die erschte wo überzüügt händ.
Beiträge von Reto
-
-
D'Amis händ halt en Goalie im Goal gha, das isch scho no en Vorteil.
Ängländer sind halt traditionell und de Green hät gfunde, er chöni jetzt nöd e Tradition bräche und mal en guete änglische Goalie schpile.
Bitter, aber wänn's so guet sind, wie's eigentlich sötted, bricht ihne das ja chum s'Gnick i dere Gruppe. Schwamm drüber und wie's im Schtudio au diskutiert händ: Die wenigschte Teams wo wiit chömed, schtartet scho voll überzüügend i söttige Turnier.
-
ablösche isch villicht übertriebe, aber jetzt bim Eröffnigskonzert ghörsch im Hintergrund wieder de Bienlischwarm - das isch scho fascht chli z'vill.
Edit:
Ha ha, geili Sieche, d'Südafrikaner. -
d'Maria gaht wieder ab vor Freud im WM-Schtudio.
Mir löschts scho fascht chli ab, wänni gseh, dass all Winterchleider a händ, aber losemer uf de Aläääh und gsehnd das alles chli positiv.
-
Zitat von Ali Bengali
Obacht dä ZSC lisst mit, eventuell findets das au no e gueti idee

-
Ha ha:
http://www.preisauskunft.ch/preisvergleich…Video___TV.html
Sicher geil, wämmer dänn so Sache vo de Grosseltere gschänkt überchunnt, wo's guet meined...
-
würklich?
Irgendwie geil, aber ich chönnt mer vorschtelle, dass es mich sogar no chli würd fruschtriere (vom Resultat mal abgseh).
Die Futzuvelas, s'Wätter, die wahrschinlich rächt wenige Fäns vo de beide mitschpielende Natione und und und...
Aber lömmer eus überrasche. Winksch dänn chli is d'Kamera, wänn im Bild bisch.
-
nur blöd, wänn's niemer poschted ;o)
De Sandro isch ja vom ZSC.
-
Wobi ich 59% für e schtarchi Untertriibig halte.
-
-
unglaublich!
-
ich rede ja nöd vo mir, sondern vom "Empfinde" i de Öffentlichkeit.
-
Also ich empfinde es ganz anders.
-
Träumer!
-
Suscht isch de Thread ja amel no luschtig trotz em Titel, aber das findi jetzt au grad weniger glatt.
-
Gopf, wie geil wär das dänn, wänn mit em Chare dur d'Schtadt fahrsch, und es chunnt der en Elefant entgäge...
-
-
Es super Programm:
Achtelfinal:
elfenbeinküste-schweiztssss... Hoffentlich, hät's nüt koschted.
-
Ach, weisch. Es ehrevolls 0:1 oder 0:2 gäge Schpanie und scho isch d'Euphorie wieder voll da.
-
He he.
Eigentlich gar nöd. Het nöd vill anders erwartet. "Handwerk" isch kein schlächte Usdruck. Kreativität fählt mit dere 11 vo geschter ganz sicher, aber villicht chunnt's ja a de WM glich es bitzeli besser use.
Han aber sit 1986 no nie so wenig Vorfreud uf e WM gha und das, obwohl d'Schwiizer debi sind. Kei Ahnig, öb's nur am Alter liit. Ah nei - ich glaube, scho de letschte Quali-Match gäge Israel hät mer chli d'Freud gno.