Händs die Tics eigentli au no im Usland verchauft ?
Final vo dä Final 28.01.09> Züri - Magnitogorsk
-
-
- Offizieller Beitrag
steff: Mir gfallt das Huus mit dem Bild und em Spuch über de Rudolf Brun....!
Has grad am Sunntig wieder mal ahglueged
-
So, de Trip gen Rappi startet...Du Steff, wänns um die 18:00 ume mit eme Rappi-Schal schaffsch a euse Stand bim Chinderzoo z'cho, offerier ich dir es Pier
Also, wüsched mer die Russe use!
-
-
- Offizieller Beitrag
-
-
- Offizieller Beitrag
Zünde nöd Winke!
-
würsch e wunderkerze au gseh?
-
- Offizieller Beitrag
z'Nacht scho
-
Zitat von steff
nein. aber die da:
(check photo 2/8) wer kennt die beiden nicht. sie sind immer dabei beim zsc.
http://www.tagesanzeiger.ch/sport/hockey/L…/story/1979232411.45 Uhr: Die ersten Eishockeyfans treffen auf dem Fischmarktplatz in der Rapperswiler Altstadt ein. Vinzenz Gurtner aus Bern (links) und Joshua Zumstein aus dem Tessin sind allerdings skeptisch. «Die Russen gewinnen 6:3», sagt Gurtner. «5:2 für Magnitokorsk», tippt Zumstein.
De Tagi isch jetzt für de Moment eifach es Hoschi-Blatt, die andere Bilder sind ja au zimli de Brüller, und die zwei Purschte (also bi eim weissis zu 100% sicher und bim andere nimis ah) uf dem Bild sind Studente ade HSR und hend wohl eifach Mittagspause gha und sind über de Fischmärtplatz zum Mac gange oder so, omg...
-
Messier fraglich, musste gespritzt werden, einem Einsatz sollte aber nichts im Wege stehen. . .
-
-
merci für d bilder sind super!
-
-
-
-
Zitat von Uriella
Easy, ihr chönd au ufem offene Isfäld vor 100 Nase spiele, oder ev. isch de Chatzesee no gfrohre wo oi wür Asyl gewähre....
fändi super, isch aber logitisch ehner schwierig durchfüehbar. i dä diners club arena hani immer angscht, dass alles zämekracht wänn mier so luut sind...konzipiert worde isch die halle wohl ehner für die 30 lüüt wo bi oi was schreied. falls die überhaupt no an match därfed mit ihrne "farbige" schääl...
-
so und jetzt Fyrabig. Ab uf Rappi läck bin ich nervös.
ZSCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Zitat von Gysino
fändi super, isch aber logitisch ehner schwierig durchfüehbar. i dä diners club arena hani immer angscht, dass alles zämekracht wänn mier so luut sind...konzipiert worde isch die halle wohl ehner für die 30 lüüt wo bi oi was schreied. falls die überhaupt no an match därfed mit ihrne "farbige" schääl...
Stimmt, so Klimbimzeugs wie LED Laufband chamer halt ufem Chatzesee eher schlächt ufbaue, wiso bini nöd früener druf cho.
Das nännt mer Stimmig wo i some Hexekessel cha ufcho, s bebt chli, s rumplet chli, d Kamera vom TV mah wagglet, und mir isch scho bewusst dass dir de Ihdruck chli "komisch" mus vorcho, aber kei Angst es hebt, ich weisses us Erfahrig -
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!