SC Freiburg wieder i de BuLi! Super nachem Abstieg grad wieder ufe! Streich-Time [emoji23]
Beiträge von gringo
-
-
Mit em Segi zäme Jungi anefüehre?
https://twitter.com/sportch/status/723255749749673984 -
When doves cry - stellt der da oben sich 'ne Band zusammen...
-
-
Zitat von larlf
naja, da chan ich nur säge: heult doch!
wer sich kei chance erarbeitet, hät au weniger bis kei chance zum uf en spielentscheidende fehler vom schiri z'hoffe...
gaht ja nöd um fehlentscheid allei, die sind mit bestimmtheit über e saison meh oder weniger usgliche, sondern um söttig wo de match entscheidet.
ah ja: bayern hät gester scho 1-0 gfüehrt, zum zietpunkt vom penalty und en schiri losed hüt au meh uf d'assi a de linie, was foul abelangt, wänn die (vermeintlich) besseri sicht händ als er...und zum schluss no die glich bemerkig wie immer: beid teams händ s'spiel lang ziet, dass nöd so ein entscheid de ganz match entscheidet. wieso sölled nur spieler + trainer fehler mache dörfe? schiri sind au nur mänsche, wo's wäg de hütige technik immer schwerer händ: sie gäbed mit bestimmtheit immer ihres beste + händ weder zietlupe, no meh als 1 blickwinkel + müend innerhalb sek. entscheide!
solang das so isch, wird ich jede schiri verteidige, aber au glichzietig fordere, dass ihm entsprächendi understützig geh wird, zum sin job no besser z'mache.challenges bini nöd so fan devo: fuessball wird nöd nur bi penalty entschiede, au en eckball, offside, iewurf, etc chönd es goal ieleite. wo dörf jetzt überall challenge erlaubt sie?
es isch fuessball + nöd nfl!!!
Dini Logik gaht nöd uf: du seisch, en Schiri losi hüt meh uf en Assi und wiiter une: de Schiri seg alei! Das passt nöd! Dä mit de Ziit passt au nöd! Wänn z.B. wie i de Playoffs de Schiri 2 Min. vor Schluss es Goal nöd git, dänn hät d'Mannschaft nüme 60' Ziit, zum das uusgliiche sondern nume na 2'. Geschter isch de fatali Pfiff i de 68. Minute passiert. D.h. na guet 20' ... Das langt für e Topmannschaft zum hine ine stah. V.a. wenn eim de Schiri na wohl gsunne isch... -
Zitat von Larry
Merkt man! :razz:
War für mich klar das der Berner Streit bei einem Lockout zum SCB gehen würde, er ist nun mal Berner, er hat ein Haus in Bern, er ist kein Zürcher, er hat lediglich mal in bei uns gespielt.
Spieler und Trainer kommen und gehen, nur der Fan bleibt seinem Club treu!
Und Segi! [emoji23] -
Hiller zu Biel! (Watson.ch)
Gesendet von Nokia 8710
-
-
Zitat von Larry
Darum:
http://www.watson.ch/Sport/Eismeist…%B6sser-denn-je
"Eishockey ist eben auch neben dem Eis ein unberechenbares Spiel. Wie diese Saison eindrücklich gezeigt hat: Eigentlich ein Glücksspiel für das es keine Kasino-Lizenz braucht."
Das eine oder andere mag vielleicht stimmen. Doch ist es so, dass in der Quali 1. anders gepfiffen wird und 2. spielerisch starke Mannschaften im Vorteil sind. -
Wozu 50 Qualispiele?
Gesendet von iPhone mit Tapatalk
-
Zitat von Iceman
Da gebe ich dir Recht. Allerdings kann man nicht einfach selektiv anhand von 5 Sekunden Schnipseln urteilen bzw. den Schiris "Bevorzugung" unterstellen. In den 10 Sekunden vor dieser Szene "übersahen" die Referees, dass Blum via "Umreissen" am Hals vom Puck getrennt wurde und anschliessend Krüger mittels eines "Zweihänders" der Stock aus der Hand gedroschen wurde - so gelangte die Scheibe überhaupt erst zu Brunner. Es ist offensichtlich, dass eine solche "Rückabwicklung" von isolierten Spielszenen nirgends hinführt ausser zu einem Kindergarten.
Gerade bezüglich der von Dir erwähnten NHL und dem Verhalten von gewissen Coaches gäbe es zudem noch interessante Fragen: Was würde in der NHL passieren, wenn die Herren McSorley oder Shedden sich dauernd über gekaufte Schiedsrichter und Funktionäre auslassen würden? Dabei geht es nicht um einmalige "Ausraster", sondern um permanentes Zetern in die Mikrophone bzw. die Notizblöcke der Journalisten. Vermutlich wird dies über kurz oder lang genauso zum Programm wie die endlosen Diskussionen mit den Schiedsrichtern nach jedem Entscheid und andere Mätzchen mehr, welche mittlerweile an jedem Löli-Qualispiel losgehen.
À propos Löli-Quali: die ist mit diesen Playoffs ziemlich ad absurdum geführt... Von der Regelauslegung ganz zu schweigen.... -
So wie i dene Playoffs pfiffe wird - muess Bern eifach Meischter werde? Hät's de Lüthi befohle?
-
Habe ich 'was verpasst?

-
Da au na en interessante Input!
http://swisshockeynews.ch/index.php/rule…offs-semifinals -
-
-
Zitat von Adm. Bööf
http://www.watson.ch/Sport/Eismeist…gt-erstmals-ab-
Tja, sollte Ehlers frei werden, wäre es meiner Meinung nach eine Überlegung wert..
Villicht bringt er dänn grad sin Spross na mit? -
Das schriibt de Fussball-Verband vor [emoji33]
-
Kloten wäre mir doch näher als Basel [emoji2]
-
Bandencheck, wäre es eh gewesen, oder?
http://www.del.org/mo/news/2012/0…247-595---.html