Wham - last Christmas.
Ah nei, das isch ja im Radio.
Wham - last Christmas.
Ah nei, das isch ja im Radio.
Auch wenn über die Weichnachtstage viele Filme im TV laufen, will man ja doch lieber dann die Filme schauen, wenn man gerade Zeit und Lust hat und auf die Werbung kann man ja auch verzichten.
Also: Wer hat gute Filmtipps zu verschenken?
Scheissegal. Mir persönlich hat's in Rappi besser gefallen, als dies wohl im Hallenstadion der Fall gewesen wäre!
Die sind "on fire". Schad chunnt d'Schpängler Cup Pause...
Klar war's geil, aber da fehlen halt doch die Emotionen gegen die Finnen, um an legendäre CH-Spiele ranzukommen.
Habe mir auch schon überlegt, wie sehr mich ein CHL-Sieg z.B. freuen würde. Das wäre vor allem finanziell gut, aber emotional ist mir persönlich die Liga dann schon um Welten wichtiger.
Aber trotzdem besser als de glich Match im Halleschtadion.
Da no paar Bilder vo geschter:
Das mit em fötele chan au si. Han gar nöd chöne abe, so äng isch es gsi...
Das isch ja s'Bittere! Es liit halt ebe doch am Schtadion und am ganze Drum und dra. Uf em Schtehplatz vergisst mer ebe d'Cüplifäns!
De Match hüt isch grandios gsi. I dere Form wär de Meischtertitel nur Formsach.
D'Gägegoal hät mer chli zu billig übercho, das muess no verbesseret werde, aber so macht Hockey eifach Schpass (nöd nur wäg em Sieg)!
Chunnt no dezue, dass es i somene Schtadion halt eifach geiler isch und vor allem, wänn 360° Z-Fäns hocked und schtönd!
Zitat von Simmsdann sollte man die playoffs schnell auch abschaffen, denn dort reichen 4 1-0 siege auch...
Genau. De Z hät 1992 10:0 in Lugano verlore und isch schlussändlich mit dütlich weniger Goal als Lugano wiiter cho...
Ich finde die Logik insofern OK, will wänn jetzt de Z hüt sägemer mit drü Goal Unterschied verlore het, het ja kei Sau meh Bock, uf Finnland z'reise, will d'Blues das wohl grad no verhindere chönnted, dass sie au wieder mit drü Goal verlüred.
S'einzig wo mich schtört sind die mickrige drü Schütze im Penaltyschüsse...
Für das hämmer doch die Pinnwand ;o)
Wänn er chli vorher dete isch, findet er sicher e Vorverschaufschtell, aber NY chönnt no schwierig si, da würdi scho vorher luege.
Han leider kei konkreti Infos, aber ich han in Anaheim au locker 80$ zahlt für en mittelmässige Platz und die Tantene näbed mir händ sich huere gfräged, das sich elei an en Hockeymatch bin...
Ich habe mal nachgefragt, ob erstens Saisonkartenbesitzer und zweitens, die, die in Prag waren, irgend ein Vorkaufsrecht haben. Bin mal gespannt...
Ich han natürlich wieder gar kei Infos, was Tickets usw. betrifft. Mal gugge, wie mer das lösed ;o)
Zitat von Ariwänn isch sheimspiel...bin nächst wuche zischig bis dunschtig im usland...zum kotzen
Dänn muesch di wenigschtens nöd ufrege, wänn keis Billett überchunnsch.
Ha ha, geil gsi de Match. Vor allem s 1:2 und 1:3 grad so schnäll nachenand und de Sulo - im Hiischpiel no fascht chli de Buuhmann - jetzt wieder mal in absoluter Hochform!
isch also nöd s'erscht mal mit dere Nummere i de CHL.
Stoffel, Forster und Kamber krank und Krutov hat die Grippe. Hmmm...