Wiä wärs mitemene Konzert Thread?
Versauet da no de ganz Sulo-Sulojunior Thread.
Diä gross Frag luutet doch: Schaffets diä beide no zumene gmeinsame NLA Spiel?
Wiä wärs mitemene Konzert Thread?
Versauet da no de ganz Sulo-Sulojunior Thread.
Diä gross Frag luutet doch: Schaffets diä beide no zumene gmeinsame NLA Spiel?
du... würdet ihr ufhöre i dem "hockey allgemein" thread drüber z'diskutiere wo ihr ineclicket und wo nöd und warum ihr das machet. ihr chöntet doch für das en eigne thread ufmache....
Hoffe diä sind im Grittibänzspiel mindeschtens genauso träffsicher wie gäge langnouw
Wär no en überleggig Wert gsi, aber am Dienstag bin ich im Hallenstadion...
das wäre für den fcz sicher ein glücksfall. verkaufen.
Zitat von virus
da ihri arbet aber öffentlich isch, wird d'wahrschinlichkeit chliner, dass sie binere scheiss leischtig en guete vertrag überchömed. drum chans durchus si, dass sie sich doch no bemüehed, dass sie amene andere ort öppis überchömed. im normale bruefsläbe git grad emal es arbetszügnis us voragehende arbetsort ufschluss über mini leischtig und arbetsbereitschaft. di momentan isch nieneds ersichtlich (im normalfall).klar, wänns hinedure scho abmachige git, dänn nützt au das nüt.
du glaubsch nöd würkli, dass es im sport anderscht funktioniert als im bruefsläbe? da chasch jetzt mach was wotsch und neui vertragsarte und regle erfinde bis zum geht nicht mehr. schlussendli hangets immer vom mänsch selber ab. mich nerved viel meh diä wo no en vertrag händ und kei leischtig zeiget. damit wäred mer wieder bim ursprüngliche thema vo dem thread: fcz
Zitat von virusbi gwüssne laht d''leischtig meh als nume merklich nah und das chans ja nöd si.
bisch aber scho echli realitätsfremd? de gardner hets eso agschiesse, glaubs würkli de het meh leischtig bracht wenn er nonig bi bern unterschriebe hetti? den hettets halt hinedure zuefällig mitenand echli diskutiert. das ganze isch ja au nur es abbild vom bruefslebe.
wänn de Junior jetzt scho bringsch hät er scho Erfahrig für d'Playoff
Contra Schommer! So überzüügt hät er mich bis jetzt nanig. Die Underschriiberei währet de Saison ghört verbote!
--> solang de hartley findet de schommer bringt meh als en junior isch das okay. wän de schommer schlächter wer als en junior wär er scho lang bi gc. und numme en junior bringe damit en junior bracht hesch bringt au grad gar nüt
--> ich verstah das theater wäg de frühne unterschrieberei nöd. so isch s'business....
der livetracker vom guardian ist ziemlich witzig:
http://www.guardian.co.uk/football/2011/…ter-united-live
Auszug: Basel's manager, Heiko Vogel, sounds like a character from the Hitchhiker's Guide to the Galaxy, and not a human one either. This must be confusing for their players.
Gratulation FC Basel....
Zitat von Lolokei Frag aber de Neuer ghört wohl zu de beschte Goali uf de Welt und ich chönnt mir vorstelle das i dere Organisation vo de lions mit eme anderne Junge chasch plane.
Gruss Lolo
chunt halt au druf ah, wie grad i de tabelle stahsch wän i de bundesliga oder i oisere superlige irgendwo im mittelfeld umegurksch, chasch uf sonen spieler verzichte. bi ois wirds aber erscht ändi saison richtig ernscht. da chasch uf söttig spieler nöd eifach verzichte und es paar juniore bringe..... und wie gseit, es sind ja nöd alles GARDNERS. solang en junior nöd besser isch als de schommer, söll de schommer wiiterspiele.....
Zitat von virusdä gardner hett mer gern chöne vom iis entferne nach sinere unterschrift bi bern.
aber au scheisse, wänn eifach chasch unterschribe irgendwo, zum nachher es lockers läbe ha und immerno glich vill verdiensch fürs nüt mache.das verhandle/unterschribe während dä laufende saison chönt mer würklich mal abschaffe. wär ja niemer im nach- oder vorteil, wänn für all sgliche giltet.
de gardner isch aber au es extrems bispiel. bi de meischte isch das doch keis problem. wänd da all würsch uf tribüne setze wo wechslet, dänn würdet ab ändi januar all nur noh mit 3 linie uflaufe....
Zitat von zappa10Zum Fall Stoop:
Hier noch die Bettlektüre dazu:
http://sih-lbwww-01.odmedia.net/media/native/p…ng_is_stoop.pdf
Warum die ZLE Betriebs AG ein solches „Jahrhunderttalent“ (Zitat Simon Schenk) nicht frühzeitig arbeitsrechtlich an sich gebunden hat, ist nicht klar......
Haha... Jahrhunderttalent......
solang eine d'leischtig bringt gits doch kein grund de nüm spiele zlah......
Maurer zum ZSC würde ich noch gut finden....
Und:
"Der 41-jährige Adrien Plavsic wurde am letzten Mittwoch unglücklich im Training von einem Puck am Fuss getroffen. Genauere Untersuchungen mittels MRI ergaben einen Knochenbruch des Fusses. Eine Operation ist jedoch nicht notwendig. Plavsic wird ungefähr 6 Wochen ausfallen."
Zumindest vom Alter her würde Plavsic doch auch noch gut passen?
Du beziehsch dich uf dä Textteil oder?
ZitatBei aller Euphorie über den Zürcher Kantersieg muss erwähnt werden, dass die SCL Tigers ein dankbarer Gegner waren, sich auf dem Weg zu ihrer siebten Niederlage in Serie völlig verunsichert präsentierten. Sie hatten Glück, dass der Samichlaus vor dem Spiel kam – sonst hätte er sie danach wohl gleich in seinen Sack gesteckt.
Also für mich wird da nöd d'Leistig vom ZSC schlecht greded, sondern es gat ganz eifach um Tatsach dass Langnau schwach gsih isch.[/quote]
Klar, aber wir haben bisher solche sogenannt "schwachen" Gegner in dieser Saison bisher vor allem mit Ach und Krach knapp mit 2-1 oder so ähnlich geschlagen (oder sogar mit 0-3 wie gegen Ambri verloren). Jetzt fallen die Tore endlich rein (hoffe das bleibt so). Das ist mir einiges wichtiger als mir den Kopf darüber zu zerbrechen ob nun der Gegner schlecht war.
Zitat von Mitsch 2006ja ja, nur den tatsachen nicht ins auge gucken, wärst was für den vorstand
danke, kein interesse....
aber warum gleich alles schlecht reden? ich habe in den letzten wochen/monaten genug schlechtes hockey gesehen und mich genervt. da rede ich den aktuellen aufwärtstrend doch nicht gleich wieder schlecht?