Ja, die bescht Ziit, zum's live luege, aber ich dänke, e Ufnahm chunnt ufs gliche use, will chum ghuped wird uf de Schtrass, so dass ich vorher würd wüsse, dass gwunne händ.
Beiträge von Reto
-
-
Wänni Freud a dene han, chani au a jeder andere Mannschaft Freud ha. Isch au nur e Feschtschtellig und kei Kritik gsi. Han ja de Match sogar ufgnoh und dänn eifach gmerkt, dass es mich chalt laht. Meh oder weniger uf jede Fall...
-
Han jetzt de Match au no rasch dure gschpuelet. Sehr guet, wie's schpiled, aber wieso händ die all de Frei als Vorbild und müend so beschisse arrogant juble, all zäme. Das isch mer scho i de vorherige Mätch ufgfalle und das macht die nöd grad sympathisch für mich.
Au suscht isch's mer ganz ehrlich de Multikulti-Faktor chli z'höch, zum das ale s Schwiizer-Nati aa z'luege, au wännis ehrlich versuecht han. Das sind eifach no die wo i de Schwiiz wohned, gäge die wo nöd vo Kolumbie weg cho sind bis 17ni oder so ähnlich...
-
Ah, so wiit hani ich natürlich nöd gläse. Chli meh Verschtändnis wär wohl au vo mir gforderet.
-
scho geil. Drü Täg nach em Urteil. Unglaublich, so Type.
-
Die Dinger verhinderet jeglichi Emotione us em Publikum. Total Scheisse.
-
Ich luege glaub a de WM kein Match, bzw. uf kein Fall irgend en Match mit Ton. Meh als jede schlächt Reporter, nerved mich die huere Tröötene.
-
Zitat von Gysino
holy shit, grossartig!
Ha ha, was lauft mit dere?
#15 must of had a horrible anal sex experience last night which would explain why she so angry.
*********** -
no öppis "Luschtigs" us em SF Archiv:
-
Roli, du weisch aber scho, dass de genau so isch, wie die Dame wo amel bsuechsch und dir eifach verzellt, was du ghöre willsch...
-
Was mir chli Angscht macht isch das huere Getrööte a dene Mätch. Findi ächt meh wie Scheisse und wänn das a de WM in Südafrika so abgaht, losi glaub Musig zu de Schpiel und schalte de TV-Ton us.
Han no en Kolleg im Dorf, wo die Dinger so lässig findet, dass er grad e Schwetti bschtellt hät und jetzt will Gäld verdiene mit dem Seich.
-
Ach so. Da chani no lang uf SF Info go luege.
-
Wo isch dänn das übertreit worde?
Und das mit de Näme schtimmt scho. Was sueched ächt de Siegrist und de Buff i dem Team? Komischi Sieche...
-
-
En huere Rön uf die Tickets und jetzt sind's nur no Fründschaftsschpiel.
Als Schönwätter-Fän han ich das genau so vorusgseh.
-
Läck, was lauft mit dem schief?
-
Nüt neus, aber das nervt würklich.
Ich han scho das vom Rothen ziemlich mies gfunde. Was hät dänn de Santala botte?
-
-
Wänni de wär, würdi wohl mit 18ni uswandere...
-
Ah, dann sind wir ja gleicher Meinung. Habe dich bis jetzt irgendwie falsch verstanden, wobei ich zugeben muss, oft nur überflogen zu haben hier, weil's teilweise ins Lächerliche abdriftet.
Was den Kadi vom Böötlifahren angeht, sehe ich das übrigens auch gleich wie Thomi. Der arme Kerl hat wohl schon genug bezahlt für seinen Fehler und es bringt auch keinen zurück zu den Lebenden, wenn er jetzt noch mehr büssen muss. Das ist bei einem Mord zwar auch so, aber das ist ein anderes THema.