Was de Moser gmacht hät staht nirgends.
Beiträge von gringo
-
-
Beides (ehemalige) Ambrispieler [emoji1]
-
Zitat von larlf
glaub s'erstmal woni am Klopp "muen" Danke säge: http://www.sport1.de/internationale…en-fc-liverpool
nach em 1-0 e Klatsche befürchtet, aber Usglich churz vor Pause hät nöd besser chöne cho!mal luege was mit em Mou mached, aber da gits ja au scho Grücht, dass er zu PSG gaht...
Super! Mag de Portugies irgendwie nöd so... -
Pro Inti!
-
Bis jetzt gseht das super uus
-
-
Fehlt nur na de Zukki[emoji51]
-
Zitat von sandro_sf
Die Filmcrew dankt von ganzem Herzen allen Crowdfunding Unterstützern. Ohne Euch wäre dieses Filmprojekt nicht zu Stande gekommen.
Barbara Meier, Biberstein – immer debi!/ Marc Röthlisberger / Markus Pfister / Roger Oberholzer / Urs Hofmann / Christian Widmer / Ari und Rico / Aldo Stadler, Remember 59:50 / Matthew Weeks / ImmoCorner AG / Marina Fischer / Astrid & Wädi Fischer / R.i.p. Remo Reber – Angel of ZSC / Dani Grimm / Fabian Suter / Markus Müller, Weinbau Müller-Kern / Adrian Zimmermann / Jannic Maltry / Calypso Bar Nightclub, Luigi Zürich / Urs Kessler / Rolf Zellweger / Christina Ehnes / Violetta Zellweger / Jana Kienzle / Esther Büchel / Andi Weber2 / Hans-Jürg, Annemarie, Robin & Pascal Felber / Patrick Frey / Manfred “Frischi” Frischknecht / Marco Cereda / Bruno / Viviana Sofia Akeret / Alex Schilling / Celine Schilling / BigReso / Monika & Thomas Wey / Ueli Senn / Roger Landolt / Marcus & Jana Streuli, Team streulicreations / Marc von Gunten / Peter ‚Larry‘ Lüthi / Valentin Handschin / Stephan Werder / Nadim, Marlon & Markus Ritter / Ralph ‚der Texter‘ Treichler / Marco Stern / Roli, Sonja, Sabrina, Janosch & Marco Hunziker / Hans Strickler / Philipp Schellenberg / Fuscht & Brigitt / JB BAR Dübendorf / Nick Gattinger / Michael Weeks / Christian Wirthner / Tobias & Ives Hunziker / Roger & Tove Hunziker / Rolf Möhrle, Ferrotekt AG / Riccardo Kreis / Roman Schleuniger / Aline & Bergi / Die Hockeyexperten von zscfans.ch / Viola & Markus Lüthi / Jenny Bender / Bruno Wermuth
(Y) - thumbs up! -
han izahlt...
-
-
ich kann mich von meinem IPhone aus via Tapatalk nicht mehr einloggen?!
-
Hützutags scho - Fintech weisch
-
Zitat von RetoAlles anzeigen
Also!
Demfall simmer komplett:
1 007
2 Adm. Bööf
3 Blackstar
4 Boe
5 dantheman
6 danizsc
7 Daywalker
8 gringo
9 larlf
10 Larry
11 Mac
12 Messier
13 Mushu
14 Reto
15 sandro_sf
16 The Fan
17 Thomi
18 Vladi-19
19 zappa 10
20 ZSColinIch zahle das hüt (oder morn) i und verschicke eu mini Kontonummere per Pinnwand-Nachricht.
OK für all?
D'Abschtimmig isch au dütlich usgfalle:
Die Hockeyexperten von zscfans.ch
Und sobald ich d'DVD überchume, machemer d'Verlosig unter de 20 Schpänder.
Chasch ja von dene 40Stutz abzieh :roll: -
Mach i au mit!
-
Schön - ich han en 10% Guetschii überchoo als Troschtpriis [UNAMUSED FACE]
-
ud dä vogel verzicht ich gern !
-
-
Bitter wenn die das schreiben müssen!
Die Pflaume: Stricker/Wehrli (Headschiedsrichter). Vom hohen Tempo vollkommen überfordert, wären besser zuhause geblieben.
-
-