Könnte man eigentlich nicht die Spiele so gegen 18:00 Uhr machen, damit ich die Kinder auch eher mal mitnehmen kann?
Beiträge von Reto
-
-
sich darüber aufregen ist auch sinnlos. Wer allerdings sein Freudeli an dem Viech hat, gibt mir auch etwas zu denken.
-
es git sicher Lüüt, wo Freud dra händ und d'Chance isch gross, dass die sogar i de Überzahl sind und dänn isch d'Entscheidig, neu en Leu, schtatt en Gloon i de Pause uf em Iis z'ha, villicht gar nöd die dümmscht.
-
Ja, findi also au. Und d'Chind sind ja am Abig vo achti bis zähni all no i de Halle und werdet voll de Plausch am Leu ha.
-
Immer das Gejammer der Schönwetterfans. Grausam ;o)
-
wo isch de Humor?
-
Find's an sich no glatt, aber en schtinknormale, schwarze Pögg hett's wohl au tah.
-
Und es gaht mindeschtens es Wiili lang no chli im öppis.
-
E glatti Chindheitserinnerig, d' Police Academy...
sent by tapatalk
-
Liit villicht a de Muusradtaschte bi minere Muus, aber ich finde Ctrl + Muustaschte oder ebe Shift + Muustaschte eifacher.
-
Krass aber, dass jemand geplappert hat, dass die neue Shirts haben. So was musste natürlich dringend an die Öffentlichkeit, da von immensem Interesse in und um Rappi.
-
ich han gmeint, das hät scho jede...
-
da isch de Nutze:
Das neue Trikot gibt uns einen besonderen Motivationsschub für die heisse Phase der Vorbereitung
;o)
Grad chli vill Blödsinn i eim Satz. Heissi Phase vo de Vorbereitig. Ha ha. Motivation wäg em Liibli. Ha ha.
-
Tabs muesch ja immer mit de Muus go klicke. Fänschter chasch mit de Taschtatur schwupps schlüsse und eifacher hin und her switsche mit Alt + Tab.
-
hans nöd gfunde. Boe? Wo schteckt die Iischtellig?
-
ah, gar nöd gwüsst.
Allerdings chli en Chrampf und en neue Tab findi x-mal müehsamer als es neus Fänschter. Us minere Sicht nöd komfortabel.
De Boe hät's offebar nöd wele ändere mit de Links. Ich gah's mal go sueche im Admin-Bereich. Oder de Virus, wänn er Ziit hät und so es Problem hät demit ;o)
-
So. Jetzt därfed er Freudeli ha:
http://www.zsclions.ch/index.php?id=62&no_cache=1&tx_ttnews[tt_news]=1199
-
und suscht uf de X Swisscom TV-Kanäl, wo's händ.
Heisst das, kei CL meh im Free-TV?
Findi nöd sooo guet. Süber Liig isch ja halb so wild. Da hät SF ja nur paar wenigi Mätch pro Saison zeiged. Därfed's jetzt ächt no Zämefassige bringe? Oder erst am nächschte Tag oder so? -
De Flo. Und de vor ihm (de Schpränzel) söttsch du si oder wie?
-
und jetzt chasch wieder gah...