Ich glaube ja sogar, dass das Schpiel luschtig chan si, wänn's mal lauft. Aber mir hät bis jetzt d'Ziit und d'Geduld gfählt und was ich würklich schräg finde, isch dass mer eifach de Superbowl lueged und voll mitfieberet und das jedes Jahr mit eme neue Team.
Beiträge von Reto
-
-
Zitat von Larry
Grauenhaft?
Grossartig für den neutralen Zuschauer!
http://www.nfl.com/scoresUnd vo dene git's dete ja vill. Oder söttig, wo sich eis vo irgendwelchne zwei Teams als PO-Sieger wünsched...
-
-
Ah, gaht ja no günschtiger:
-
-
Nei, eh git's kei sicheri Methode.
Trotzdem händ's es paar tuusig gschafft, a die huere Tickets cho und es werdet die gliche sie wie suscht amel au.
Viertel ab achti isch tatsächlich chli schpat,
-
Zitat von Reto
und au die werdet morn nöd dure cho ;o)
Ich mache glaub e Mike Shiva Telefonberatig uf, will ich i d'Zuekunft chan luege. Allerdings nur i d'Zuekunft vo Vorverchaufssschtelle, aber immerhin.
Wunderet mich jetzt ehrlich gseit, dass sich es paar wunderet.
Die Tickets git's dänn ab hüt Namittag oder morn uf Ricardo, hät mer de Mike grad gseit. -
und au die werdet morn nöd dure cho ;o)
-
Keine Ahnung, aber der Typ war grottenschlecht für einen ausländischen Verteidiger und ich hoffe mal, dass er bei Zug etwa gleich gut spielen wird.
-
Han zwar grad gseh, wie er de Aebischer zwei mal schon abedruckt hät, wo de hät wele ufschtah. Wenigschtens lache hani mal chöne dank em Gardner hüt ;o)
-
Han nöd allzu vill vom Match gseh, aber de 22er macht en guete Iidruck.
-
Um was für Ziite sind die Mätch in Vancouver?
-
Ja und? Wämmer Schpanie besieged, schaffemer au die.
Ich find's aber no geil, wämmer meint, dass höchi Polizeipresänz de Ruef vomene Land nöd schlächt erschiine lah wird. Also ich chan guet uf d'WM vor Ort verzichte.
Es isch ja scho i allne andere Länder so, dass mer vom Turnier sälber am wenigschte mit überchunnt, wämmer live vor Ort isch und in Südafrika chömed no anderi Sache dezue.
-
Gsehsch jetzt...
Han ganz am Aafang mal ghört, dass ALL Hotelbette vo de FIFA wie vorreserviert sind und mer die gar nöd andersch chan bueche als dänn schlussändlich über die Kanäl wo sie das gern hetted.
Git natürlich no Möglichkeite bi Private wo s'grosse Gäld wend mache usw, aber de würklich Seich a dene Variante isch, dass mer dänn irgendwo im Chruut usse mit sind drü Kollege isch und anderi Fans und d'WM-Atmosphäre wohl maximal am Match-Tag erläbt.
Und das chasch au am Bellevue ha. Ah nei...
-
Wie gseit, mich interessierts nöd würklich, dänke, bzw. bin aber relativ sicher, dass de Sepp und sini Kollege scho luege, dass es nöd vill Möglichkeite für günschtigi Reise gäh wird.
Chunnt dezue, dass d'Schpielort so wiit usenand sind, dass gar kei WM-Schtimmig vor Ort chan ufcho für mitreisendi Fans, ussert wänn mit sonnere Pauschalreis, wo de Bregy Schorsch im Car chli für Unterhaltig sorged, mitgahsch oder so ähnlich.
-
-
-
Dänke nöd, dass es vill "Fans" wird ha. Defür vill Aahänger, wo's villicht no lässig findet, dass de Pöbel mal nöd debi isch oder was weiss ich.
Ich würd mir das aber au ohni Familie nöd aatue.
-
Was au immer das jetzt heisse mag...
Es git ja paar neui Schport-Magazin. D'Schwiizer Illu hät so es Superding, wo mer die schöne Fuessballer mal chli privat gseht und Eurosoccer git's au no. Weiss aber bi beidne nöd, wie guet die abgsetzt werdet.
Eis Problem isch halt würklich d'Aktualität, bimene einwüche Erschinigsrhythmus.
-