Ha ha, geil.
Apropos Beni. Er hät de Puck also hinter de Linie gseh, vom Lampard.
Ha ha, geil.
Apropos Beni. Er hät de Puck also hinter de Linie gseh, vom Lampard.
Ha ha!
OK, Schadefreud isch nöd nett, aber trotzdem. D'Slovake schpiled rächt geil.
wiiter mit Sälbschtgschpräch:
Ja, geil! Verdammt, isch das en verdiente Sieg. Zwei Goal klaut nur i de Vorrunde, das isch voll verdient.
Blöd für d'Slovene, aber die händ ja sogar im Gägesatz zu de Amis vo de Algerier sogar es Goal gschänkt übercho.
Oh oh, no zwei Minute ;o)
Mal luege, öb de "Schpielfäldrand-Pisser" no öppis risse chan.
Läck, die Amis...
Wow. Am Ängland-Match hät's grad aagnähm wenig Vuvuzelas im Iisatz.
Zitat von Gysinohoi zäme.
bin in port elizabeth, wos leider IMMER winde tuet, und gange jetzt dänn grad an england-slowenie match. zja, immerhin isches en richtig wichtige match für alli, chönnt no guet werde.
suscht bini jetzt vo SA nöd wahnsinnig begeischteret zum ehrlich sii...jedefall gahts übermorn nach bloemfontein chli go früüre und dänn grad wieder hei.
also ich gang mal es budweiser go näh narf.
Ui, das tönt nöd grad euphorisch. Schad, dass offebar vill "Vorurteil" au würklich iiträffed.
Trotzdem vill Schpass und de Match hüt chan schpannend werde. D'Vorussetzige sind uf jede Fall gäh!
Es sind doch nicht die Schwächen, sondern im Gegenteil, die Arroganz, die Frei oftmals unsympathisch rüberkommen lassen. Und das sage ich als "Neutraler" und nicht als Basel-Hasser oder ähnliches.
Schau ihm mal beim Jubeln zu, dann hast du in 9 von 10 Jubelfällen die Antwort.
Ja, so ist es leider. Experten haben das schon lange vor der WM vorausgesagt ;o)
So schade das auch sein mag.
verdammt, du häsch rächt und jetzt weissi au, warum's bi mir so isch und das sit Jahre.
Nei, Seich. Es isch sicher alles es bitzeli, wobi je meh schlächts grad uf de Wält lauft, deschto ehner interessiert mer sich ebe für "Näbesächlichkeite" wie Fuessball, vo dem her chan das nöd de Grund si.
Rächt hät er ja scho, aber besser sind d'Chile-Heinis hüt glich gsi.
Mal luege, was Schpanie hüt bringt. Dänke chum, dass Honduras es 0:0 chan muure, zumal ine das nöd würklich vill würd bringe.
de vo Mali isch würklich mies gsi und wänn mich frägsch, git's vill z'vill Chartene für normali Fouls.
Schtimmt. Isch mer aber gar nöd ufgfalle, willi mit em Wasserschade im Chäller beschäftiged gsi bin.
Und d'Italos händ zur Not no en Schiri uf em Platz.
I dem Punkt (mit de Schpielerabgäng) will und chan ich dir nöd rächt gäh. Zudem isch es würklich voll aktuell uf de Page.
Alles schön sortiert im Chäller.
De Sandro isch im Schprachufenthalt und trotzdem isch d'Page immer aktuell!!!
de pfifft uf jede Fall kein Match meh a dere WM, würdi säge.