Beiträge von ZSColin

Zitat von Reto

Es chunnt nöd so würklich druf a, aber de Sinn gsehni au nöd. Es wird zum rächne aber chli müehsam, wänn muesch d'Ziit aagäh, wo es Goal oder suscht öppis passiert isch ;o)

Prinzipiell isch es ja scho so, dass es für die ganz Hohle isch, wo nöd wüssed, wie lang es Drittel gaht, will's s'erschte Mal amene Hockeymatch sind. Chli wie mit em Maskottli - sie gliche findet das sicher au herzig und luschtig, wie de Benny au. OK herzig und luschtig nöd, aber was weiss ich...

Hmmmm, dänn müemer jetzt anstatt "59:50" wohl "00:10" T-Shirts in Uftrag geh...

Zitat von Sputnik

Cunti hat definitiv das Talent, vor allem Offensiv ein Nationalspieler zu werden. Seine Geschichte ist speziell von Anfang an, über die Vorwürfe dass er nicht gerade ein beliebter Mitspieler ist in seiner Juniorenzeit, über das Nordamerika Abenteuer, wo alles schieflief bis dann die Rückkehr. Aber eben Talent hat der Junge massenhaft. Ich würde es uns und ihm wünschen, dass er den Finger rausnimmt und mit dem Talent endlich arbeitet.

V.a. würde ich es UNS wünschen, wenn er sein sog. enormes Talent bei uns zeigt und einbringt (einbringen kann)!

Zitat von Reto

mit Lüüt wo ihri Charte nöd chönd sälber bschtelle, hani prinzipiell kei Mitleid.

Mir sind z'11te, und ich "dörf" sie jedes Jahr für alli bstelle - han au kein Mittleid.... :mrgreen:

Usserdem chan ich jedes Jahr bestimme, was für ein saudoofe Name die Dame und Herre jewiils uf ihre Saisoncharte druff händ. Für mich e glatti Sach, für die andere z.T. es Ärgernis ............ YEAH!

Jedes Jahr immer s'Gliich, du liebsch mich - ich lieb dich ........
    Manno, d'Chartene chömmed eigentlich immer.
    Okay, Usnahme bestätiget d'Regel, aber wieviel Mal hät mer d'Charte NÖD übercho vorem 1. Spiel .....??? Ebe.

Thanx Larry

Amüsant (und seeehr nachvollziehbar!) geschrieben.
    Dachte schon, du schmeisst den Bettel wegen des neuen Maskottchens hin :kopfschlag:

All the best und geniesse es!

Gruss

BTW: Das darf man ja als Vater (was ich mit Leib und Seele bin!) "offiziell" gar nicht sagen - aber der 1. April 2000 ist auch für mich der schönste Tag meines Lebens!

Söttigi Iträg schüüret d'Hoffnig (bi mir) wieder uf e geili Saison!!

Schad hät Bayern scho so früeh s'Goal gmacht. Hetti lieber en spannende Match gseh. So isch es nach 7 Min. scho verbi gsi ....... Läck isch das zum gähne gsi! Und nöd emal de Robben live gseh, Chabis.

Lockere Sieg - tip top. Au wänn Bayern us minere Sicht no überhaupt nöd det sind, wo's eigentlich wänd si (meine das v.a. spielerisch). Schad, dass de Rodriguez nach de Halbziit abbaut hät (u/o de Robben "echli" stärcher gspielt hät). Isch de einzig wo no irgendwie usegstoche isch. Suscht also nume üble Tristesse ...........

So jetzt no 1 Spiel und dänn ab i d'CL, wo mer (Bayern) i dere Verfassig zimli rasch unter Druck grate werdet.......

Zitat von Bodie

Dass mer mit em HCD-Logo mues Werbig mache isch übel

Absolut! Aber die wänd halt aus das Publikum aspräche, wo nöd so Hockey-verruckt sind und so oder so e Charte poschtet. Aber ja, übel ganz, ganz, GANZ übel .....!!!

Weiss gar nöd was ich als bekennends Mitglied vode AHCDF (Anti HCD Front) säge söll, schlimmer als de katastrophali "i love love" Gugus ...??? Eigentlich JA!

Nicht falsch verstehen, bin auch 100% enttäuscht über den Fehlstart. Aber sollte wider erwarten der FCZ wirklich eine mieserable Saison spielen, und der ZSC (mit aller Hoffnung die ich - wie immer - habe) eine tolle Saison spielt, wird der eine oder andere M-Fan wieder vermehrt ins Hallenstadion kommen um den Z spielen zu sehen - wetten?

