Sodeli bin mal is offizielle Regelbuch go gügsle und han das gfunde:
185
IV. Ein angreifender Feldspieler nimmt eine Position ausserhalb des Torraums direkt vor dem Torhüter ein und blockiert dessen Sicht, ohne ihn zu berühren. Wird ein Tor erzielt, ist das Tor gültig (ausser, es wird gegen Regel 150 III
150
III Ein angreifender Feldspieler, der sich vor den gegnerischen Torhüter stellt und in der Weise agiert, dass er Arme oder den Stock vor dem Gesicht des Torhüters hin und her schwenkt, um diesen abzulenken, anstelle sich in Position zu bringen, um am Spiel teilzunehmen, erhält eine Kleine Strafe. Dabei spielt es keine Rolle, ob sich der angreifende Feldspieler innerhalb oder ausserhalb des Torraumes befindet.
Die Regle hani kennt, dasses en Behinderig isch, wenn de Spieler mit sim Stock vorem Goalie hie und her schwenkt, aber das het de Baltisberger NÖD gmacht. Usserdem sofern ich mich a die Szene chan erinnere, isch de Baltisberger NÖD im Torrum gstande. Somit komplette Fehlentscheid! Usserhalb vom Torrum isches erlaubt am Goalie „d‘Sicht“ neh, alles anderi wer ja paradox.😂
Das isch die einzig Regeluslegig wonich im offizielle Regelbuch gfunde han, was demit gmeint chönnti si.
Was aber no ganz wichtig zum erwähne isch, isch dass NLA und Swissleague Schiris nomal es extra Regelbuch hend, wo für ois öffentlich sovieli weiss nöd zugänglich isch, ich chönnt de Entscheid nur demit erkläre, dass det öpis no gstande isch.
Leider alles nüm eso transparent und nachvollziehbar für Zueschauer wies mal gsi isch.