Beiträge von ZSColin

Zitat von züri11

Wie gseht's da mit Börseprofis uus...?
    Isch susch no öpert a de Börse tätig und zockt oder investiert in Aktie ?

Ich bin en Profi - darum zocke ich nöd............

Zitat von Larry

Mues au da wiederspräche!

Es isch anderscht, aber nöd schlächter, im Gägeteil, und i de Playoffs ghat definitiv d Post ab!

Das Trommel-trommel-mü-mü-mü i de Schwiiz isch für mich nur no :gaehn:

Larry, in dem Punkt findet mir eus nöd. Ich find's definitiv schlächter. Und wer weiss, viellicht hilft's ja, dass
    mer jetzt ab dere Saison au bi eus en "richtige" Fan-Egge händ. I de PO's gaht au bi eus i de CH d'Poscht viel
    meh ab als i de Regular Season - isch also es Nullsumme-Spiel.

Zitat von Larry

ä wie bitte????

Kei Fans vom Gegner imene NHL Stadion????

Bisch schomal gsi?

Je nach Gegner (vor allem Original Six) und vorhandene Tickets chömed die zu tausenden! Wänn Montreal in Florida spielt isch scho fascht 50:50! :wow:

Gilt au für die andere Sportarte wie Football!

Okay, da häsch wahrschienlich Rächt. Ich bin im '95 i zwei NHL Stadie gsi (v.a. im Garden). Und damals isch es also definitiv nöd so gsi.
    Und Stimmig wie amene CH-Hockey Game häsch i de NHL immerno never ever! - Usnahme bestätiget d'Regle. Fan-Gesang, sich gägesiitig abeputze, etc.
    so usgeprägt isch es nöd! Und d'Stimmig i eusere Kirche namens Hallenstadion isch au nöd d'Referänz für d'CH.

Zitat von larlf

demfall bisch es wohl doch Du gsi, wo vor mir gstande isch. bin im 2. + 3. Drittel au hinder de Z Bank gsi.
    Aber weder das (Profil)Bild da, no das vom Büro, händ mit dere Person vor mir übereingstumme, d.h. döt wo die Fotene gmacht worde sind, bisch demfall au Du no 1-2 Jährli jünger gsi :mrgreen:

cool hani gfunde, wie d'Gsichter vo de Spieler usgsend, wänns zrugg chömed: mega konzentriert, scho fast verbisse oder (praktisch) jedesmal mit emne riese Grinse (Baltisberger) im Gsicht.