Beiträge von Reto
-
-
Wänni de wär, würdi wohl mit 18ni uswandere...
-
Ah, dann sind wir ja gleicher Meinung. Habe dich bis jetzt irgendwie falsch verstanden, wobei ich zugeben muss, oft nur überflogen zu haben hier, weil's teilweise ins Lächerliche abdriftet.
Was den Kadi vom Böötlifahren angeht, sehe ich das übrigens auch gleich wie Thomi. Der arme Kerl hat wohl schon genug bezahlt für seinen Fehler und es bringt auch keinen zurück zu den Lebenden, wenn er jetzt noch mehr büssen muss. Das ist bei einem Mord zwar auch so, aber das ist ein anderes THema.
-
schriibsch aber no guet, für nach em Oktober-Fäscht.
-
Ui. Gsehnd ihr das Gsicht au im Rauch?
-
Das chratzt d'Schpieler sicher extrem, wäge dene drü Pünkt vo Zug.
-
Aua. Aber e Kampfsau isch er...
-
Gibt's einen Rekurs und kommt der Rekurs durch, gibt's keinen Grund, etwas an den Regeln zu ändern. Somit dürfte der Rekurs auch aus deiner Sicht nicht der Sinn der Sache sein.
-
-
-
Zitat von Larry
De Balz häts guet beschriebe!
Drum: Rekurs!
PS: Hockeyfans 12:31, Blick 12:56, ZSC-HP???
Nerv doch nöd, Larry.
Und was mached all es Bisi wäge dere Forfait-Niederlag? Hämmer nöd no gnueg Schpiel die Saison zu luege? Wer dete gsi isch und sich ufgregt hät, de Wäg unnötig uf sich gnoh z'ha, chani verschtah, aber das isch unnötig gsi, öb's nomal es Schpiel git oder nöd.
-
Ich fräge mich eifach, warum mer i so Schpiel nöd no es chliises bitzeli meh Iisatz chan gäh. Isch amel unglaublich bim zueluege.
-
-
Luzern und de FCZ händ rächt Schwein mit de Uslosig.
-
Also in Basel händ's nur würklich gjubled, wänn irgend e blödi Fernsehkamera ume gsi isch. Mer hät sich nach dem Schpiel chli müesse zwinge zum Freud ha, au wänn's chli blöd tönt.
-
Sinnloses Posting vom Jahr, sorry. Und das, obwohl bi mir au live am Match hüt chum Emotione usglöst worde sind.
-
wiiteri Vorschläg?
-
Villicht müesst mer mal en andere Begriff als "Hooligan" für so Type definiere, wänn müesst mer sich bi dene Bricht weniger ufrege.
-
Guet, wänn's so eine trifft, wobi mich scho würd wunder näh, was er suscht scho so bosged hät (Schtinkefinger de gägnerische Fans zeiged, chli de Max gmacht vor em Wasserwerfer usw.).
-
Das ist jetzt aber eine ganz andere Diskussion und betrifft nicht ausschliesslich rauchzündende Hockeyfans.