Wer würd's eigentlich würklich chratze, wänn's jetzt eifach es 5:0 würd gäh? Wär doch halb so wild. Git no gnueg Mätch die Saison.
Beiträge von Reto
-
-
Lustig auf den Bildern ist ja, dass die, die direkt daneben stehen, keinen Wank machen. Wie wenn es überhaupt nicht rauchen und stinken würde.
So nahe, wie die dran stehen geblieben sind, hat mich also erstaunt.
-
Sicherheitslüüt sind überall en Witz und es gaht schlicht nöd besser, wämmer sich nöd i unändlichi Chöschte will schtürze - und au dänn bringt mer no locker Sache ine und es git immer es Hintertüürli.
Ich han allerdings gfunde, dass es bi de Bekanntgab vom Schpielabbruch gar nüme so verraucht usgseh hät, aber das chan im TV natürlich tüüsche.
-
EV Zug - ZSC Lions abgebrochen
09.10.2009Kaum war das erste Bully gespielt, mussten sich die Teams in Zug bereits wieder in die Kabine begeben. Eine Rauchpetarde sorgte für (zu) schlechte Sicht-/ und Atemverhältnisse. Nach einem stündigen Unterbruch entschied das Schiedsrichter Trio schliesslich, zum Schutz der Spieler, die Partie abzubrechen.
Laut Schiedsrichterinspizient Beat Marti entstanden von einer noch unbekannten Substanz bei Spieler aber auch Zuschauer Reize im Hals. Über allfällige Konsequenzen wusste Marti noch nicht Bescheid. Klar ist aber, dass die Partie neu angesetzt werden wird.
Über weitere Informationen sowie dem neuen Spieldatum werden sie auf zsclions.ch informiert.
Dasch natürlich uncool.
Mit eme Schprutz Pfäfferschpray (wo's bi de Emil Frey Garage de Fraue Gratis verteiled am Auto-Event ;o) chönntsch wahrschinlich au einiges lahm lege.
-
genau so wie "technischer Fehler" und kein "menschliches Versagen", wobei wohl ein Mensch die Technik programmiert, gebaut oder was weiss ich, hat.
-
-
Isch das grad e Näbelgranate gsi, dass die de Rauch nöd wegbracht händ? Git mer grad chli z'dänke!
Zitatmarkus schober, Thun - 21:13 | 09.10.2009
» Idioten! Der Z hätte inteligentere Fans verdient! -
Ha ha, was lauft?
Schtinkbömbeli in Zug oder was?
Immer die Huligäns!
-
Cool. Dachte schon, dass du kaum erfolgreich warst mit deinen Ticketverkäufen, so kurzfristig.
-
langwiilig.
-
Ha ha, ich verrecke.
Jetzt händ all gseit, Hertha heg drü blödi Goal übercho am Sunntig, drum hani das jetzt no schnäll müesse luege.
Verrecksch. De Goali chöpft zwei Mal de Ball weg und beidi mal wird er nachher vo wiitem bezwunge, während er irgendwo bi de 16er-Linie vorne liit / umehängt. Ha ha, da chani nüme. De arm Siech ;o)
-
Härt, aber wahr. Was chömmer eigentlich no erwarte wo s'Erläbte chönt überträffe?
-
daschoso! Würklich geili Schtimmig gsi. So geil, dassi gar nöd wild bin, hüt en normale Match go luege.
-
Ha ha!
-
Das isch es. Super-Ussicht!
-
Luschtigerwiis isch das Restaurant bim Turm obe (Petrin oder wie de heisst) no rächt guet und au keis vo de tüürere.
-
i dene Bricht wimmlet's au suscht vo luschtige Sache, wo mer halt als "Touri" andersch gseht, als es würklich isch.
De eint hät au gmeint, de Organisator vom Victoria Cup heg sich mit de Wundercherzli öppis Schpeziells usdänkt und au suscht hani no vill Müll gläse (vom Schtreichelzoo näbed de Halle, wo mer nöd weiss, woher de chunnt usw.).
Aber: Servette!
-
das würd ja alles no gah, wämmer nöd so tah het, wie wänn de FCZ bis zum würklich blöde Gägegoal gäge Real in Füehrig gläge wär oder de Sieg oder es Unentschiede vor Auge gha het.
Sie händ guet mitgschpillt und zwei Goal gschosse, aber verlore händ's sicher nöd wägem Leoni gäge Real, au wänn de erscht Freischtoss nöd unhaltbar gsi wär.
Oh Mann, de Egli. Ich chan em nüme zuelose.
-
De huere Mafia-Schiri chan ja no 10 Minute nahschpile lah!
Ha ha, geil!
-
luschtig, die drü Pauseglöön!