Beiträge von gringo

    Zitat von Sputnik

    Wenn Sprunger morgen bei uns unterschreibt, wird das ein ganz toller Montag für mich.


    Dem schliesse ich mich an! Der gefällt mir gut. So wie im Moment TBo!
    Blindi wäre noch das Sahnehäubchen obendrauf. Die nächste Saisonkarte wäre bestellt!

    Zitat von Z67

    dä flüeler isch glaub dä einzig goalie uf dä welt, wo i 3 oder 4 penaltyschüsse nöd eine gebet hät, hät zwar hüt abig guet gspielt, aber ebä...


    Wieso? De erscht hät er doch ghebet ;)

    Zitat von ZSColin

    Damn, wir haben z.Z. einfach ein paar Verletzte zuviel:
    Suchy, Müller, Schelling, Bühler, Pittis, Wichser......
    Wobei, wenn (die meisten) bis vor den PO's wieder an Bord sind, kommt's guuuuuuuut ..........


    Schon, bloss sollte man sich nicht selber ein gute Ausgangslage für die PO vermasseln...

    Zitat von Caro

    Exklusives Ticketkontingent:
    für d'member under eui - ok, die händs ja au via mail übercho :wink:


    Nöö, ich han mi zwar als V.I.P. Member aagmäldet, han dänn aber die Kredticharte nöd welle. So hängt jetzt glaub mini Aamäldig.
    Das schiint mer nö de grösser Dödelverein z'sii als sinerziit GoodNews

    Zitat von Caro

    schrib der es sms, falls ich erfolgrich sötti si, ok?


    Sali Caro, Danke villmal. Aber mini Frau hät eh grad uf Örlike müesse und gaht jetzt uf d'Post...

    Läck mir, die Scheiss Siite isch scho am halbi achti nümme erreichbar !

    Zitat von backinreality

    De von Segi isch ächt geil gsi.. voll sauer gsi und bi de nächste Körperberüehrig dur en Berner gumpt er quasi us em nüt is netz ;)... und es git au no straf.. herrlich ;)... obwohl eigentlich isch es eifach behinderig gsi, daser nacher no so umegumpt isch dän no de bescht gsi ;)


    Wär er nöd umgheit, hetti de Sch..s Prugger nöd pfiffä!

    Zitat von larlf

    de isch ja sicher au chrank:

    ...

    Das heisst: Zwei oder drei ­Zuger Sicherheitsleute hätten den ZSC-Sektor stürmen ­müssen. Wie bitte? Wer einen Block voller Hardcore-Fans betritt, muss bis an die Zähne bewaffnet und den Rabauken zahlenmässig überlegen sein, sonst gibts mächtig auf die ­Socken. Das Urteil ist eine Eselei, gefällt von Schreib­tischtätern ohne Kenntnis der Verhältnisse in den Stadien

    Ganz Artikel:
    http://www.blick.ch/sport/eishocke…on-eseln-135501


    Ich weiss scho, werum ich dä Scheiss nüme lies. Wer hät dänn verlangt, dass nur 3 det ufe stürme sölled. Im Urteil isch gstande (Oder i de Erchlärig dezue), dass de Sidi vo Zug für HochRisiko Spiel au gnüegend Lüüt müesst vor Ort ha.
    das isch sicher nöd de Fall gsi. Da vo Fahrlässigkeit z'rede isch nöd verchehrt!

    Zitat von Larry

    Blick kämpft gegen sinkende Auflagezahlen, und das seit Jahren.

    Nun sind Jungs von BILD gekommen um dem Boulevard-Stil neues Leben einzuhauchen, härtere Storys zu bringen.

    Ist alles immer noch völlig harmlos im Vergleich zu SUN etc.

    Es wird also eher noch härter werden... :haare:


    Darum les ich den Scheiss nicht mehr. Auch die Online Ausgabe ist gestorben.

    Zitat von Gysino

    muesch nöd aafange brüele. chasch dich schön i diini höhli zruggtrolle und go stämpfele und täubele das GC vor em FCZ isch. es tuet oi anschiinend grausam weh oine reaktione nah. muess furchtbar schmerze.


    Nöö, das tuet nöd weh. Will am Änd vo de Meischterschaft wird das wieder richtig gstellt si: FCZ vor GC (wänns das dänn na git)

    Zitat von Champs-de-Mars

    Absolut, habe auch nie besseres erlebt.


    Scheiss. die Tote Hose han ich leider na nie gseh. Aber Green Day am 8.11. isch au geil gsi 3 Stunden Power...

    Zitat von Caro


    hett - wie dobe scho erwähnt - just can't get enough gern ghört. photographic wär natürli au geil gsi, aber händs au uf de letschte tour nöd so oft bracht...

    mir häts jedefalls gfalle und ich bi am überlege, ob ich hüt abig nomal söll gah.

    mir au! wobii de Dave schon zimli langi Pause igleit hät.

    Ich het gärn CaroCaro ghört...


    Au shit. das isch ja ToraTora gsi :?:

    Zitat von Lolo

    blöd war es den Stock fallen zu lassen, aber nachher hatte er keine Chance mehr, das kann halt passieren, der Z hat auch gut reagiert schrumm pumm.

    Gruss Lolo


    Schrumm pumm - bisch geschter i de Halle gsi? Ich fühl mich hüt so fiebrig...