Spielabbruch, wegen Nebel.
Beiträge von Elitekeks
-
-
schöni ferie jungs! mer ghört sich im winter wieder!
-
haha das sind no ziite gsi! de bartovic...

-
de cuche isch hüt abegfahre wie en gott!
-
merci für d bilder sind super!
-
Du Draft, wie isch jetzt das mit dä chappene? Isch das e limitierti uflag gsi oder machsch nomal?
-
nei erst wemmer s final günnet glaubs...
-
vielliecht chan mer en ja überrede no meh z mache... würd sicher massiv geld iibringe... aber zersch abwarte, bis er wieder da isch...
-
okeee schad...
-
ich find die chappene super! die blau mit em zett logo und em 1930... chamer die au chaufe, wemmer nöd in finnland gsi isch?
-
anschienend startets morn am 10ni... Mal luege wie schnell dases gaht, bis wieder alli weg sind... wahrschinli gits wieder lüüt wo massiv viel iichaufet nume zums denn tüür verchaufe!
-
Ja Infos bezüglich bilet wäre ned schlecht, hoffentlich gits öpis für saisonkarte inhaber.
-
scheisse... de forster chöntemer sicher guet bruuche
-
Zitat von Edgar
Alston ist sehr interessiert, die nächsten Jahre wieder CH Meister zu werden, so verlängert sich sein Vertrag automatisch ....
stellt euch vor, wir werden die nächsten paar Jahre immer Meister,
dann ist Alston ja voll von weissen Haaren :)--Alston hat eine Glatze...
-
wow! tönt nachemene spannende match
-
also wenn servette günnt simmer nonig weg vom feischter aber denn hemmer e schlechti uusgangslag! en sieg vo eus wär extrem geil und ich glaub au dra!
-
denke auch, trotz zum teil miserabler leistung haben wir es bis ins overtime geschafft und waren da sogar noch besser als genf!
bin ebenfalls optimistisch
-
ja das wusste ich nicht! sorry!
aber wir haben so oder so gewonnen -
er muess doch nöd mit beidne bei dusse sii! er muess eifach mit eim bei uf de linie stah und dass hetter gmacht! oder kennich da d regle zwenig guet?
-
nei isch nöd abseits gsi!