Beiträge von Reto

    Zitat von Edgar


    was zu denken gibt, schon peinlich, wie sackschwach zug
    gespielt hat in einem halbfinal, 4:0 sang und klanglos weg und
    noch mit 2 shutouts, fischer und co mit b niveau

    Das war ja abzusehen. Nach dem Erfolg gegen Bern war die Luft draussen und den Trainern ist es einfach nicht mehr gelungen, ihr Team zu motivieren.

    Gäld schpillt natürlich kei Rolle ;o)

    Nei, ich will ebe gar nöd vill usgäh. Han en jetzt scho bschtellt und jetzt bini grad am schtudiere, öbi nöd doch lieber de bschtelle und no en Chrampf drülle, und de ander nöd nimme:

    http://www.stegcomputer.ch/details.asp?prodid=hp-cq60-233

    De tuet's doch au und brucht weniger Platz.

    Mac isch halt no meh zum neu lerne und mer findet au weniger Programm defür usw. au wänn ich weiss, dass die eigentlich besser wäred...

    Und wäg em RAM häsch natürlich rächt. Hani scho dezue bschtellt. Chamer die im Laptop acht au no zuesätzlich ine meche???

    Saletti zäme

    Ich glaube, ich tue mir wieder en PC zue, will min Laptop isch scho langsam alt und isch villfach überforderet, bzw. lauft chli heiss ab und zue.

    Ich bruche en PC zum bearbeite vo Fotene und zum surfe im Internet. Games schpilli keini, vo dem her bruchi nüt Schpeziells.

    Händ ihr Tipps, wo ich en aaschtändige PC mit gnueg Arbetsschpeicher, wo sicher lauft, einigermasse günschtig überchume?

    Das wär mal es Biischpiil:

    http://www.stegcomputer.ch/shop.asp?prodid=Q-MAXIMO-05

    Meinige zu dem?

    Danke!
    Reto


    P.S. Uf Vista bini eigentlich nöd scharf, aber mer chan ja nöd immer wie die alte Seck gäge alles Neue si...

    Momoll, das isch mer mal no e gueti Fälschig:


    -------- Original Message --------
    Subject: Autoscout24-Verkaeufer Informationen Haben Erfordert
    Date: Thu, 19 Mar 2009 23:37:38 -0700
    From: "Autoscout24"<info>
    To:
    Reply-To: <info>

    autoscout24

    So isch es. Mer wär i dem Momänt gar nöd uf d'Idee cho, uf em Video z'luege, öb's Offside gsi wär oder nöd, sondern het eifach uf d'Linie vom 16er glueget.

    Was ich im Fuessball würd ändere und schlussändlich gäbt's villicht nöd mal weniger Goal (was nützed dänn Penaltygoals für d'Attraktivität vom Schpiel):

    Penalty nur, wänn e glasklari Goalchance verhinderet worde isch und de Schpieler im 16er au würklich uf em Wäg zum Goal gsi isch oder en Pass uf en Schpieler het chöne schpile, wo frei und i gueter Abschlussposition gschtande wär. Suscht eifach indiräkte Freischtoss.

    Anschstt Iiwurf de "Einkick" iifüehre. Uf's mal wird's interessanter, de Ball in Egge anschtatt mit vollem Iisatz no irgendwie über d'Siitelinie z'schpile, will so Freischtöss vo de Siitelinie chönd no gfährlich werde. Gfährlicher uf jede Fall als en Iiwurf, wo mer prinzipiell ein Verteidiger meh als Aagriffer uf em Fäld hät und no muess froh si, wämmer überhaupt im Ballbsitz blibt nach em Iiwurf.

    Natürlich git's immer eis Argumänt gäge die Regligsaapassig bim Penalty und zwar, dass jede Schpieler sött schlau gnueg si, zum im 16er nöd so ine gah wie de Stahel geschter. "Sälber schuld" verhebed halt scho meischtens au als Argumänt! Vor allem, wänn's ja kei glasklari Goalchance zum verhindere gäh hät.

    Dänn wär da no das Thema mit de rote Charte für d'Notbräms dur de Goalie und dänn no en Penalty. Aber das chan de Sepp schpäter mal no aapasse, nachdem er das da obe gmacht hät.

    Ich bin de erscht, wo sich ufregt, wänn es Schpiel 1:0 dur Penalty entschiede wird und wie gseit, würd ich's mir eifach mache als Schiri und Freischtoss vor em 16er gäh. Aber wänn sicher bisch, dass es uf de Linie gsi isch, dänn isch es halt Penalty, wämmer nöd so dänkt wie ich und als Schiri isch es besser, wämmer nöd so dänkt.

    Mer sött Penaltys eh abschaffe im Fuessball oder ehner im Schtil vom Hockey pfiffe (glasklari Goalchance etc.).

    Zitat von Larry

    Bisch blind???

    Klare Fehlentscheid, jedi Zitig, jede Bricht seid s'gliche!

    Es gaht (vor allem im Ussland) um viel zviel Geld als das so drü Glöhn en Entscheid über Sieg oder Niederlag chönd fälle.

    Klar gsehn ich, dass es Offside gsi isch (de Streller isch ja an Ball cho, oder?) aber ich gsehne nöd, dass das amene Schiri, bzw. amene Linierichter nöd mal chan passiere und das isch das, wo de Fuessball interessant macht - die ewige Diskussione nachher und nöd während em Schpiel, wänn es paar alti Funktionäre s'Video aalueged und s'ganze Schtadion därf warte.

    Das mit em Schiri gsehni jetzt nöd würklich und en Videoentscheid, wo s'ganze Schpiel no langsamer würd mache, würd i villne Fäll (wie au i dem, dänk ich) genau nüt nütze.

    Ich fräge mich ebe, öb das würklich relevant isch.

    Wieder sone Diskussion, wie bim Handschpiel vom Uifalusi im EM-Eröffnigsschpiel.

    Aber schlussändlich wär's dänn en Offside-Fählentscheid und vo dene git's no vill imene Schpiel. Ich als Schiri würd sone schtrittigi Szene aber au nöd wele pfiffe, will die so en Match entscheidet. Het mich da wohl au ehner zrugg ghalte und eifach en Freischtoss a de Schtrafruumgränze gäh ;o)

    meisterlich war das gestern ja nicht gerade, wobei Basel auch mehr Glück als Verstand hatte (wobei ich, ohne mir die Kommentare nach dem Spiel angetan zu haben, schon denke, dass der Penalty gerechtfertigt war).

    Zwei, drü hät's ja gäh.

    Was isch mängisch im Fuessball schad finde, isch, dass mer i churzer Ziit nüme vill chan mache am Schluss. Ein Schuss näbed's Goal und fascht e Minute isch verbi, bis mer überhaupt wieder d'Chance hät, an Ball z'cho.

    Da lauft im Hockey oder au suscht, i Schportarte wo bim Unterbruch d'Ziit aaghalte wird, no einiges meh und d'Schpannig isch villfach höcher.

    Isch bi mir genau glich. Ich weiss nöd, woher all die Lüüt immer ihres Fantum für irgendwelchi "fremdi" Clubs her nähmed. Ich han scho Müeh, i de Schwiiz richtig mit z'fiebere, aber mir isch d'Süper League und halt au d'Bundesliga vill nächer als CL.

    EM und WM-Quali isch natürlich wieder öppis anders, aber dete gaht's mir eigentlich ja au nur drum, dass es d'Schwiizer i dere schwierige Gruppe villicht doch no schaffe chönnted und natürlich, dass d'Tschingge use gheied...