Beiträge von ZSColin
-
-
-
Zitat von Blackstar
Ich schon. .hätte sonst als 15 jähriger meinen letzten Zug verpasst.
War noch nix mit Halbstundentakt und Nachtnetz.. :roll:Okay, entschuldigt.
Messier: tiiiip - top! -
Zitat von snowcat
8161...
bedenklich dä fb hype...ich selber han gotthard und sini stimm aber au sehr guet gfunde. has öppe 3 mal live gseh.
gruess roli c.
Han Gotthard damals (läck isch das scho lang sit här) als Vorgruppe vo Satrox im Volkshaus ZH gseh.
Cool gsi: Gotthard hät g'rockt - Satrox isch voll kacke gsi ......... tja ..... -
-
Zitat von Mushu
Es wird etwas passieren; früher oder später ...
Aus meiner Sicht, müsste man das Übel aber an der Wurzel anpacken. Und diese ist der Sportchef, dem ich nie die nötige Kompetenz für sein Amt zugesprochen habe. Der war/ist eine reine Namens/Nostalgie-Lösung; aber hier auf der Pinnwand war die Begeisterung darüber riesig. Es gab höchsten zwei, oder drei Unken ....
....... die auch immer über Alston gelästert haben, gelle. Nur so Zwischendurch.
-
-
Das war wirklich eines der miesesten Spiele, dass ich in letzter Zeit sehen durfte, bzw. musste! Was ist nur mit unserer Mannschaft los? Okay, es ist noch niemand im Sept. Meister geworden, und soooo gut wie es die Leute hier zum Teil wahrhaben möchten ist unser Kader nicht ........
Ich glaube wirklich nicht, dass die Jungs nicht wollen. Das Bemühen ist doch einigermassen zu erkennen. Aber z.Z. KÖNNEN sie nicht mehr, was mir noch viel mehr zu denken gibt! Wie schon hier beschrieben: Es erinnert doch sehr stark an die Playout - Saison. Irgendjemand muss bei den Spielern jetzt irgendwie die richtigen Knöpfe drucken. Kann das (noch) Colin Muller sein? I don't know. In unserer Playout - Saison hatten wir doch auch Trainerwechsel .... und die brachten nix, gar nix. Trotzdem - auch wenn es Mushu missfällt (was ich übrigens nachvollziehen kann): Kent das Kinn hat die Fähigkeiten, aus einer Mannschaft kurz- bis mittelfristig das Beste heraus zu holen! Er hat's bewiesen, siehe sein 1. Lions Engagement. Aber eben, glücklich macht mich das auch nicht wirklich. Was es bringen soll, wenn zum jetzigen Zeitpunkt unser Sportchef in die Wüste geschickt wird, das soll mir mal einer erklären. Aber ja, das Kader (scheint) nicht optimal zusammengesetzt. Fuck, ich bin frustriert, genervt und total enttäuscht - mein ZSC-Herz blutet ....!!! -
Zitat von Tobey
günne zellt halt in züri nüt meh, gäll. es kürlaufe mueses si. au gäg dä hcd. jaja..
So isch es wohl ......
Schlimm, dass mer hüt mit echli Glück zwar, aber absolut verdient im Penalty-Schüsse (Danke Flüeler - mit em Sulo hettet mer verlore.....) gunne händ und jetzt scho 3 Mal ungschlage sind - es interessiert kei Sau.
Nur wer - de persönliche Meinig nah - schlächt gspielt hät, usw. usw.
Da halt ich's mit eusem ewig junge Lockechopf uns säge: Huu käärs!
Find's geil, dass mer Davos usswärts gschlage händ. Find's geil, dass de Down churz vor Schluss buecht hät - yeah! Finds natürli kacke, dass er als letschte Spieler de Puck verlüürt und dass em Segi de Puck - au als letschte Ma - über d'Schufle gheit. Aber wänn ich Perfäktion will gseh, gang ich is Cirque du Soleil .......also pssssssst, ihr ewige Nörgler. Wämmer hüt no gäge d'Froschfrässer günnet, dänn gseht's wieder (einigermasse) guet us ...... -
Hmmmmmmm........
