Und bi de Berner händ's d'Vornäme nöd mal gwüsst, so berüehmt sind d'Hockeyschtars damals gsi ;o)
Beiträge von Reto
-
-
-
scho geil, wie de Huggel schtah bliibt bim 1:1. Aber en Pfiff hät's ja keine gäh, drum gsehni eigentlich kein Grund für Diskussione.
-
Chamer scho gäh, das Goal. Sind ja nur öppe foif Basler im Offside gschtande.
-
Xamax - Bisel im Live Stream:
-
chli naiv, vom Reinigungs-Chef...
-
-
-
am Schluss haben wir dann hier ein paar, die stolz darauf sind, dass "unser Trainer" nun Ottawa trainiert ;o)
-
Na ja. Die wirklich leidgeprüften Fans werden selten mal Meister. Darum geht's bei deren Feiern auch eher ab als bei denen, die sich das schon gewohnt sind.
Ich frage mich immer wieder, wie man zum Beispiel als Bayern Fan bei einem Meistertitel wirklich ausflippen kann.
-
Zitat von ZüriBueb
aja bern weiss ja sicher wie mer fiirt! chan mir das so guet vorstelle, bi dere chochende stimmig wo au a allne heimspiel herrscht!Immerhin chamer in Bern no uf d'Schtadt zelle, dass die au no chli öppis mached (nöd nur so en schwule Empfang vom Team im Uralto-Guet, 6 Mönet nach em Titel).
-
gefällt mir
-
De Stadtclub *g*
-
Ich bin weder für Chloote no für Davos, ich bin eifach gäge d'Davos-Fans!
De Fall sött eigentlich klar si, au wänn's im Schlumpfwäg au immer vill Idiote hät.
-
-
Ha ha, geil!
Dene Scheiss-Davoser magis in Arsch gönne, dass nöd am Samschtig-Abig dihei i ihrem Scheiss-Schtadion chönd de Meischtertitel fiire.
Mög gwünne wer will, aber sölled's under de Wuche fiire und in Chloote all hei gah nach zwei Schtund, will's dunkel isch verusse und sie am Morge müend go schaffe oder wänn's in Davos isch, will's suscht au vill z'schpat hei chömed ;o)
-
Han vorher au paar "was wär wänn"-Gedanke gha und die paar würklich geile Playoff-Abig wo mer mit em Z bis jetzt erläbt händ, bliibed eim ebe scho krass in Erinnerig.
-
Ah, de huere Perügge-Wixxxxer!
-
isch ebe scho en glatte Typ ;o)
-
Scho so. Er isch aber sälber schuld, würdi jetzt mal behaupte.
P.S. Schalke isch au grad luschtig gsi.