Zitat von Ali Bengali

Down ist die Ausländerlizenz leider nicht (mehr) Wert.
    Einen solchen Spieler findest du auch mit CH-Pass. Salis & Co werdens schon richten.

1. Bei deinem letzten Satz habe ich so meine Zweifel, v.a. was die von dir genannte Person betrifft ......

2. Nein, du findest keinen CH-Spieler, der die gleichen Qualiäten aufweist und ... (jetzt kommt's) .... auf dem Markt verfügbar ist. Fakt.

3. Ausserdem kann ich mir nicht vorstellen dass Down's Lohn nur annähernd gleich wie T.Bo's oder Bärtschi's Lohn ist - nur noch so nebenbei.

Scorerpunkte in Ehren. Aber wo waren die big points?
    Okay, er hat im CHL Final das 1. Tor geschossen (was nun auch schon n'bisschen her ist) - und sonst?
    Schönwetterspieler hätte ich jetzt nicht geschrieben. Eher ein sehr guter Ergänzungsspieler. Nicht mehr - nicht weniger. Und ja, so schlecht habe ich ihn also au nicht "empfunden", v.a. was Laufbereitschaft, Einsatzwille und z.T. den Speed betrifft. Aber technisch???? Das sehe ich wohl doch ganz anders. Nicht dass er schlecht ist, aber ist er gut? Speziell? Herausragend? Ähm, ich glaube nicht. Und wie bereits geschrieben wurde, entspricht er unseren Erwartungen an einen Ausländer? I don't know ............
    Lasse mich aber sehr, sehr gerne eines Besseren belehren, sollte er im Kader bleiben und in dieser Saison das fehlende Mosaiksteinchen zum Erfolg sein.

Zitat von max!

das ist nur ein modell. da wieder mal jemand bei der presse geplappert hat, musste man schnellstmöglich reagieren und hat das modell als präsentation genommen. die shirts selber werden dann sicher keine löcher haben.

und bezüglich motivation: ich glaube, für jeden spieler ist es motivierender wenn er weiss, dass er nicht mehr in diesem üblen eisblau spielen muss...

Aber d'Spieler müend immerno für Rappi spiele. Da spielt's kei Rolle, i wellere Farb s'Shirt daher chunt, sorry.

Zitat von Sputnik

Auch gerne nochmals, das stimmt hinten und vorne nicht. Auch in den Playoffs hat Westcott das eine oder andere Tor alleine verschuldet, Offensiv kam rein gar nichts von ihm. Der einzige von den Abgängen von dem man behaupten kann, dass er sich im Verlaufe der Saison gesteigert hat war Müller.

Jedem sini Meinig. Aber das du de Müller als Biispiel bringsch, wo sich merklich gsteigeret hät ....... naja. Okay, er hät sich viellich vo unterirdisch schlächt zu ganz schlächt verbesseret. Aber mal ehrlich (und um's mit den Worten von H.G zu sagen) "Was soll das?".
    I de PO's hät us minere Sicht KEIN Verteidiger würklich en asprächendi Leischtig bracht. Where was Segi, where was Gehring, where was Camperchioli, Stoffel, Schnyder ........ und de Murphy isch defensiv no würkigsloser als de Nummelin.
    Mag si, dass de Westcott au i de PO's es Goal verschuldet hät (wow, big deal). Aber er hät x-mal in allerhöchschter Not g'rettet, hät physisch - ändlich - Presänz markiert und sin 1. Pass isch würkli meischtens en guete Entscheid gsi und v.a. au acho. Aber again: jedem sini Meinig.
    Was mich jetzt aber nöd zumene Westcott-Fan macht, kei Angscht. Er hät definitiv VIEL z'wenig bracht, ganz klar!

Zitat von Champs-de-Mars

Ne ne, diesen Titel macht Euch niemand mehr streitig. Gratuliere ZSC, auf dem Transfermarkt kräftig zugelangt und das Kader massiv verteuert, dafür eine Flasche zu Kloten abgeschoben. Clever clever :nick:

Fige wird dem Wescott schon Beine machen. Obs was nützt :nixwiss:

Again: Westcott war in den PO's unser bester Verteidiger. Nicht mit Abstand, aber immerhin. Er hat ja mal bei uns gesagt, er brauche 10 Spiele um sich an alles zu gewöhnen. Okay, es dauerte in der Tat dann 50 Spiele........
    In der Regular Saison war er wirklich Müll, keine Frage. Schaun' mer mal, wie er sich bei euch "metzget".