Zitat von BlackstarWämmer wettet chöntet mer vil meh juble. Mached mer aber nöd. Het de FCZ sehr gern i de SL. Aber das du dich i dem Moment meh über das Ärgerisch als über de Abstieg vo dim Lieblingsclub seit doch au einges oder ?
Wänn eine am Bode liit - muess mer nöd na meh druf iiprügle! Uf das han ich use welle, nach em ganze Ärger über die "Fans", die "Füehrig", die verkackt Saison (haste Scheisse am Fuss...)