zeigt, dass mer nöd vill schtudiert, will a dem (bzw. nur a dem oder vor allem a dem) liit's mit Sicherheit nöd.
Wieso chamer keis aaschtändigs Powerplay ufzieh?
Wieso schüsst mer schtändig, egal öb vo links und rächts und hine und vorne bedrängt, eifach mal chli vo de blaue Linie us em Handglänk und hofft debi uf es Erfolgserläbnis? Ja, mer chan au versueche z'schüsse, wämmer am rückwärts fahre isch, will mer d'Schussschtatistik will erhöche...
Wieso isch mer nöd fähig, ein aaschtändige Aagriff uf z'baue?
Wieso nimmt mer halt nöd au no rasch es Timeout, wämmer gseht, dass mer mit 4 gäge 6 muess schpiele für die letschte Sekunde?
Was isch das überhaupt für e Schtraf gsi wäge Schpielverzögerig???Und und und. Dänn chönnt mal no eine en Penalty ine tue, aber das chunnt dänn au nüme so sehr druf a.
-
da isch es ja - hät doch klapped, caro. Oder fählt eifach de Aafang?
Wänn, dänn wär's es Missgschick gsi, gäll larlf!
-
-
-
Ja. Und e Schwiizer Mannschaft hät e änglischi us de CL gschosse.