ui, was isch dänn mit Hockeyfans.ch passiert. Da wird mer ja trümmlig bim läse - oder bini eifach langsam alt?
Beiträge von Reto
-
-
Zitat von Larry
Ich han zwar am Match vorher nüt gseh, aber chasch sicher si das öppis passiert isch.
De Nolan laht sich halt nüt gfalle, aber er hett nach sim Ellbogencheck sölle parat si dass de Bezina chunt. Isch echli naiv gsi eifach abdrehen, isch ja dänn au i d'Hose für ihn.
Mit de Z-Brülle mal abzoge, muessi säge, dass es zwar naiv gsi isch, nöd mit dem z'rächne, aber denäbed, so en Check us z'fahre.
-
Was isch eigentlich mit em Nolan gloffe im Servette-Match? Grad chli underschti Schublade gsi, sini Aktion gäg de Bezina.
-
Na ja. Bis du so alt bisch, git's kei Chohle meh vo irgendwelche Sozialversicherige, da wird's no härt, wänn nümme schaffsch.
Gopf. Fühl mi irgendwie au rächt alt, sit ere Schtund...
-
Hey, jetzt hani au grad leer gschluckt...
Immerhin hät er sicher e cooli letschti Läbensphase gha, was natürlich en chliine Troscht isch.
-
Also mindeschtens de Goalie vo Malte muess super si, nachdem zwei Penalties vo de Schwiizer nöd ine sind.
Ha ha, e wiiteri Blamage.
Wie chunnt das au use gäge Bulgarie und erscht gäge d'Inselaffe?
-
Zitat von Larry
Imene richtige Stadion muesch au im Winter nöd früre!
Ooooh. D'Zueschauer vom Iiskunschtlauf händ das jetzt bemänglet und wär's euses Schtadion, würd mer die eifach als Pussys und Modefäns abschtämple, wo eh nur für de Tunte-Schport is Schtadion gönd - wänn das Schtadion aber in Bern schtaht, dänn isch es ganz schlimm, dass mer binnere Schportart, wo uf Iis schtattfindet, muess früüre.
-
es isch vor allem armselig, sich über das z'freue. Das mag für d'Langnauer OK si...
-
grausam wichtig.
-
-
Zitat von zsc79
Ich habe beide angeschrieben und es tönt immer gleich brav.
Ich war bis jetzt an 3 Spielen und jedes Spiel war schlecht.
seit August spielt die Mannschaft schlecht und das versteht keiner mehr !
Also:
Kein Matchbesuch mehr, bis die Eishockey spielen !
-> leider gehen 7000 Hinrverbrannte an jeden Match dieser Gurkentruppe ?!?Macht sicher Iidruck...
-
Grad eso.
Für so eine würdi grad en neue Verein sueche, das chasch ja ächt nöd bruche.
-
was hät er eigentlich gmacht? Hani verpasst...
-
Schtimme dem zue, wobi mich d'Beträg immer wieder chli schockiered.
Und dänn no das - e chlini Bemerkig in Chlammere: Restwert 50 Prozent
-
-
entscheidend ist das "habe ich fast immer recht"...
-
-
-
-
Das wird de eint oder ander (oder no paar meh) Chlööti aaschisse.