Beiträge von gringo
-
-
Super! ...
Blindenbacher verletzt ausgeschieden (55.)
-
Die sölled genau de Tami näh - Wie damals Berlin de Favre...
-
Für einmal ohne Märchen...
Kein Abstieg? Salary Cap? Mehr Ausländer? Gute Ideen, um die National League A zu zerstören
http://wat.is/J4FpXBAA6kZ_CCzD -
Wenn wird de Schlegel ändlich mal best player?
-
Isch das en geile Match gsi! Pius eifach sowas vo abbrüht! [emoji23]
-
12:59 ...
-
Zitat
Morgen soll Jenni als Materialwart vorgestellt werden!

[emoji23]
-
S'erschte Goal fallt wänn's fallt. Ich chauf die Schiibe [emoji12]
-
Zitat von Thomi
Find ich persönlich nöd in Ornig aber muess jede sälber wüsse!
Chan ja nöd si, dassmer sich die 69.- nöd chan leiste fallsmer dä Film wet luege.....Bi Hollywood und dä giirige Musigindustrie isch das eis.....aber sim Lieblingsclub.....wie gseit, muess jede für sich entscheide.....
Das dänk nur, wänn da speziells Material druf wär, wos bi de Chauf DVD nöd druf hät.... -
-
Zitat von Larry
http://www.hockeyfans.ch/news/meldung/39175
Zug wird der grosse Herausforderer des ZSC werden, denn sie werden in Zukunft ähnlich gute Strukturen haben falls das Konzept kommt.
Konkurrenz belebt das Business - ich finde das gut! -
Zitat von Der Weise
Canepa ist aber auch eingestiegen weil nach Hotz niemand wollte; schan gar nicht aus finanzieller Sicht. Es geht mir absolut nicht darum Canepa in Schutz zu nehmen, ich bin auch der Meinung dass man einen fähigen Sportchef braucht.
Aber zu Canepas Anfangszeit war es ein Gremium, er war vor allem der Treiber der Academy, des Museums und der Frauen, für mich hat er schon gewisse Strukturen in den Verein gebracht; Strukturen welche die Gruppe um Greber wieder einreissen wollte; nur die erste mannschaft stand bei denen im Fokus.
Und ich bleibe trotzdem bei meiner Aussage, Canepa steht nicht auf dem Platz. Wenn ich Djimsitis Fehler anschaue dann hat das nix mit Canepa zu tun, da könnte auch Pep an der Linie stehen und es würde nix bringen.
Und den aufgeblähten Kader hatten wir auch schon als Bickel und dann Bernett Sportchef waren!
Wie sagte schon Andy Brehme? Haste Scheisse am Fuss haste Scheisse am Fuss!
-
De Check gäg de Hollestei isch sowas vo fies gsi - und s'hät nöd emal e Straf gäh. Also d'Schiris?
-
Min Brüetsch hät geschter eine verzellt: was isch de Underschied zwüsched Fribourg und eme Schriiner? De Schriiner cha Meister werde.
Das chammer au uf YB bezieh [emoji23]
-
Bald chunnt de Senderos!
-
Ja ist denn schon Weihnachten? [emoji23] Super!
-
-
Biel und Bern im Elend!
-
Ich han's eimal live gseh i de Chugellagerfabrik in Örlike - muess Afangs 90er gsi si....