Beiträge von Caro
-
-
-
mir fehlen die worte, wie kann man so auftreten?!? das hat man davon, wenn man so souverän durchmarschiert und meist auch 70-80% der leistung reichen. weiss crawford und das team, dass die playoffs begonnen haben??
danke an crawford, er hat uns mit seinem ausraster einen bärendienst erwiesen und auch keller's einwechslung hat berge versetzt.
was für eine scheisse, könnte einfach nur kotzen! [emoji35][emoji85]
-
Zitat von Der Weise
Das dieses Tor in jeder Liga der Welt zählt und dass es keine Behinderung war und nur der Schiri das so gesehen hat. Aber viellwicht weckt ja dieser Fehlentscheid die Jungs.
Gesendet von iPhone mit Tapatalk
und dass sich der goalie ja nicht einmal beschwert hat, demnach auch keine behinderung.
der war auf 180 (völlig zurecht!)
-
en mega knorz gsi, aber schlussendlich verdient. muess aber säge, dass mich de titel relativ kalt laht - für mich nie de stellewert vomene meischtertitel.
was ich mich frög (nöd erscht hüt), wieso hät mer sölden und ötztal als hauptsponsor für en CH-cup?!??!
-
-
auf twitter stand mal was von 3-0... als ich den match auf dem laptop daraufhin über swisscom tv air gemietet hab, war aber 2-1.
also etwa gleich chaotisch wie der ticker. -
-
zfrüeh gfreut, bern glicht mit de schlusssirene us

-
-
bern hät aber au grad no eini kassiert... und das nöd emal 2min vor schluss
(ok, das muess nüt heisse
) -
-
-
das gits ja irgendwie au nöd....

-
gits gar nöd!!!!
-
natürli ideal, die letschte zwei minute mit eim maa weniger ufem iis ...
-
es isch glaub e frag vo de ziit, bis mer de usglich kassieret...
-
-
Zitat von The Fan
Ganz übel, Teleclub wie Srf. Kompliment an Arno bla bla bla.
Eifach d Antwort ufem Is gä, däne scheiss Berglers, im April!
ha grad müesse umstelle, de arno-hype gaht mer gwaltig uf d'nerve!! dass mir sit wuche extrem vil verletzti händ und trotzdem witerhin a de spitze stönd, isch amigs chum e bemerkig wert. aber jammere händs im landwassertal ja scho immer im grosse stil chöne... :roll:
-
soeben auf twitter gesehen: Pius Suter (@zsclions) scored 2 G in a span of 9sec, which is a record at the world juniors. Suter added another 1 to complete the hattrick