Beiträge von Reto

Zitat von Larry

Jedes Jahr WM findi eh ein Seich!

Das wirdi nie verschtah, dass das nanig tschägged händ! Vor allem i de Olympia-Jahr au no, isch voll de Blödsinn!

Zitat von Larry

Reto: Es geht darum mit der Nati endlich einen Schritt nach vorne machen zu können - wie im Fussball, dort spielen auch praktisch alle im Ausland!

Nur kommen die NHL-Cracks vielleicht an Oympia ins CH-Team und sonst sind sie doch meist zu beschäftigt.

Zitat von Larry

Du als NHL-Verweigerer wirst das nie checken...!

Es ist nun mal die grösste Ehre für das Schweizer Eishockey und für dessen Entwicklung auch extrem wichtig, dass so viele Spieler wie möglich den Sprung in die NHL schaffen und so den Junioren als Vorbilder dienen.

Nur so können wir ev. mal zu den Tschechen, Slowaken, Finnen und Schweden auf Nati-Stufe aufschliessen.

Du mit dim "NHL-Verweigerer". Ich han nüt gäge die Liga und finde au, dass die dete geils Hockey schpiled, aber was chratzt's mich, wänn dete irgend en Weber oder en Baumgartner zum Iisatz chunnt? Nöd meh und nöd weniger, wie wänn irgend en Quarterback Röthlisberger heisst und sin Grossvater im Ämmital i de Chäserei gschaffed hät...

Wäred die Type i de Schwiiz, würd mer's villicht "blöd" finde, will's bimene Verein schpiled, wo mer nöd guet findet, aber wänn's dänn in Amerika sind, sötti mi uf's Mal für die interessiere? Wer Freud hät, söll's ha. Da sägi ja nüt degäge.

Na ja. Das einzige, was einen mit dem verbindet ist, dass er aus dem gleichen Land kommt wie du. Wieso sollte der einen nur deshalb speziell interessieren, wenn er in der NHL spielt?

Ankunft am Flughafen

Die Helden von Espoo werden heute um 18:15 Uhr mit dem Finnair Flug AY863 am Flughafen Kloten ankommen.

Über ein Empfangskomitee würden sie sich bestimmt freuen!

Zitat von Joey_88

Man....muss das Finalspiel der Finalspiele wirklich in Rappi stattfinden??? Das kotzt mich echt an...Man könnte nun locker ein Stadion mit 30'000 füllen! Da ja die ganze Hockeyschweiz mit uns mitfiebert!

Spielen wir doch im Letzigrund^^

Ja genau. Füllen wir ein Stadion mit SC-Fans, das wär's doch!
    Ich freue mich auf Rappi. Die Stimmung wird sicher bäumig (sicher besser als in Espoo).

Zitat von Schäri

Sächs Reihe vor mir isch dä Jursinov ghocket (han's Dir Reto no welle säge, so quasi äs V.I.P. Sujet, aber bisch z'schnäll wieder weg gsi), was hät ächt das z'bedüte...

Ah ich weiss, mir künded am Simpson uf Ändi Saison, werded Meischter und dänn chunt dä Jursinov, oder so...

Dä Match isch us minere Sicht müll gsi und s'schlimmste, dass ich scho wieder so en Klugscheisser vo Gästefan hinter mir gha han. Er hät's sichtlich gnosse, dass ich mit dä Kids det gsi bin. Irgendwie han ich's i eusere Halle nur no mit Arschlöcher z'tue.

Was hät was z'bedüütete? Dass isch so schnäll wieder weg gsi bin? Ich han ebe nur e begränzti Ziit budgetiert gha zum fötele und die hani wele nütze und zudem mötzleds amel no schnäll, wämmer chli im Wäg ume schtaht (die Tuble, wo amel hinter dir sitzed). Apropos das Thema, hani hüt au eini hinter mir gha, wo chli e Schruube locker hät und de Ari hängt's amel no mit dere ume - wie chamer nur (Amsler, liesisch da au mit? ;o)

Hoffe, de Kids hät's glich no Schpass gmacht. Na ja. Uf jede Fall han ich gmeint, die seged scho vill grösser. Uf de Föteli händ's mer immer de elter Iidruck gmacht, dini zwei Jungs. Sind aber cooli Type...