Heute ist alles möglich: Vom (wahrscheinlich) knappen Sieg, zur unglücklichen Niederlage bis zur Klatsche.
Bin gespannt! -
-
Zitat von Reto
Wie chunnt mer nach dere Fuessball-WM druf, Alex Frei-Fan z'werde? ;o)
Schiint chli früehriif z'si, din Chliine oder er lueged scho chli z'vill Fernseh.
Tja, fussballtechnisch sicher z'viel TV, yup. Aber über de Captain vo de Nati isch au suscht relativ viel brichtet. Und dänn bini mit em Chliine sogar im Stadion gsi won er sich d'Verletzig zuezoge hät .... M.'s Law.....
-
-
Zitat von Reto
Chum jetzt. Wie alt isch din Chliine? Da interessiert sich doch nanig defür, was für es Liibli er aahät, ussert er wird vo usse beiflusst (und wänn er würklich es Basel-Liibli will, dänn muesch mal fräge, was er so triibt, während du am schaffe bisch ;o)
Fuessball WM ..... Schwiizer Nati .... Alex Frei ...... Basel ....... tja ........
Und Fuessball sowie Hockey isch also scho sini gross Liideschaft.
Er will kei "normali" Lieder meh vo mir ghöre, wänn ich ihm vorem Ischlafe eis trällere - nö, nö, er will ZSC - Lieder ghöre! -
Weltklasse!
Und soooooo nachvollziehbar (nicht mit Bayern, aber mit Basel bei meinem Junior ....... uäh.....) -
Zitat von gringo
Da bin ich jetzt aber scho beruhigt, dass ich nöd de einzig bin, wo gseit hät, der 16er hät de Scheiss verbroche! Da isch wükli under jedere Kanone... Dä söll wieder Hormonhüehner ässe!Okay, aber wänn scho so en miese Pass gspielt wird, bzw. du dadurch in Puckbsitz chunsch, dänn git's nur eis: USE DEMIT - egal wie!!
Klar hät de 16er det klar verseit. Aber das passiert während emene Spiel duzendfach, dass eine en Müll spielt und en andere muess es usbade.
Darum für mich ganz klar: de Mark B. muess trotz allem de unglaublichi faux-pas uf sini Chappe neh! -
Jaja, de Trainer isch Schuld .......(i dem Fall au: gääääähn!)
Wänn de Bastl de Puck 20 Sek. vor Schluss usehaut würdet alli zwar immerno vomene schlächte Spiel - aber doch vomene Ufwärtstrend rede.Für die "Aktion" sött de Mark B. zur Straf 1 Woche in es Bootcamp, dami!!
Ach ja, und de Flüeler isch geschtert würkli guet gsi! V.a. hät er (ändlich) au emal Sicherheit usgstrahlt.
-
Zitat von Larry
Nein, weil das würde bedeuten dass wir hinten rünnen wie ein Sieb.
Wenn Flüeler gegen Biel 6 Eier kassiert dann...... :roll:
Wie wahr, wie wahr.
Aber irgendwie glaube ich, dass es heute doch ein bissel knapp werden könnte. Und da ist mir dieses Resultat einfach lieber als ein 2:1 nV.Und wer weiss, vielleicht gibt's heute dutzende Massenschlägereien und wir spielen (fast) immer doppelter u/o einfacher Unterzahl.
Dann okay für dich?
-
Zitat von Larry
Bin auch wieder live vor Ort.
Alles andere als ein klarer Sieg geht gar nicht!
Die Reifeprüfung folgt dann allerdings erst in den vier nächsten Spielen, wo zwei mal Kloten auf dem Plan steht.
Mal schauen, wo wir dann stehen...
Wobei, auch ein knappes 7:6 hätte seine Reize, oder?
Aber wenn knapp, dann bitte mit einem Sieg. Nicht wie for ca. 15 Jahren als wir gegen Biel zu Hause 0:1 verloren ....... - läck isch das en fürchterliche Match gsi !! -