Beiträge von gringo

    Zitat von Brave New World

    Werdet au schlechti Gegner gha ha:-)
    Bi eusem Eis isch am Suntig au dä Ufstieg möglich.


    Ja, Draft, drum bin ich au uf de Vorschlag cho. Das Gartehüttli im Fronwald wird langsam z'chlii :wink:

    Zitat von Mirko

    Und was bringt das? Der FCZ stand diese Saison immer oben in der Tabelle, spielte sehr attraktiven Fussball, und trotzdem kommen nicht mal 10'000 im Schnitt... Ich glaube nicht, dass sich der Zuschauerschnitt innert 10 Jahren mal so verdoppelt, von fast verdreifachen reden wir mal gar nicht...


    I dim Schnitt muesstisch na die Geischterspiel berücksichtige! Suscht wär da sicher über 10K !

    Zitat von Draft

    ...isch mer zwar fascht chli piinlich, aber was söll's: Han am Friitig no en Pensionierigsapero gha (nei, nöd min eigne) und nachher bini genau uf die 22:15 no schnäll in Letzi. Han dänn uf em Rase une irgendwelchi Kollege gsuecht, aber nöd gfunde. Nachher hani eine mir Chappe und sonere grosse Brülle gseh, han dänkt de känni doch. Gang ane und säg: Hoi Blindi. Er zieht Brülle ab und seit: Ich bin de Grauwiler...Neinei, isch mer gar nöd piinlich gsi :rofl:


    Ah, darum händ nachhär ide Kurve die Schlägereie agfange ;)

    Zitat von Lolo

    danke au Draft tolle Service gsii und ich ha mini 7 Plätz det wo ich ha welle.

    Gruss Lolo

    Au ich und de Thrash säged Danke! 600.- für 4 Tix hetted mer Eusne Fraue nöd chönne verchaufe :wink:

    Zitat von Benny

    Margairaz:
    Kommt vielleicht noch drauf an, ob Osasuna absteigt oder erstklassig bleibt.(?)

    Gygax:
    Um Himmels Willen - NEIN!


    Gygax : vielleicht als Ergänzungspieler, wenn er günstig zu haben ist. Als Identifikationsfigur wäre er gut.

    Aber was ich toll fände: Wenn Torino absteigt...

    ich han scho am Afang es unguets Gfühl gha i dem Sektor B!
    Späteschtens nach mim iigangs erwähnte Petardeschuss vors Goal, han ich nu na bibbered...

    Am Schluss han ich glueget, dass ich so schnäll wie möglich mit mim Sohn em Hag na ufe cho bin.

    S'nächst mal gang ich wieder i'd Südkurve. Da isch's entpannter!

    Nach 2:1 schüssed die Basler Hohlchöpf doch e Petarde richtig Leoni und Tihinen und kei Journi Sau schriibt dadrüber!

    Und welle FCZ "Fan" hat Pyro in den Basler Sektor geschossen? Habe ich nicht gesehen. Umgekehrt aber schon!

    Na, wie Larry sagt: " mal günne und guet isch!

    Zitat von Mushu

    Habe nun also einen neuen Autoradio (mit neuem Kleinwagen darum), welcher auch das mp3 Format lesen (sollen) kann.

    Nun;
    Mit einer Datendiskette ging es nicht.

    Mit einer MP3-Diskette (mit Nero) klappt es auch nicht.

    Mit einer Audio-CD sollen nur 70 Minuten speicherbar sein ...

    Was mach ich falsch? Oder ist das ganze doch nicht so ein Hit?


    Bi de MP3 CD Player vo mine Chind häts 2 Phänomen gäh:

    De einti hät MP3 nur abgspilt, wänn alli Dateie im oberste Verzeichnis gsi sind.

    De ander nur wänns es Verzeichnis z.B Musik gäh hät und dänn det drin die MP3 Dateie gläge sind.

    s'Bränntempo würd ich erscht am Schluss is Aug fasse.

    Als erschts d' Struktur, wie die cheibe Files uf die CD oder de USB Stick chömed

    Als zweits villicht na d' Bitrate (indirekt d'Kompression). Villicht isch die für der MP3 Radio z'höch?

    Zitat von ZüriBueb

    Bin au debi. Mal luege, obs grad i dem wichtige Spiel zum erschte Sieg gäge Basel sit langem langt. Ich han aber nach wie vor s Gfühl, dass de Challandes taktisch am Gross nöd gwachse isch.

    De Almen machts! Dämal probier ich de Sektor C us...

    Zitat von Reto

    Hier haben doch mal einige ein paar gute Stellenlinks veröffentlicht.

    Die meisten Seiten sind voll mit Personalvermittlungsfirmen, deshalb frage ich mal nach, ob ihr ein paar solcher Links habt, auf denen man auch Inserate findet, die direkt von Firmen sind.

    http://www.jobs.ch habe ich also schon gefunden. Was gibt's sonst noch so?

    Suechsch scho wieder en neue Job?

    Zitat von Trodat

    Und dä Sälbstdarsteller und Möchtegern König Ledergerber muess sich dänn au nöd blicke laa. Isch er doch eine vo dene Werber für de Umbau vom Hasta gsi, wo en huufe Verspräche gmacht händ im Name vom Z. Und drum müemer morn au uf Rappi...

    Virus? Ich känn nur ein Virus: ZSC!!!

    Gemäss Printtagi isch er

    Zitat

    unabkömmlich

    . Defür chunnt s'Jungspund Müüsli

    Zitat von Reto

    Schtammtisch halt...


    so isches. und dänn schriibed so Journis so Müll, wie das, dass de Bonus en 13. seg!

    So nen Quatsch. Die händ all es Jahressalär, wo-n-en 13. beinhaltet aber eifach i 12 Tranche uszahlt wird. Vor luuter Bonusfluss chönd die Banker ebe nüme rächne (siehe Subprime und Krise) und händ wie de DD nume na $$ anstatt Auge. Ich glaube, die Gsamtsumme isch scho z'höch. Finde aber au, dass mer die, wo im Retail- und Private Bereich guet gschaffed händ, söll belohne.

    Bis hüt z'Abig!