Zitat von Reto
Mal luege, öb's en Rüffel git für de Bricht, aber es isch sini ehrlich Meinig und er hät de Match schliesslich au live glueget. Wahrschinlich hät er au scho gnueg vom Gegurke i de Quali, wer weiss...
Okay, aber Wasser isch nass und S'unne gaht im Oschte uf, das sind Facts. Aber klar, mer dörf locker anderer Meinig si, wänn mer will.
Nur stimmt's halt eifach nöd.
Und dass mir unverdient gunne händ isch absolut nöd wahr.
Klar, Biel hät kämpft und es paar gueti Breaks g'ha.
Aber simmer ehrlich, im 1. Drittel chönt's scho 4:1 für de Z stah, und Biel chönt sich nöd emal drüber beschwere.
Natürlich isch's en Gurke-Match gsi, und Biel muesch eifach schlah, bzw. 3 Punkt dihei ifahre. Im 2. Drittel simmer ziemlich schwach gsi und hinne hät's nöd würkli guet usgseh.
Us minere Sicht chunt das aber nur vo dem her, dass mer d'PO Serie gäge Servette no im Chopf hät.
C'mon, Biel isch würkli schlächt gsi! Und am Schluss hämmer absolut VERDIENT gunne!
Betr. Flüeler: soso-lala. Würkli Fehler hani keini gseh, aber ebe au kei würkli big-saves. Lueget mer mal, wie's wieter lauft.
Larry: bin (bis jetzt) völlig dinere Meinig: de Geering macht en sehr en guete Idruck!