Ah, hier noch der Jaks-Thread.
Ja, da schliesse ich mich doch an und hoffe, dass es falscher Alarm ist oder er mit der Kohle von Sawiris abgehauen ist, die dieser für Ambri einsetzen wollte.
Ah, hier noch der Jaks-Thread.
Ja, da schliesse ich mich doch an und hoffe, dass es falscher Alarm ist oder er mit der Kohle von Sawiris abgehauen ist, die dieser für Ambri einsetzen wollte.
ehner schräg? Wo schteckt ächt de?
Wänn muesch froh si, dass es Lehrschtell überchunnsch, wird's bi de Bank ehner kritisch, würdi meine.
Für mich het Bank jetzt nöd erschti und au nöd zweiti Prio bi de Suechi, wänni ehrlich bin. E bodeschtändigi KMU fänd ich also sympathischer, als s'KV bi de Bank z'mache.
Es paar Schtund vorher hani no gseit, dass ich das bim Canepa luschtig finde, wie er sini Südkürvler in Schutz nimmt...
Mit dem isch jetzt wohl au bi ihm fertig.
Wobi mer au muess säge, dass das, was geschter abgloffe isch, im aagränzende Usland scho fascht normal isch bi Derbies.
Und? Bisch am Derby gsi, Lolo?
Ernscht näh chan en mit sinere Pfiife und sinere alte wo kei Sekunde ohni Zigi i de Schnurre gsehsch, scho lang nüme. Au wänn ich ihn in Interviews mängisch no luschtig finde, wänn er d'Fans in Schutz näh muess, wänn mal wieder über Sicherheit im Schtadion diskutiert wird usw.
Zitat von Lionking_chAlso wenn sich nun herausstellt, dass der Tambellini tatsächlich ein Hockeyschweizer wird, dann sollen Zahner und Salis gleich sofort beide den Hut ziehen. Wäre ja sowas von doof, dass die erst jetzt darauf gekommen sind. Es hat nun ja jeder im Vorfeld gewusst, dass sein Vater schon beim Z gespielt hat und es stand auch überall, dass der Sohn hier das Schlittschuhlaufen gelernt hat.....
Als ich finde eher, es wäre ziemlich genial vom Z, wenn sie das jetzt merken würden.
Sei es auch nur darum, weil es seinen Marktwert massiv erhöht und man ihn vielleicht für gutes Geld nach Lugano abschieben kann ;o)
Jetzt hani zwei Minute uf öppis Luschtig gwartet, debi händ's nur es paar Chindschopf luschtig gfunde, wie de Diaz änglisch redet und sälber wird's bi de meischte nöd vill besser töne, wänn sie sich mal würdet sälber müese zuelose.
Oder ich bin schwer vo Begriff und han de Witz eifach nöd entdeckt.
Ich verstehe nicht, wie man darüber meckern kann, dass alles charkterlose Lumpen seien, die nicht mit dem Herzen dabei seien, aber man soll einfach mal rasch drei neue Ausländer holen, die dann alles ändern.
Die wären dann natürlich nicht nur hier, weil sie gutes Geld verdienen können, sondern weil sie schon von klein auf für den Z spielen wollten.
Bei anderen Teams sind die Spieler nicht mehr oder weniger charakterlos - es liegt vielleicht halt eben doch daran, dass andere Teams bessere Trainer haben oder halt solche, die länger Zeit haben / hatten, das Team zu formen usw.
jedes Jahr s'gliche Schpiili. Öbs jetzt gwünned oder nöd, guet schpilled oder nöd - eigentlich wiederholt sich de Seich doch immer wieder und grad jetzt im Momänt findi's total langwiilig. Fändi aber wohl au, wänn's besser wäred.
in den Schweden? ;o)
lachsch wäg em Ziischtig?
Ui ui ui
Zitat von LarryAlles anzeigenDie Älpli-Bar im Niederdorf macht diesen Winter für immer zu. Die Miete wurde dem Wirt zu hoch. Zürich verliert eine Institution.
Mit einigen Unterbrüchen existierte die Älpli-Bar fast 65 Jahre. Jetzt, da die kalte Jahreszeit beginnt, also die Hochsaison, ist ausgejuchzt.
-------
Scheisse! Bin zwar nur no all Schaltjahr mal verbi gange, aber mer häd so sini Erinnerige, wo mer no jung gsi isch.....
Fehlt nur no dass s'Kontiki zu mached, dört bini e Zytlang immer ghocked.
Schad!
Tja. Die Mietene dete chasch ja würklich nüme zahle und am Bsitzer isch es wohl wurscht, wer das Lokal wiiter mietet oder ihm en sinnlose Betrag zahlt, zum de Lade chaufe.
voll d'Aaforderige an neuschte Schtand vo de Technik. Telex langet scho nüme.
Han au Angscht, dass d'Chlöötis grausam Angscht händ.
Und wieso verzichtet Celtic nöd freiwillig uf d'Euroleague, wänn's ja eigentlich verlore händ i de Quali? ;o)
Fernsehen.
Boah. D'Schalke-Fans sind ja andersch abgange hüt.