Beiträge von gringo

    Zitat von Champs-de-Mars

    Stocker dä Arsch hin oder her, aber was dä FCZ geschter botte hät isch ja unter jedere Sau gsi. Uf Bank mit dene hochbezahlte Schönwätterspieler.


    V.a. de Alphonse... Chance hetted ja sho au gha, so isch's ja nöd gsi!

    Zitat von Champs-de-Mars

    Bitte gewinnt am Dienstag. Sollte sich zudem Genf qualifizieren, haben wir in der nächsten Runde die Senf Crevetten und ihr dürft die Merner Butzen ärgern. Falls sich aber Fribourg qualifiziert, winkt sogar das Derby.


    Het gärn gäg Eu gspillt aber Fribourg gheit use... D'Julienne hät am falsche Ort underschribe....


    Lolo habe ich auch gesehen ;)
    Mein Gott sind wir getaumelt im 2. Drittel. Zum Glück wuchs Sulo wieder mal über sich hinaus und hat Jean "the Zauderer" endlich ein TimeOut zur richtigen Zeit genommen. Der Abschluss von Adi war einfach nur göttlich. Der Auftritt von Alex à la den Düsseldorfern ...Vorhang auf, hier kommt Alex"

    Freue mich auf den nächsten Samstag!
    bis morn im Letzi, Osttribüne!

    Zitat von Joey_88

    Zum Glück Down wieder debi!

    Unglaublichs Spiel vo de Jungs bis jetzt! Das dörf mer jetzt uf gar kein Fall meh us de Hand geh! Jetzt no die 5. Chiste schüsse und das Spiel müesst gloffe si!

    Das Goal vom Holden het aber nie und nimmer dörfe passiere...Hends irgendwie angst de Typ mal chli ruppiger azgah? Haueden weg!^^

    Krutov! Was für ä Chiste! Grandios! Gardner trifft au wieder mal! Das wär doch en guete Afang für ä schöni Playoffgschicht wo sich eventuell no chönt entwickle!


    Em Bärtschi sini isch aber au Zucker gsi. Vor allem d'Annahm...

    Zitat von larlf

    de isch herrlich: "Torhüter Marco Bührer ist so schwach, dass er in Erinnerung an den legendären Fussball-Flopgoalie Pascal Zuberbühler als «Zuberbührer» bezeichnet wird"


    Wobii dä mit de Operette Verteidigung au härzhaft isch ;)

    Zum Glück hät's nöd soviel Lüüt gha. So hämmer chönne ganz abe sitze. Det hät mer dänn a dene Minarettli verbii gseh ;)
    Wer obä sitzt hät d'A-Charte zoge! Ganz bitte uf de Loge Siite: de stönd all die Grüscht für d'Kameras und zu allem Überfluss au na en Chrane-Sockel!

    Da dörfted na einige Chlage cho! Aber chalt isch es gsii wo dänn d'Sunne wäg gsi isch!

    Zitat von Sputnik

    als Sulo meinst du?

    Hab ich das irgendwo geschrieben?

    Ich schreibe es nur so wie es eben ist. Wenn Sulo ein Scheiss Spiel hinlegt dann ist die Verteidigung Scheisse und wenn Flüeler abstinkt dann ist er der grösste Trottel.

    Monnet makes it a Hockey game 7:6

    Word ! Sulo war schlecht!

    Zitat von Edgar


    die ist und bleibt eine katastrophe, danke dem filz bei SF und dem
    Tennis As Bürer konnte sie die gute geigele einst wieder verdrängen
    (sie wurde ja schon mal entlassen) und nun muss sie immer mit dem armen stefan mit,


    Die sind verheiratet Du Kenner ...