Bald ist ja Fischi verfügbar
Wenn der kommt, nehme ich nächste Saison meine Karte beim EHC Bülach.
Bald ist ja Fischi verfügbar
Wenn der kommt, nehme ich nächste Saison meine Karte beim EHC Bülach.
Wir entlassen unsere Trainer doch sowieso immer zwischen Weihnachten und Neujahr. Alles andere wäre eine Störung im Betriebsablauf und ist unter allen Umständen zu vermeiden.
Da haben wir dann geiles Eishockey gespielt
Luegsch du diese! Darum geht es zwangsläufig. Es entfacht viel mehr Emotionen und Zuschauerauflauf, wenn wir mit geilem Eishockey im Halbfinal 3:4 rausfliegen, als wenn wir uns durchgewurstelt zum Titel schablonieren. Und da ist MC (der auch Anlaufzeit gebraucht hat, sein erstes vorgezogenes Halbjahr war für d'Füchs) für mich der einzige, der das in den letzten Jahren wirklich geschafft hat.
Nimmsch es paar Wundercherzli mit für di richtig Stimmig. Gaht ja um alles hüt.
Bern gheit nach Verlängerig use. Chämted mir wiiter, gahts wieder gege Brynäs. Zersch dihei, dänn uswärts. Gävle isch e Uswärtsreis wert.
Soso, dä Schaffhuuser Geldadel gaht also nöd gäge Aschua
De gnüsst jetzt sini potenti AHV und macht Summerferie. Di Neuriiche chömed selbstverständlich, obwohls bim aaaaaaaaaaaaaaalli-Händ-ue sowieso nie mitmached.
Han ein Platz im I2 abzgeh. Dete hets rundume immer freii Plätz, mit irgendeme andere Billet chönds also zämesitze.
...und im Falle von Pius zum EHC Wallisellen in die 2. Liga.
Hartikainen spielt bei Kalpa, das hatte ich gar nicht auf dem Schirm. Fand den bei Genf immer top, freue mich den heute zu sehen, bringt halt auch die Kilos mit um es krachen zu lassen. Und war massgeblich an den beiden Moutarde-Titeln beteiligt.
Daniel Olsson wechselt zu Lugano.
Schade, für mich der beste Junge zur Zeit.
Chas ja nöd abstriite, het öppis.
Und alli wo mich nonig live gseh hend hend eifach Pech gha.
Krakonos du i........ 20 Jahr
![]()
![]()
Merci, das isch aber flott vo dir.
Also PN bitte bi mir, wer no es Ticket brucht, wenn de Dani nöd gaht.
Nime gern eis gäge Lausanne i zwei Wuche. Muesch eifach s'Chindermeitli vom Dani flach lege a dem Sunntig, denn chaner nöd cho.
Mir zeigeds d Tickets vom hüttige Match nöd a
Bi mir es gliiche, de vo hüt isch nüme i de Liste zum nahdrucke.
Das isch wie ide Baubranche. Irgendeine fahrt immer no une ine

Ich unterbüüte mal miteme Gratis Stehplatz.
Sinnbildlich. Bayer steigt hinab an die Bande, um eine Erklärung zu verlangen. Die Refs kommen nicht sofort, also gibt er einfach auf und steigt zurück. Kommentar- und ausdruckslos.
McSorley wäre mit rotem Grind in der Türe gestanden und hätte alles gemacht, damit nicht angespielt wird.
Mini Mueter het meh Emotione und Charakter als de Typ...
Jetzt Pausenspiel. Endlich
Wer het gunne? Stahne no dusse und profitiere vo de gastfründliche Iilasskontrolle.
Vielleicht muss MB einfach mal zur EMS-Chemie ins Management Seminar. Ein bisschen Leadership Training und so.
Anyway, da mir zu gestern die Worte fehlen, habe ich die 48. Spielminute stilistisch aufgearbeitet:
MB wohnt in LangNULL
Kommt aber aus Uster und ist als Junior bei Dübi gross geworden.