Klinsmann ist einfach ein schlechter Trainer!
Zumindest in der/seiner Aussendarstellung für unserer Verhältnisse: Ja, absolut.
Klinsmann ist einfach ein schlechter Trainer!
Zumindest in der/seiner Aussendarstellung für unserer Verhältnisse: Ja, absolut.
Klinsi ist ein ganz lustiger, unglaublich schwach, was er da abgezogen hat + dann möchte er noch im Aufsichtsrat bleiben?
Abstiegskampf wollte er sich nicht antun. Das ist unter seiner Würde ....... schwach, ja.
Wenn Flüeler gesund ist, muss er ihn doch fast bringen.
Viel Zeit bis zu den PO bleibt nicht und wenn Flüeler immer noch die Numer1 ist, muss man, meiner bescheidenen Meinung nach, mit ihm spielen, damit er wieder Spielpraxis erhält.
Sehe ich auch so. Wenn er gesund ist müsste er ihn zwingend bringen. Wenn nicht, steigen wir wohl mit Ortio in die Playoffs.
Heute können wir gewinnen - Bern muss gewinnen. Mal schauen was diese Situation aus dem heutigen Spiel macht.....
Sehe ich auch so. Lediglich Josi ist ein NHL-Star, ganz klar. Für mich auch eine gute Einschätzung - von was ich sehe und von der NHL mitbekomme.
Ob es Nashville noch schafft??
Ein Verteidigungsminister?
Sicher kein Schillerfalter ![]()
An all-around defender who is better defensively. A good skater and likes to play at a high tempo. Works hard and has taken more responsibility in the past couple of years. Jaakola could improve his offensive game and abilities with the puck. Plays a simple game and has a good attitude. A good penalty killer. (Matias Strozyk)Ein Defensivverteidiger. Hoffen wir das Topi kein Flopi wird! :razz:
Tip-Topi? Mit 36 ....... hmmmm ......
Immerhin wird ein Defensiv-Verteidiger bei den Fans mehr Kredit geniessen wie (z.B. ein aktueller ZSC-) Defensiv-Center. ![]()
na ja, ich has sehr guet gfunde. chasch jedefalls besser singe als mänge etablierte "star", zb. au besser als de gölä…ehrlich, eso guet han ich dich nöd erwartet, obwohl i dere casting show chunsch ersch uf bühne wenn öppis druff häsch. da wirsch nöd verheizt wie bim bohlen. glaubs es hät allne spass gmacht wo dich känned, natürli au de andere...a propos: händ sich groupies scho gmäldet? häsch z'vill, muesch no abgeh...
Isso ..... unfassbar! Sex, Drugs and Rock n'Roll...!! - Und dänn bini ufgwacht.........
Leider kei Groupies in Sicht. Isch au schwierig i dem/mim Alter. Wobi, als Suggar-Daddy chönt ich no duregah.
Aber da mini ganz Familie usgstrahlt worde isch, sind d'Feedbacks eher so "so härzig" usw. Aber sötti sich
unerwartet öppis ergeh, duen ich sie dir gern wiiter leite - Ehresach! ![]()
"Leider" nöd uf FB ......
Wer hetti bi de Ifüehrig vo dem Wettbewerb dänkt oder au nur 1 Cent druff gwettet, dass grad 2 NLB - ähm, ich meine natürlich Swiss League - Clubs de
Cup-Sieg holet?? Ich uf jede Fall never ever.....!! Scho erstuunlich.
Danke für das positive Feedback. Hät würkli Spass gmacht und s'krassischte isch gsi, woni vo de Kameras überrascht worde
bin i de Halle - läck bin ich rot worde, holy cow!!
Was sie nöd gsändet händ isch, dass ich no en 2. Song han dörfe mit em Noah Veraguth han dörfe singe. It's my life vo Bon-Jovi.
Und ja, eigentlich hett ich natürli lieber en Rock-Song uf de Bühni trällered. Aber d'Produzente bestimmet ziemli viel, bzw.
fasch alles. Aber isch nöd so gsi, dass ich de Song nöd han welle singe - isch eifach nöd min Favorite gsi.
Was ich no säge chan: Es isch würkli echt guet, dass ich nöd wiiter cho bin. D'Sändig wird in Köln produziert und nur scho für
die Show hani 1 Wuche Ferie müesse neh. D'Chöschte händ sie alli übernoh, d.h. Flug und Hotel. Aber ebe, wär ich wiiter cho,
hett ich min. nomal 2 - 3 Wuche Ferie müesse neh, was Familie- und Job-Technisch eifach praktisch nöd drin gläge wär.
Woni mi agmäldet han und die erschte paar "interne Casting-Rundene" überstande han, isch mer das nöd würkli bewusst gsi.
Uf jede Fall bin ich am Abig vor mim Uftritt bis am Morge früeh unterwägs gsi, han "es bitzeli" Alkohol trunke, ime Pub
ziemli luut Karaoke gsunge, bzw. gschroue und graucht (als Nichtraucher). Und nun nur Ziggis.......... tja.
Ich han dänn bim Uftritt alles geh, aber es isch eso cho wie ich dänkt han. Ganz ok, aber stimmlich eifach nöd guet gnueg.
Ehrlich gseit hett ich au nöd für mich buzzered. Cool isch aber gsi, dass alli Produzente im Aschluss gmeint händ, dass ich
mit Abstand de glücklichschti Loser gsi segi wo sie jemals gha händ - tiiiiiptop! Sind eh' alles ganz cooli Lüüt gsi, agfange
bim Sender über d'Produzänte in Kölle.
Tja, und mine Enkel verzell ich dänn mal - ich war "jung" und brauchte das Geld - ....... Ha-ha-ha-ha..........
Huere Cliffhanger...
Chönnt mer so gseh - absolut!
Isch aber so, dass ich gem. Vertrag nöd (gross) über das Ganze dörf rede/schriibe, bevor's nöd usgstrahlet worde isch.
Uf jede Fall isch e epischi, sälbscht-verursachti "quasi Niederlag" gsi. Yeah!
So, han ich‘s also nöd allei so gseh.
Gesendet von iPhone mit Tapatalk
Verstehe das auch nicht ganz. Es kommt mir so vor, als schiesse man mit Kanonen auf Spatzen.
Vielleicht täuscht mich der Eindruck in den letzten Wochen und Monaten. Aber alles in allem
hat sich die Lage direkt vor und in den Stadien doch beruhigt, oder nicht?
Alles anzeigenDie Nörgler kommen aus den Löchern gekrochen?
Oder die rosarot angehauchten Schöngeister malen mal wieder Blümchen?
Wie einfach man es sich dich machen kann, um sich nicht mit Argumenten der anderen Seite auseinanderzusetzen ...
Es gibt keine "Nörgler", oder "Schöngeister". Es gibt untersichtliche Ansichten auf einen Punkt, mit dem man sich argumentativ auseinandersetzt. Und das ist gut und anregend.
Nichts bringen nur die, die ohne An- und Einsichten herumpöbeln. Und von denen gibt es auf dieser Pinnwand glücklicherweise nicht (mehr) viele ...
;o)
Ach; bevor du allenfalls einen roten Kopf bekommst. Ich meine dich nicht; sind nur grundlegende Gedanken, die gerade aufekommen sind und wieder losgeworden wurden ...
[emoji6]
Gesendet von iPhone mit Tapatalk Pro
Doch.
Und den Ausdruck "Nörgel-Forum" habe nicht ich erfunden. Und wie ich bereits geschrieben habe - wer austeilt, muss auch einstecken können.
Nur wenn's unter die Gürtellinie geht ist bei mir fertig. Dann habe ich auch keine Lust mehr mit der betreffenden Person zu Argumentieren.
Aber jedem seine Meinung - und das ist gut so.
Alles anzeigen
Säg mal Colin meinsch das jetzt ernscht?
Wiemers in Wald inerüeft......
Nei, offebar chasch Du besser usteile als iistecke, drumm machsch jetzut eine uf mimi und dä gschieder git nah. "s F-Word" seriously? ? Simmer da i dä USA? (ok, has drümal gschriibe, isch viellicht würkli min. eimal zviel...ich gelobe besserig)
Isches viellicht nöd "persönlich" wänn mir unterstellsch ich heb eusi Spieler mit em AM vergliche und dich dänn drüber lustig machsch? Und das, obwohl ich das ebe genau nöd gmacht unds no explizit erwähnt han?
Und dänn natürlich kei erklärig meh däzue!Wetsch nomal es biespiel däzue? du sötsch würkli afange besser durezläse bevor usteilsch!
Ich han gschriebe "aber wie au scho gseit, dä Grönborg isch en guete Trainer und er wird wüsse was er macht." und Du machsch drus "Wer chan s'Team, wer chan d'Spieler, wer chan d'Leischtige besser beurteile,
du oder Grönborg? Wänn dänn es paar mal Wältmeischter worde bisch als Trainer, dänn evtl. - vorher "leider" eher nöd."
So chan ich Dich nöd ernscht näh oder muess dävo usgah, dass es dir nur darum gaht mich z'bashe!Ich glaub es bringt nüt da ine.....bim nächste spiel chum ich mal uf dich zue und dänn chömer das bimene bier usdisskutiere.....
--> zu dem was du gschriebe häsch.
Aber ja, jederziit gern. Ich bin vor fascht jedem Spiel links bi de 1. Getränke-Usgab obe, die erschti Stäge duruf. Die eine erkännet mich
ufgrund vo mim Avatar und suscht hani oft es blaus Z-Liibli (vor 2 Saisons) mit ZSC olin hine druf. Würd mich freue!
Ach Colinche, mich fesslet das Team momentan eifach nöd, de Thomi beschriebts eifach perfekt.
Und ich respektiere dini ZSC all in Mentalität, anderi u.a. ich gsehnds halt andersch und ich has nöd bereut, weniger im Stadion z si i de letschte Wuche.Es gaht mir wie immer nöd um Tatsach, dass mer au mal Spiel chan verlüre, sondern um d Art und Wis. Und das isch das wo nervt. Gäge Rappi,Fribourg, Lausanne und Lugano, all Spiel wo mir us de letschte 6 verlore händ, isches doch eifach a de Istellig gläge. Gester zB im 2 Drittel, abgseh vom Goal, isch eifach NIX cho. Gäge Fribourg genau so. Klar, Pfoste und Pech bla bla, aber Fakt isch, das es eifach z wenig isch, genau das, wo eus letscht Jahr PO kostet hät, genau so spillemer momentan. Und de Coach mues die erschte Linie forciere, will vo de andere eifach z wenig chunt, das isch au es Zeiche vo Schwächi, nöd vo Stärchi. Remember Nillson Auston Zyt, chunt mer chli so vor.
Mir wärded 3 oder 4 wärde, wägem guete Herbscht. Sit Wiehnachte bewegemer eus uf Saison 2018/2019. U
Wie au immer. D Sasion wird i de PO entschiede. Es isch no alles drin. Aber das QUALi-Gekurke mues ich eifach nöd immer live gseh, reg mi scho dihei gnueg uf vorem TV.
Freu mi jetzt uf 2 NHL Games, Larry, be in touch!
C'mon Amir, häsch s'Gfühl mich "fesslet" das Team zur Ziit? Meinsch ich find's geil, dass so spielet wie mer jetzt spielet und dass mer
ziemlich viel Games verlüüret? Egal ob vor em TV oder im Stadion. Mich gurkt das total a! Hallo, isch doch klar! Grad will mer im
Stadion isch oder sich's am TV immer wieder git - ächt fruschtrierend.
Mich stört au nöd, dass vielli sich jetzt sehr negativ üsseret. Söllets doch - völlig korräkt, bzw. absolut ok. Aber mit Lüüt wo würkli
echli öppis vo Hockey, vo Taktik, vo de Ufgabe und Rollene verstönd wie z.B. du - bin dene chani so Rundumschläg würkli nöd ganz
nahvollzieh. Du weisch, ich diskutiere ja würkli gern über de Z und über s'Hockey (wänn mal im Stadion bisch .....
)......
Aber weisch was machet mer's doch wie letschti Saison, wo d'Zueschauer nöd würkli unterhalte worde sind und wächselt doch de
Trainer us. Ok, mir sind zwar ufem 6. Rang gsi und händ im Frühlig glaub rächt guet gspiellt - aber egal. Mer isch als Zueschauer
eifach nöd so gflasht gsi, d'Emotione händ gfählt.
Genau! Letschti Saison hät's doch au irgendwie kei Spass gmacht i de Quali, oder? Hollet mer doch eine wo de Fredy
laufe laht anstatt de Krüger, so wie de neu Trainer ENDLICH zum richtige Ziitpunkt es Timeout hät chöne neh damals, nöd so wie
de Aubin. Machet mer alli es paar tuusig T-Shirts, wänn's dänn de Ruhnke isch! Yeah, mit em Titel: "Welcome back das Kinn".......
Alles anzeigenAha
wir schiessen also "nur" zu wenig Tore? Das ist jetzt die Weisheit, die Du - im Gegensatz zu uns "Nörglern" - besitzt? Guess what, man verliert jedes fucking Spiel nur weil man min ein Tor zu wenig geschossen hat! Holy cow, Chumemal vo dim höche Ross abe!
So, waseliwas - ussert Bully günne - macht dä dä Krüger momentan besser als jede Spieler wo mir händ?
Da isches wieder, das fucking überhebliche!! Jetzt häsch dä Boge für min Gschmack es bitz überspannt! Als Nörgler bezeichne lass ich mich, das isch für mich ja no ok, bis uf das Du au zum nörgler chasch werde, nur isches dänn natürlich voll ok.
Mit dem häsch dänn dä Vogel vollends abgschosse! Wer lesen kann ist klar im Vorteil! Has extra no gschribe für sönig wie Dich! Dass es nöd um Genialität gaht sondern ums Stelligsspiel und das chanmer lerne! Lieses nomal und viellicht verstahsches dänn bim zweite Mal und sucht chasch mich ja mal fröge! WTF, So arrogannt, jetzt bin ICH uf 180! Lass mich doch vor Dir nöd so anestelle! Au wänn a jedem fucking Spiel bisch, bisch nöd dä HockeyMessias wo die einzig Wahrheit kännt!
Ja entschuldigung gäll, dass es Lüt git wo nöd immer alles rosarot und Glas halb-supervoll gsehnd!
Ich bin übrigens au zur Stell wänn mir guet spieled und freu mich dänn, wänn ichs au ineschriibe!
Und dänn ischs ja au voll ok, will du ja dänn dörfsch "mötzle"....merksch öpis?
Niemert seit Du müessisch uss dä Rueh cho, aber anderi Meinig toleriere und dänn d'Lüt nöd versueche als VollHorschts anezstelle wär the way to go, zum au mal chli englisch driibringe, das isch schiints es must!
So habe fertig!
No schnäll en Nachtrag zum Krüger, nei er isch kein Knipser und au nöd für das gholt worde, aber er isch en usländische Stürmer und dänn dörfmer - miner bescheidene unfundierte Meinig nah - es bitz Genialität, Laserpäss und vor allem Assists erwarte! Eigentlich alles vom Roe eifach ohni sKnipse und viellicht au es bitzli abgschwächt, will nöd jede chan so guet sie wie dä Roe. Aber dä Krüger zeigt grad seeeeehr wenig vo all dem und wie gseit, er bsetzt e Usländerlizenz.
Wänn scho schriibsch, dass eus "nur" d'Goal fähled würi viellicht eher dä bringe wo ab und an und vor allem im PP die dringend benötigte Goal au schüsst! Dä Fredy macht das und dä Krüger nöd.....aber wie au scho gseit, dä Grönborg isch en guete Trainer und er wird wüsse was er macht.
Hallo? Niveau? Haaaalloooooo..........???
Klar, wer wie ich echli usteilt muess au chöne istecke, darum isch dini emotionali Reaktion absolut ok. I like it sogar! Aber s' F-Wort so viel z'benutze und persönlich werde?
Ich meine, REALLY? Aber guet wänn das dini Wält isch - enjoy it. Bliib so eloquänt, guet gmacht, chapeau.
Back to topic:
Ich stah zu jedem Wort und jedem Buechstabe woni gschriebe han. Als Fan stell ich mir eifach d'Frag: Wer chan s'Team, wer chan d'Spieler, wer chan d'Leischtige besser beurteile,
du oder Grönborg? Wänn dänn es paar mal Wältmeischter worde bisch als Trainer, dänn evtl. - vorher "leider" eher nöd. Sorry for not beeing sorry.
Ganz en lieb gmeinte Gruess vom HOCKEY-MESSIAS
Ich verstehe Thomi's Ansicht. Bin aber absolut bei Der Weise. Jetzt wo wir ein paar Spiele sehr, sehr unglücklich verlieren kommen
die Nörgeler alle wieder aus den Löchern gekrochen! Sogar mein Buddy TheFan meldet sich zu Wort. Nice.
Klar kann UND MUSS man kritisieren. Und auch ich finde, wir haben nicht wirklich gut gespielt in den paar letzten Games. Aber so
wie ihr hier schreibt wie im Herbst alles Gold gewesen ist und nun im Frühling Scheisse ist es ganz einfach nicht!
Hinten stehen wir alles in allem zur Zeit nicht schlecht. Wir schiessen aktuell einfach zu wenig Tore. Und auch wenn Fredy hier
als der Heilsbringer beschrieben wird - für mich ist er NUR und ausschliesslich im PP eine Waffe. Bei 5:5 kannst du auch jeden
GC Junior bringen, der hat den gleichen Impact auf's Team.
Natürlich sind wir alle nicht happy über die aktuelle Verfassung des Teams. Aber Leute, mal Klartext: Krüger wurde nicht geholt
um Tore zu schiessen! Da sind wir uns doch hoffentlich einig. Und dass wir z.Z. defenisiv so stabil sind hat meiner Meinung nach
eben auch mit Krüger zu tun. Für's Toreschiessen und Scoren müssten andere in den Lead gehen, sorry.
Ich weiss gar nicht ob ihr den Satz kennt, aber schon mal von "Offense wins Games - Defence wins titles" gehört???? Ja?
Holy shit!
Und dass wir weit kommen können oder im 1/4 Schluss sein kann .... Nein, wirklich?? Wow, ..............
Ganz persönlich: Mir ist es lieber, wir starten mit einer gewissen Demut in die PO's und zeigen's allen, als dass wir mit
wehenden Fahnen unter gehen.
Ach ja, und AM34 mit einem NL-Spieler vergleichen zu wollen ist ja wirklich das absolut geilste! Nein ehrlich, warum
spielt den der Stürmer vom FCZ nicht so wie Messi?? Unfassbar. Ach ja, und als AM34 bei uns im Team war...... Ich meine,
schlechter werden die kommenden PO's nicht laufen, wetten??
So, nun habe ich mich wieder beruhigt und im Griff. Wie immer sehe ich alles viel positiver als es die meisten anderen
(oder viele hier) tun. Ausser damals bei AdC, da war's umgekehrt. Und wer weiss, vielleicht - ja vielleicht - werde ich
ja dieses eine Male im Unrecht sein.
BTW: Meine Kollegen finden unterdessen auch, dass Grönborg doch nicht soooo ein guter Trainer ist. Warum? Weil er
Krüger statt Fredy spielen lässt. Aber der wahre Grund? Weil wir halt nicht jedes Game gewinnen, voilà.
Vor der Saison wäre ich mit Platz 6. bis 4. zufrieden gewesen. Und nur weil wir im Herbst viele - auch sehr, sehr
glückliche - Siege gefeiert haben lasse ich mich von dem nicht aus der Ruhe bringen, bzw. ändere meine Meinung.
Aber was interessiert schon was vor der Saison gewesen ist. Die sogenannte ZSC-Volksseele vergisst schnell, sehr
schnell .......
Nightmare on Elmstreet......