Beiträge von gringo
-
-
-
-
-
-
Zitat von Larry
Hätt öpper mit de Bude oder Privat scho mal so es Feuerlaufen Seminar gmacht?
Das staht mir mit de Bude nähmlich bivor...guet, als erschte laufi nöd übere!

De Trick isch, dass vorher inere Wiese stahsch. So sind d'Fuesssohle schöne füecht und dänn merksch nüüt bim überlaufe. Mir händ das amene Firmealass mal us Blödsinn gmacht.. -
-
-
Zitat von Thrash
... Kein Wunder also, war an der Löwenstrasse die Hölle los. Rund 500 Fussballfans hofften auf einen Platz im Stadion. Gerüchte die besagten, radikale Fans wollten den Fanshop stürmen, erhärteten sich nicht. Gemäss Polizeiangaben blieb die Stimmung friedlich.
Gemäss Blick Onlineging eine Scheibe in Brüche... -
-
Zitat von Larry
FCZ in Güllen:
- Stadion ist super, bitte 1x in Zürich bauen, aber ohne Arena-Card!
Ja, eunverstanden!Zitat von Larry
- Zugfahren ist scheisseVor allem ohni Wägeli...
Zitat von Larry
- Beim FCZ hat es viele Idioten (Zerstörungen im Zug)
Ja, in meinem Zug nach Zürich gab es aber auch Leute, die Jungs in die Schranken wiesen!Zitat von Larry
Ich freue mich auf hoffentlich drei fette Gegner und ev. eine klitzekleine Überraschung.
Ja, daran glaube ich! -
ja und gahsch uf St. Galle?
-
Zitat von Mushu
So soll es sein!
Händ die hüt guet gspillt! Werum bruched gwüssi Lüüt immer s'Mässer am Hals?
-
-
-
Zitat von Caro
also am 17. mai hät d'kurve sehr wohl öppis gmacht, da hät d'selbstregulierig iwandfrei klappt!! nur scho wäg däm find ich das geischterspiel en hohn, vor allem, wänn mer gseht, wie z.b. yb, luzern, etc "bestraft" worde sind...
werum hätt dänn Basel s'letscht Jahr nach de Facklewürf vo den K4 Schwachmate keis Geischterspiel übercho??? -
-
-
-