Beiträge von Reto

Wänn's morn nöd versäged, wird's scho fascht langwiilig und ich chan mini vörige Tickets für Schwiiz - Israel nöd mal meh tüür verchaufe ;o)

Aber mal e anderi Frag: Was händ all mit dem Inler? Ich han no keis guets Schpiel gseh vo dem im Schwiizer Liibli. Wie chömed all druf, so es Bisi z'mache, will er vilicht nöd schpile chan?

Zitat von dantheman

scho lang - sicher sit em dunschtig - dem vo wolfeschiesse würdi gern mal es bsuechli abstatte...dä verschacheret au billet für de victoria cup und und und...

Am Samschtig in Basel hani eine gseh, de hät scho Tickets verdealed, wo ich a mini erschte Konzert bin. De macht das voll professionell und macht sicher rächt Chohle. De Siech gsehsch a jedem Aalass, wo's no Lüüt hät wo Billett wend.

Gsehne das glich, wie du, Berend.

Bin aber sicher, dass villi wo us irgendwelchne Gründ, während de Wuche locker am Morge chönd go aaschtah, Tickets werdet hole oder das mindeschtens versueched und i zwei Schtund reged sich da ine wieder all uf, will's d'Tickets scho uf Ricardo git.

Wämmer scho Vorchaufrächt für Saisonchartebsitzer garantiert, dänn sött das au würklich chöne iighalte werde. D'Frag isch, öb's nöd lukrativer isch, d'Tickets a anderi z'verchaufe, wänn die meh defür zahled...

Das isch natürlich en Gugus, dass das nur in Züri chasch. Würd mi au nerve. Häsch dänn niemer gfunde, wo für dich go hole isch? De Damian isch doch au rächt früeh dra gsi.

Das isch dänn grad de nächscht Ufschteller für all wo jetzt uf de Ticketcorner hoffed - und das am 09:18, wänn de Vorverchauf am 10:00 aafangt:

Zitat

Im Moment wird unser Online-Shop von ausserordentlich vielen Besuchern genutzt. Damit Sie Zugriff auf die Ticketcorner Website erhalten, muss ein anderer Besucher diese wieder verlassen haben.

Frühestens nach einer Wartezeit von 2 Minuten besteht die Chance, mittels Klick auf den untenstehenden Link eine Verbindung zu erhalten.

Danke für Ihr Verständnis.
    Ticketcorner

Schlussändlich wend eh nur all Tickets hole, zum sie nachher tüür chöne verchaufe. De Schuss chan also au hine use gah, ussert dass mer villicht mit em Real-Match als Einzelverchauf scho fascht die ganz Inveschtition chan usehole...

Weiss öpper, öb mer irgendwo chan iischtelle, dass eim aazeiged wird, wer vo sine Facebook-Kollege en neue Kolleg ufgnoh hät?

Das han ich eigentlich die einzig luschtig Funktion gfunde und die git's jetzt irgendwie nüme schtandardsmässig.

das isch nöd so cool, anderersiits hät mer doch scho paar Täg Ziit gha bis jetzt, nöd?

Lueg, hüt chasch no Billett für CH - Israel poschte, nachdem de Vorverchauf sit zwei Wuche lauft. Wänn d'Schwiizer morn gwünned, chömed nachher wieder all und jammered, wänn's kei Billett meh überchömed für de Match.

OK, s'einte hät nüt mit em andere z'tue, aber han mal die Prognose wele mache. Wobi d'Prognose vomene Sieg morn scho chli gwagt isch...

Min erschte Gedanke, wo ich vo Ghad-Affi sine Ideä ghört han isch scho au gsi, öb mer em nöd Basel wend aabüüte.

Würklich lächerlich find ich aber, dass über so en Chäs i jedere Ziitig brichtet wird. Da het mer mal chöne bewiise, dass mer nöd uf jede Seich aaschpringt und mit "ignoriere" vo dem Seich es Zeiche setze.

Und no wäge Prattele: Danke für die ville Tipps!

Ich wird am Samschtig wohl relativ schpat richtig Basel fahre chönd für de CH-Match.

Was würdet ihr empfehle? Die paar Mal, wo mer mit em Auto gange sind isch es immer rächt müehsam gsi. Weiss öpper, öb mer z.B. bi Pratteln scho use chan zum dänn dete am Bahnhof oder so parkiere? S'Drämmli vom Bahnhof Brattele hät nur 14 Minute bis zum St. Jakob.

Bi dem Schtau wo's normalerwiis a dene Mätch hät, isch das villicht sogar die schnäller Variante.

Danke für Tipps!

Zitat von Larry

Züri - Antisportstadt Nummer 1!

Das mer nöd fähig gsi isch (oder nöd häd welle), vor dem blöde Meeting no en Fuessballmatch anezbringe wos um CL gaht, isch schlicht underirdisch. Ich als Canape hetti druf bestande im Letzi z'spiele, dänn hettets halt mal de Finger müesse useneh bim umbaue.

Eimal meh unsäglich!

Das passt au grad:

ZSC Lions – Kloten Flyers am Samstag 31.10.09 neu um 15.45 Uhr

Die Partie ZSC Lions gegen die Kloten Flyers vom Samstag, 31.10.09 findet neu bereits um 15.45 Uhr (anstatt 19.45 Uhr) statt. Grund dafür sind umfangreiche Umbauarbeiten für den am Sonntag, 01.11.09 stattfindenden Swiss Cup (Turnen).