Beiträge von Reto

    wieso schpillt de Z da eigentlich mit???


    Information Victoria Cup
    23.09.2009

    Wir möchten nochmals darauf hinweisen, dass Saisonkarten der ZSC Lions für den Victoria Cup (Dienstag, 29.09.09 Chicago Blackhawks - ZSC Lions) NICHT gültig sind.

    Das Spiel um den Victoria Cup ist ein Event des Internationalen Hockeyverband (IIHF) der durch die Ovation Sports AG vermarktet wird. Die ZSC Lions sind an diesem Anlass nur Gast und haben weder eine Antrittsgage, Siegprämie noch partizipieren wir an den Einnahmen dieses Events.

    Au glatt:

    Zitat

    Zwei Fans verletzten sich bei einer Schlägerei vor dem Spiel und mussten ins Spital gebracht werden, wie die Stadtpolizei Zürich am Mittwoch mitteilte.


    U huere blöd!


    Zitat

    Ausserdem wurden mehrere Personen verzeigt, weil sie Eintrittstickets zu überhöhten Preisen verkauft hatten.


    Händ die kein Ricardo-Account?


    Zitat

    Ein Mann wurde festgenommen, weil er einem Besucher das Ticket entriss.


    Da hät mal eine ernscht gmacht, aber offebar gaht die Taktik au nöd uf.

    Apropos HockEI!

    Ich drülle fascht dure, wänn ich am Andy Egli muess zuelose. Nöd nur, dass er vill Seich use laht, sondern, dass er d "Begleiter" bim ufzelle vo Näme weglaht, wie mer das uf dütsch macht, aber doch nöd uf schwiizerdütsch.

    Biischpiil:
    "Alphonse suecht de Penalty."
    "Sehr guete Iisatz vo Vonlanthen und Koch hät müesse Lehrgäld zahle".

    Ich chan da nöd zuelose. De Scheibli redet mängisch au so. Wo händ die das glernt???

    Und dänn isch de Egli no unfähig, Vonlanthen und Alphone z'unterscheide, will die ja genau glich usgsehnd.

    Aaaaaaaaaaaaaah! Und wie chindisch isch es eigentlich, das huere Tippschpiel die ganz Ziit dure z'zieh? Weli Tuble lüüted da ächt no a zum ihri Tipps abgäh?

    schlächt:

    - die ville Real-Fans im Schtadion, au wänn mir eus das i de Schwiiz gwöhnt sind, dass für die usländische Mannschafte meischtens öppe glich vill Fans im Schtadion sind

    - chli dummi Gägegoal und au chli früeh und chli vill i de erschte Helfti


    guet:

    - immerhin zwei Chischt gschosse und ziitewiis sogar chli Hoffnig uf de Usglich gha.

    - Iisatz (z.B. bim Vonlanthen, wo mer vor dere Saison chum je so iigschetzt het)

    OK. Gjammer isch übertriebe, aber mer muess doch s'Positive hervorhebe nach somene Match.

    Suscht müesst mer jetzt säge, was für e Truurschtimmig gsi isch, wie wenig Lüüt dass amene Mäntigabig wend en Hockeymatch go luege, dass de Flüeler verseit hät und und und...

    Zitat von Z67

    3 spiel, 12 gegegoal, chli viel, ok wenns eis me schüsset als dä gegner, aber das wird gege die bessere teams nöd verhebe.

    Was söll das huere Gjammer? Hämmer bis jetzt gueti Unterhaltig gha i de Halle oder nöd? Git no gnueg früeh Grund zum motze!

    Ach chum.

    De erscht Match vo de Saison hät doch scho einiges a Emotione botte und das und s'Erreiche vo mindeschtens Rang 8 isch es, wo ich i dene füfzg sinnlose Quali-Schpiel will gseh!

    Chunnt guet!

    Merci.

    Cewe-Software hani au rasch inschtalliert, aber hät mer es paar würklich blödi Mackene gha. Die schtöred natürlich nur, wämmer e besseri Software als Alternatve hät, bzw, wämmer weiss, dass es au besser gaht.

    Han annere Usschtellig dem vo Fuij (Fuji?), wo de Teschte bim PC-Tipp gwunne hät, d'Problem vo sim Programm zeiged und er hät sälber blöd glueget, dass ihm das no nie ufgfalle isch. Schlussändlich hät er aber no nüt dra chöne ändere i de Zwüscheziit ;o)

    Dete wo ich's letscht Mal gmacht han (au scho fascht drü Jahr her) händ's mal d'Software gänderet und nachher isch eifach alles schlächter gsi.

    Vo de Software her (han es paar rasch abeglade) überzüügt mi bis jetzt bookfactory.ch am meischte.