Ja, vo mir also au, dem Aargauer.
Beiträge von Reto
-
-
Ussert für Live-Schport bruch ich s'Fernsehprogramm nullkommagarnöd.
Ich verzichte nöd uf de TV, aber uf das wo usgschtrahled wird. De Aateil a Sache, wo ich us em TV-Programm luege, belauft sich uf villicht 1%.
Was aber nöd heisst, dass ich dänn nöd Supertalent oder DSDS abelade und mal luege, wänn suscht nüt schläuers lauft. Unterhaltsam isch das jetzt nämlich scho no, findi.
-
Es beschtaht offebar en Märt. Genau wie für all die Schund-Heftli, wo am Kiosk oder bim Goaffeur gsehsch.
Und sit ich imene grössere Büro mit foif Fraue bin, weiss ich au, wer de Scheiss hauptsächlich konsumiert.
De schlimscht Tag im Büro das Jahr isch de vo de "Royal Wedding" gsi... -
Ja, das wünsch ich dir au Larry.
Bin am chränkele, aber das isch natürilch nöd de einzig Grund, warum ich hüt nöd chan cho, zum din Abschied begüüse.
Gruess
Reto -
-
du meinsch wie "Nach Tumor-OP, Kloten-Lemm verliert Stimme"
Will er jetzt chli heiser isch, nach de Operation?
-
luschtig. 5 Antworte bi 185 "views"...
-
dänked an Fige Junior.
-
-
Scheisse!
http://www.zsclions.ch/index.php?id=62&no_cache=1&tx_ttnews[tt_news]=1414
Für ihn hät de Z au villes bis alles bedüütet und han ihn immer als guete Typ känne glernt.
Scheisse mal wieder... -
Leider sind d'Chind chrank...
-
Hätte es eine 5-Minutenstrafe gegeben, wäre die Sache wohl gegessen gewesen.
-
interessant isch, wie vill Ziit du immer no zum game und NHL luege häsch ;o)
-
-
je nachdem, wie das bezahlt ist, ein Job, für den ich mich jetzt noch bewerben würde ;o)
-
Ja, dete hani au paar luschtigi Äbig verbracht und früehner simmer amel no am Sunntig go brönsche...
-
-
Ha ha, alles Tuble da.
Meine ehrliche Meinung zum einzigen Spiel, das ich live gesehen habe und zwar ZSC - Lugano am Sonntag:
Während des Spiels, bzw. beim Stand von 2:0 dachte ich mir, dass wir Schwein haben, dass Lugano so schlecht spielt, und wir das Spiel deshalb wohl nach Hause schaukeln würden.
Da meine Kinder mit dabei waren und ich ihnen gerne etwas mehr Stimmung präsentiert hätte, damit das Erlebnis besser in Erinnerung bleibt, habe ich dann auf das 2:1 gehofft, damit es noch etwas spannend würde.Am Ende war Lugano dann klar besser und es wurde tatsächlich noch etwas eng (und ein bisschen stimmungsvoller). In der Schlussphase oder allgemein hatte ich dann aber das Gefühl, dass Lugano doch besser war, als zu Beginn gedacht, doch der Z war halt auch schlechter, als zu Beginn gedacht, denn Torchancen waren ja gröber Mangelware.
Fazit: Der Z hat am Sonntag nicht gewonnen, weil Lugano besonders schlecht war, aber sie haben gewonnen, weil sie die schwache Anfangsphase von Lugano ausgenützt haben und dann in der Defensive mindestens so gut gestanden sind, dass sie gegen ein mittelmässiges Lugano keinen zweiten Treffer mehr kassiert haben.
Grosses Hockey war's also von keinem der beiden Teams. Weder für die Trainer, noch für die Zuschauer, um eine alte Redensart etwas angepasst verwenden zu dürfen...
-
Gäll. Sauerei, würklich.
Caro: Wänn Sache uf DVD häsch, chasch zum Biischpiel mit FileFactory Filmi für all mögliche tragbare Grät drus mache.
Was vor allem muesch ha, isch gnueg Pfuus für de iPad...
-