5 und 7 und die zahled? Häsch de Gross nöd als unter 6 chäne aagäh?
Beiträge von Reto
-
-
hani au nüme. Härt, härt...
-
oh, hüt isch Derby.
Chunnts im SF? Chum, hä!
-
Zitat von hockeymaster
De Zett chans miete vom Habegger, wo übrigens au das coole Design bimene Gool gmacht hät. Quelle Herr Frei Chef Hallenstadion.
Gruess und Attacke René
Bin stolz uf eusi Jungs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Und d'Mieti wird rächt tüür si und s'coole Design hät mer dänn au irgendwänn mal gseh. Es bringt ja kein Zuesatznutze, ussert, dass es no cool usgseht.
Wahrschinlich müesst mer's mit Werbig finanziere und dänn lauft uf dem Screen no Schälli-Züügs de ganz Match lang.
-
da no für de Ari:

-
Ich hans eigentlich so in Erinnerig gha, dass die elter Schtraf dänn glöscht wird und die neu mit 2:00 wieder lauft. Na ja. Geschter isch es voll nöd druf aacho und au dass de Segi en Penalty hät wele isch voll nöd nötig gsi ;o)
-
Und jetzt mal wieder e Regelfrag:
Wieso isch am Schluss nöd die neu Schtraf vo 2:00 aazeiged worde und die wo gloffe isch isch ufgrund vom Z-Goal fertig worde???
So isch die zweit Schtraf ja soz'säge gar kei Schtraf!???
-
Absolut. Es isch kein Klasseunterschied fescht z'schtelle gsi und das wäg em Grümpi mein ich wäg de beschissne Reglig im Penaltyschüsse, au wänn das wohl nüt demit z'tue hät, wie de Match schlussändlich usgange isch.
Das Laufband ghört übrigens, so vill ich weiss, de Habegger AG und die vermietet das. Wird chum so si, dass de Z das für sini Mätch wird chöne miete!
-
Grad so krass würde ich unserem Goalie-Helden schon nicht an den Karren fahren, aber heute war er wirklich grottenschlecht. Hoffen wir, dass es ein Ausrutscher war!
-
Ja, war wirklich cool, aber Sulo und die immer noch saudumme Regelung im Penaltyschiessen erinnerten doch sehr an ein Grümpel-Turnier. War aber geil, wie der Z nie aufgegeben hat und eigentlich über das ganze Spiel das bessere Team war!
-
offiziell rechnet man mit 7000 - 8000 Zuschauern.
-
Super. S'Heimschpiel zeigeds...
-
"WM in Dütschland-Modefän"!
-
Ein Richter sieht rot...
-
das isch wie, wänn kein Durchsuechigsbefehl gha häsch, wänn Bewiis gfunde häsch...
-
Ja, das erschiint logisch. Het au dänkt, dass es "technischs Goal" möglich wär. Hät's ja au eis gäh vor churzem, weiss aber überhaupt nüme wo...
Uf e Art aber scho luschtig, dass mer uf em Video das Handschpiel gseht und 's nöd därf ahnde ;o)
-
Zitat von virus
ach übrigens, ich find die aktion am schluss vo bern - davos no recht skandalmässig. da fisched dä berner mit dä hand dä puck vor dä linie weg... und es passiert nüt. also ich han da miteme penalty grächnet oder lig ich da total falsch?Im eigene Verteidigungsdrittel därf mer so Sache doch mache. Evt. im Torruum nöd? Weiss es gar nöd genau.
-
Umso besser.
Ich find's au guet, dass de Flüeler zum Zug chunnt. S'erscht Mal kei leeri Wort, will schliesslich chamer mit eme usländische Fäldschpieler meh au offensiv chli öppis bewege.
-
Das Mitteldrittel ist vorbei. Dieser Abschnitt von beiden Kontrahenten viel aktiver gestaltet, das Niveau ist nicht allzu hoch, wer dachte Zürich kann den Schwung aus der Champions League voll ausnützen sieht sich getäuscht.
-