Beiträge von Reto

die Art vo Schpiel isch uf jede Fall e Goldgrueb für d'Game-Induschtrie, will online wirsch fürs NHL 10 scho gli nüme vill Lüüt aaträffe.

OK, wahrschinlich glich gnueg, zum chöne schpile - vo dem her muess keine s'neue chaufe.

Bin aber mal gschpannt uf d'Verbesserige.

Zitat von Gysino

das du das nöd chasch verstah chasch leider au nöd würkli mitrede, sorry gäll. :cool:

Mir langet's au, eifach drüber z'schmunzle ;o)

Wär de Z a de Gaschtronomie beteiliged, wär's natürlich e anderi Diskussion.

Ja, das verschtahni.

Verschtahne nur nöd, dass mer so en Drang nach ere Zigi chan ha, dass mer ebe druf verzichtet, mit de ach so guete Kollege dine z'höckle und lieber use gaht (im Winter dänn erscht ;o) und sich dänn de Schtress mit em aaschtah mit 2'500 andere aatuet.

Nur chan da de Z nüt defür und zum d'Chind mitnäh, wird's eim ehrlich gseit eifacher gmacht, wänn nöd die ganz Luft verpeschted isch und ja - die chömed wäg em Hockey, au wänn's es nanig tschägged. Wäge was au suscht? Zum suufe mal chum, bzw. nanig.

brücht wohl en eigene Thread, suscht git's es Ghetto da.

Bin aber au gschpannt und find's mal wieder luschtig, wänn sich zeiged, dass d'Lüüt zum rauche und nöd zum Hockey luege an Match chömed ;o)

Zitat von fäbe

Finde es extrem mühsam, dass die rote Torlampe abgeschafft wurde. Vorallem bei Auswärtsspielen, bei welchen man hinter dem Tor steht und auf das gegenüberliegende Tor schlechte Sicht hat.

???

Wieso das denn?

Zitat von Supreme

Larry du vergisst noch dass der Speaker den Penalty mit "Strafstoss" bezeichnete und dass die Eintrittskontrollen sowie "Raucher-Konzept" ein absolutes Debakel und von seltener Stümperhaftigkeit waren.

Damit wäre dann wohl wirklich alles zum gestrigen Abend gesagt.

Ha ha. Ich bin zwar de letscht, wo glaubt, dass es binnere Nichtraucherhalle es Konzept für d'Raucher brucht, aber nimmt mi jetzt glich grad wunder, wie das greglet isch?

D'Problem fanget da a:

Interview vom Hitzfeld im Matchmagazin

Ich habe das Spiel gegen Honduras analysiert und festgestellt, dass wir 20 Tormöglichkeiten hatten. Also nicht Torchancen, aber Möglichkeiten, die zu Torchancen hätten führen können.

Es wurde ein Pass gespielt, wenn besser geschossen hätte werden müssen oder wenn ein Pass besser gewesen wäre, wurde geschossen, bla bla bla...

Absolut lächerlich, so öppis!

Wobi mer geschter näbed einere Goalschance (hey! 100 Chanceuswertig, das muess au erwähnt si!!!) natürlich scho au wieder sehr vill Möglichkeite gha händ!!!

Was ich nie wird verschtah isch, dass irgend öpper die Strittmatter au nur bitzeli zum aaluege finde.

Edit: Ahhh. Sie hät kei Schtimme übercho. Ha ha. Top-Model. En Witz!