sägemer eifach realistisch.
Beiträge von Reto
-
-
-
Ich zahl's ja nöd und du au nöd. Sölled's es baue.
-
es z'grosses scho!
-
Ich fänd's eifach extremscht sinnlos, wänn so öppis würd baut werde.
-
En Smart isch an sich ja cool als Zweitwage zum go schaffe oder so, aber eifach z'tüür, wänn mich frägsch.
-
Victoria Cup 2009
Wie gestern in der Presse entnommen werden konnte, hat ein Mitglied der NHLPA (NHL Spielergewerkschaft) bekanntgegeben, dass die ZSC Lions im Rahmen des Victoria Cup am 29.09.09 gegen die Chicago Blackhawks spielen werden.
Weder die IIHF noch die NHL haben dies offiziell bestätigt. Wir von den ZSC Lions können jedoch bestätigen, dass wir mit der Rechteinhaberin des Victoria Cup in Verhandlungen stehen und wir davon ausgehen, dass der Vertrag in den kommenden Tagen unterzeichnet werden kann, und dass die Chicago Blackhawks der Gegner der ZSC Lions sein werden.Des Weiteren möchten wir informieren, dass die ZSC Lions lediglich Teilnehmer und nicht Ausrichter des Victoria Cup‘s sind. Das heisst, dass die ZSC Lions keinen Einfluss auf das Ticketing (Ticketpreise, Vorverkaufsstellen) haben. Wir werden via die Medien und unsere Homepage über den Start des Vorverkaufs sowie die Vorverkaufsstellen frühzeitig informieren.
Bemerkung:
Der Victoria Cup ist das Spiel zwischen dem Sieger der IIHF Champions League und einem Team der National Hockey League (NHL). Im vergangenen Jahr siegten die New York Rangers gegen Metallurg Magnitogorsk mit 4-3. -
super Wortschpiel, da am Schluss ;o)
Russland seg übrigens Wältmeischter!
-
drum hani ja gseit, isch USB fascht besser mit Aazeig uf em Display. Sött ja würklich nöd sone Sach si hützutags.
Geil sind aber die, wo sich no en CD-Wächsler iibaued (känne so en Schpezialischt). Au mit eme 10-fache häsch weniger Songs als uf einere mp3-CD druf.
-
Am beschte fänd ich mittlerwiile en USB-Aaschluss oder halt eifach en Cinch für en MP3-Player.
Wobi USB und es schlaus Menü uf em Autoradio eigentlich kei Sach wär und vo de Bedienig her sicher s'beschte! Dänn chasch ja au de MP3-Player via USB als Harddisc aahänke und chasch dete wiitelrose, wo vorher grad gsi bisch, bevor is Auto iigschtiege bisch...
-
Eigentlich müesst e normali Date-Disk gfüllt mit knapp 200 Songs keis Problem si für so en mp3-CD-Player!
Evt. mal anderi Rohling versueche!
-
geile Siech!
-
Und ich bin eigentlich in London morn. Wird sicher glatt, wänn CL isch, wobi London en wiite Begriff isch und ich glaub irgendwo im Ghetto usse bin.
-
-
das willi ja au gar nöd sälber mache, wobi mer so es Template eigentlich scho no sälber sött chöne mache. Vor allem will's ja eigentlich alles i de Vorlage hät, woni bruche, aber eifach i verschiedene Templates. Egal...
Wehe, du machsch die Kaderlischte nöd, bevor weg gahsch. Bin jetzt au drü Täg in UK, aber sicher au chli online.
Und ja - SAP isch vill z'gross für die meischte wo's i de Schwiiz nützed. Bzw, nüted mir nur 10% vom geischtige SAP-Potenzial oder so.
-
Ja ja, so redet eine, wo nöd a de Front schaffe muess.
Es gaht ja gar nöd um d'Rächt, im Programm ume z'chüngele, aber imene grosse Konzern haued's der all mögliche Iischränkige ine, das isch kein Zueschtand. Das mag alles guet si i Abteilige mit 10 Lüüt oder meh, wo jede sis chline Tschöbbli hät und fertig. Wänn aber für alles verantwortlich bisch und au no sälber chli "aktiv schaffsch" und chum Berächtigunge häsch, isch es e Kataschtrophe.
Und wäg de Rächt für das Biischpiil, isch mir au egal, wänn ich die nöd han, so lang eine i de Firma die het und mir das dänn erlediget. Dete schiitereds dänn aber halt au oftmals. Vor allem, wänn's so schnäll Antwort gänd wie du jetzt, wo zerscht uf em Fräscher sini Antwort gwartet hät, zum nachher säge, dass es ja scho beantwortet seg. Wobi das natürlich kei blödi Arbetswiis isch. Hät bi mir im Bruefsläbe au scho oft zum Erfolg gfüehrt ;o)
Immerhin muessi am SAP jetzt zuegeschtah, dass es "verhebed". Es hät bis jetzt kei Macke wo anderi - ähnlichi Programm - scho offebart händ, aber mer isch halt eifach zu sehr unter de Knute.
-
Merci!
Ja, das mit den Rechten ist so eine Sache. Habe nicht mal die Rechte, für Sachen, die ich dringend bräuchte. Macht richtig Spass, so zu arbeiten ;o)
Aber jetzt kann ich deinen Beschrieb ja mindestens mal an den weiterleiten, der dafür verantwortlich wäre, die Vorlagen anzupassen. Die basteln an externen Tools zum Einlesen von Excel in SAP, dabei wär's so einfach.
Aber ich habe auch schon so meine Tricks, wie ich vieles vereinfachen kann, aber mit SAP können sie's einem schwer machen, wenn sie wollen.
Danke auf jeden Fall!
Reto -
es paar Päckli vo dene Maskene langet sicher.
-
D'Radios wend eifach chli öppis verzelle vo de Schweinegripp de ganz Tag.
Wahrschinlich seckled jetzt jede mit eme chline Hueschte oder ere Chrot im Hals zum Dokter, drum choschted's eus.
-
Isch halt scho so. Es sötted nur no die Natione därfe mitmache, wo nöd mit em Flüüger da here greist sind. Chli konsequänt müesst mer scho si.