Beiträge von gringo

    Zitat von larlf

    sicher sinds stier (worde, minere meinig nah... oder säge mer mal: es wird immer schlimmer!)

    han ja au gschriebä, dass sie nur dänn chömed, wänns "in" isch (han weder mode- no eventfan welle bruche ;)

    ich bin halt glich de meinig, dass es zviel sache git, wo sich de zürcher "ablänke" laht.
    oder säge mer mal: er isch so verwöhnt, dass er sich s'durchzugsstadion nöd ahtuet?
    kei ahnig ah was genau es lieht, git wohl nöd nur 1 grund defür...

    evtl. chunts au devo, dass sich en zürcher nöd so fescht mit sinere stadt identifiziert, wie das lüüt i andere ort mached & somit au "ihrä" klub understützed?


    Vor allem bestaht Züri us x Heiwehbündner, PseudoBasler, FluchtBärner und und und. Zum na es bitzeli Heimatgfühl bewahre understützed die natürli ihre Heimklub...

    Somit bliibt für Züri nüme viel - geteilt durch 2 im Fuesball und 5(x) in Sache Sportarte...

    Zitat von Champs-de-Mars

    Als Sportreporter euphorisch vom ZSC-Titelgewinn zu berichten muss nicht unbedingt heissen, dass er deswegen ZSC Fan sein muss (ausser man heisst W.S.)

    Wie auch immer. Es bleibt interessant, zumal mehr oder weniger alle an seiner finanziellen Potenz zweifeln. Und diese muss er zumindest im beschränkten Ausmass von Bircher mitbringen, da er sein Aktienpaket übernimmt. Über alle anderen neuen Geldgeber (es dürften einige sein)wird offenbar der Mantel des Schweigens gehüllt, zumindest vorerst.

    Aber Bircher hat es innert kürzester Zeit geschafft eine (vorübergehende?) Lösung zu finden. Nur schon das haben die Meisten (nicht nur in diesem Forum) angezweifelt. Er scheint doch nicht mit "nach mir die Sintflut" abgestempelt werden zu können.


    Villicht isch das sones BAZ / Wältwuche Manöver? Dänn müesst de TUNA na s'Stadion wächsle :geil:

    Zitat von Larry

    Nei, mit dem häd das nüt ztue! Isch e fuuli Usred!

    Es hätt demit ztue dass d Masse vo Zürcher sich nöd so lönd la begeischtere wie in Basel oder Bern, und es hätt echli demit ztue dass in Züri & Umgäbig sehr viel Lüt us em Ussland und sehr viel Lüt us andere Kantön läbed, und die sind nöd ZSC/FCZ/GC Fan und werdeds au nöd!

    De Zürcher isch en Event Fan, er will Real gseh, dänn chömed 300'000 Ahfrage (isch so gsi!), aber FCZ-Thun will niemert gse, ussert mer wird a dem Abig Schwiizer Meischer (=Event).

    Wir immer so bliibe und würd sich au nöd ändere wänns GC nüme würd geh, was sowieso nie wird passiere!

    Drum langed au das Lölistadion wos wänd baue vörig!

    es hät sehr wohl mit em Iizugsgebiet z'tue! Die 30000 wo wänd Real gseh chömed au nöd all us Züri, sondern us St.Galle, Waldshut, und, und und.

    I andere Länder häsch uf dem chliine Fläck wie de Kt. Züri isch entweder 5 mal meh Lüüt oder weniger Top-Klubs pro Quadratkilometer.

    Zitat von Larry

    «Cyrill Bühler hielt eine gute Ansprache»
    ...
    Es wurde viel geredet in der Garderobe. Cyrill Bühler hielt eine gute Ansprache.

    ...
    Powered by© Tages Anzeiger

    das müsste doch der Captain machen, oder?

    Zitat von larlf

    myvideo isch aber uf de 1. blick au nur stream, oder nöd?
    mis "problem" isch ebe, dass ich im usland wett döitsches tv oder seriä luege und dänn funktioniered gwüssi streams ebe leider nüme.

    "rs & serienjunkies & jdownloader"-kombi hani jetzt doch no kappiert (mängisch isch d'leitig bitz länger) und es schient jetzt fliessig abez'lade...
    sogar de mit em pw funktionier (zumindest bi "alle unter einem dach" :-))


    bi Serienjunkies stönd die 2 mögliche PWs im Blog. RS überzüügt gar nümme, downloaded.to ..


    Er wird die Jungen aus der Toronto Organisation in ZH in die erste Mannschaft einbauen...

    Oje....
    Das git e bösi Rückrundi, wänn all Transfer wie akündet realisiert wärded:

    Djuric wäg in Oste,
    Rodriguez (Schalke oder Kiev -> Blick)
    Mehmedi (Fiorentina -> 20min)

    Dänn hämmer na de Opi Magnin und es paar Juniore

    Zitat von Simms

    Wie kommt man als ZSC-Fan auf die Idee einen Seger wegzuschicken? Erstens ist wirklich keine Alternative auf dem Markt. Oder kennt jemand noch auch nur einen durchschnittlichen Schweizer Verteidiger, der auf nächste Saison zu haben ist? Und zweitens hab ich lieber einen, der vielleicht etwas schwächer geworden ist, aber der sich voll mit dem ZSC identifziert. Zudem war er dieser Saison weiss Gott nicht der schlechteste Verteidiger des ZSC's.


    Also ich bin auch der Meinung mit Seegi verlängern. Vor allem engagiert er sich schon seit Jahren im Nachwuchsbereich.
    Das ist auch wertvoll und kann aber halt nicht in Scorerpunkten gemessen werden!!!

    Frohe Weihnachten :geil: