Beiträge von Reto
-
-
Gseht us wie en schlächte Witz, aber es schtimmt offebar. Luschtig...
Und natürlich scho alli weg!
-
-
Eusi Verteidigung hät's der so richtig aatah, hä.
-
Ach chum.
De erscht Match vo de Saison hät doch scho einiges a Emotione botte und das und s'Erreiche vo mindeschtens Rang 8 isch es, wo ich i dene füfzg sinnlose Quali-Schpiel will gseh!
Chunnt guet!
-
-
Merci.
Cewe-Software hani au rasch inschtalliert, aber hät mer es paar würklich blödi Mackene gha. Die schtöred natürlich nur, wämmer e besseri Software als Alternatve hät, bzw, wämmer weiss, dass es au besser gaht.
Han annere Usschtellig dem vo Fuij (Fuji?), wo de Teschte bim PC-Tipp gwunne hät, d'Problem vo sim Programm zeiged und er hät sälber blöd glueget, dass ihm das no nie ufgfalle isch. Schlussändlich hät er aber no nüt dra chöne ändere i de Zwüscheziit ;o)
-
Dete wo ich's letscht Mal gmacht han (au scho fascht drü Jahr her) händ's mal d'Software gänderet und nachher isch eifach alles schlächter gsi.
Vo de Software her (han es paar rasch abeglade) überzüügt mi bis jetzt bookfactory.ch am meischte.
-
Zitat von Simms
Also ich hans scho zweimal mit Ifolor gmacht und bin eigentli ziemli zfriede, klar es isch nöd alles möglich bide Darstellig, aber schlussendli chunt s Buech immer guet Zuestand, gueti Qualität und wienich finde zu faire Priise. Aso für mich stimmts.
Was isch dänn dete z.b. nöd möglich, wo's bi anderne Aabüüter git? Im Advanced Modus isch mer doch relativ frei.
-
Hintergrund chasch ja es eignigs Bild ine tue, das isch keis Problem.
Was mich bi ifolor sehr schtört isch, dass, wämmer es Bild am obere rächte Rand will chliner mache, s'ganze Bild überall chliiner wird und nöd nur die rächt und die ober Linie verschobe werdet. Kompliziert zum erkläre, aber zum es Bild iipasse u en Seich und leider händ das vill Fotibuech-Softwares eso.
Natürlich isch au s'Ändprodukt entscheidend und das flache hani au gseh. Anderersiits hät mer ja nöd tonnewiis so Panoramabilder im Normalfall.
-
Wer vo eu macht ab und zue mal es Fotibuech und wänn, wo. bzw, mit welere Software?
Danke für Tipps und Erfahrige.
-
wo isch de "gähn-smiley"?
-
Zitat von Larry
Ei Saison (ev. au nur eis Spiel lang) lang bi jedem Schiibekontakt uspfiffe werde - fertig.
Mer weiss sehr genau werum die Memme abghaue isch:
"Denn obwohl es Forster nie explizit kommuniziert hat, flüchtete er vor dem ZSC-Trainer. Dem sensiblen Hünen fehlten Wertschätzung und Respekt." blick
Na ja. Öb's dänn nur a dem gläge isch???
-
-
Ich hans guet gfund und find's au jetzt no guet, dass mer gschpillt hät und die gliche Bilder am Abig nomal luege und nomal hät's au nöd schpannender gmacht.
-
Schtimmt. Komischi Schtimmig gsi a dem Abig i de Halle.
-
sind aber beides arroganti Affe (gsi).
-
So Cantona oder Möller-Züügs chani au gar nöd ha.
-
Das isch tatsächlich so. Voll asi gsi, aber de Frei isch halt chli eso.
-
Ich weiss gar nöd so rächt, öb ich söll uf es Unentschiede zwüsched de Grieche und de Lette hoffe, will irgendwie freui mi uf e Party in Basel am 14. Oktober!