ich weiss, ich weiss. Es gaht ja nur um de Larry und dass er ufs Alter doch nöd glassener wird bi so unwichtige Sache ;o)
Beiträge von Reto
-
-
Ich weiss, aber im Summer findi's no luschtiger, dass dich immer ufregsch ;o)
-
Nein, nur eine Feststellung meinerseits.
Es ist aber auch nicht normal, sich Jahre lang über das Gleiche aufzuregen und dann noch über so einen Scheiss - und dann noch im Hochsommer, wenn normale Leute nicht an Eishockey denken.
-
Unfassbar, worüber sich einige jeden SOMMER aufregen können.
-
Zitat von Larry
Habe den Fred entsperrt, ist sicher aus Versehen gesperrt worden da neues Outfit.
Dass auf der offiziellen Website nichts steht, dürfte einmal mehr damit zu tun haben, dass der Vertrag noch nicht unterzeichnet ist.
Trotzdem bin ich der Meinung, dass der Transfer in dem Sinne angekündigt werden sollte, denn einmal mehr (!) steht es überall nur auf der eigenen Homepage nicht!
Ich werde noch wahnsinnig ab dieser Informationspolitik!
Mann....! :roll:
Du lernsch es scho nie...
-
muesch du sälber iischtelle, glaubs.
-
Isch huere rassig gange, die Umschtellig.
-
so isch es.
Am Arosa-Match isch er vor Ort und wird mit Gratis-Bier abgfüllt.
-
-
no härt, wänn imene Foifminute-Video kei Szene chasch zeige, wo eim chönnted für das Schpie begeischtere. Villicht zum sälber schpile cool, aber wie Unihockey au nöd würklich en Schport zfür d'Zueschauer, bzw nöd fürs Fernseh.
-
sauglatt
und hurling isch au es glatts Wort, wämmer's so aalueged.
-
D'Erhöchig vo 2.4% uf 2.5% würd uf 1'000.-- ein Schtutz usmache. Aber irgendwie isch das wohl es Missverschtändnis, wo mer da drüber diskutiered.
-
nach es paar Schpiel vom Nolan bi eus het mer's aber chöne meine, a de Reakione a ;o)
-
Hät mer vorher kei MWST zahlt oder sind eifach 2.4% iigrächnet gsi?
Abrächne händ's es ja eh müesse.
-
Technisch gseht's doch ganz guet us, was ich innere Mini-Zämefassig gseh han.
Luschtig isch, dass mer bi de Nordkoreanerinne gar nöd würklich würd merke, dass Fraue uf em Fäld schtönd. Die gsehnd glich us, wie ihri männliche Kollege irgendwie...
-
die guet alt Emmenegger.
-
Hmmm.... Es liit mer uf de Zunge, z'säge, dass das e blödi Idee isch, aber mer chan ja nie wüsse - und drum sägis nöd.
-
Baêrtchy
-
Ha ha, findi no witzig:
http://www.blick.ch/unterhaltung/t…peinlich-175366 (mit Ton natürlich)
-
s'Video aber nöd, oder?