Beiträge von Caro

Zitat von ZüriBueb

ja und jetzt wo Luzern eine weniger isch, hät glich Luzern die beschte Chance.

isch so. wür mi nöd wundere, wänn die no en topf schüsset... :roll:

Zitat von fäbe

naja, es war lebensgefährlich. ob das nun cool oder einfach nur dumm war :?:

schwer zum säge... hett vermuetli jede wieder andersch entschiede.
    aber vil ziit häsch i däm moment nöd. guet, isch eifach nüt passiert!!

er hät im interview nach sim slalomlauf grad gseit, dass er nöd weiss, ob er nomal so wür handle.
    ich nimm a, es isch im erscht spöter bewusst worde (au nachdem ers im tv gseh hät), wie knapp dass es gsi isch.

Zitat von Reto

Boah, dem müesst mer au eis chlöpfe.
    Läbenslangs Pischteverbot:
    http://www.20min.ch/sport/ski/stor…posten-19022743

es isch grad nomal glimpflich usgange. de viletta hät im interview no gseit, dass er ihn zum glück gnueg früeh gseh hät. er heg aber z'erscht überleit, ob er sini fahrt söll stoppe, aber wil ihm de sprung so guet glunge seg, heg er's sii lah. so cool muesch au z'erscht bliebe...

Zitat von ZüriBueb

So bösartig wie bei Miller schien das Foul in diesem Fall nicht gewesen zu sein. Und es ist leicht vom Schreibtisch aus zu sagen, dass jeder Sportler seine Übermotivation immer voll im Griff haben müsse. Schlussendlich wird wohl die Versicherung darüber entscheiden, ob es zum Prozess kommt...

wird in diesem fall mit sicherheit auch vom heilungsverlauf abhängen...

Zitat von Simms

Het öper d Szene gseh? Isches überhaupt es Foul gsi? Mer chan sich imfall au (schwer) verletze, ohni dasses es Foul isch.

wenn es anhand der medienmitteilung vom fcz heisst, dass grether kukeli mit grobem foul niedergestreckt hat, gibt es meiner meinung nach nicht viel misszuverstehen. und einfach so wird ein testspiel auch nicht abgebrochen!

Zitat von virus

es gaht scho, aber ebe, kein verglich mit guete qualität. ich han i dä letschte playoffs au mal en match so glueged.

solang de davis-cup no lauft, luegis eh no ufem laptop :oops:

Zitat von virus

sälbschtverständlich gaht das. je nach dem was din laptop für usgäng bzw. din fernseh für iigäng hät.
    entweder:
    - HDMI
    - S-Video
    - VGA

s'ding isch eifach, dass d'qualität uf em laptop scho nöd würklich s'wahre isch, ufeme grosse fernseh allefalls no full hd gsehts dänn nöd würklich super us. :)

gruess

das mit de qualität befürchti ebe au. aber ha glaub no es hdmi-kabel umeliege und checks mal rasch... notfalls luegis dänn halt doch ufem laptop, besser als nüt.

also sloggi, habe cablecom gestern nochmal kontaktiert. es besteht leider keine chance, die aufnahmen zu retten =( d.h. auch wenn ich die box nochmal ans netz gehängt hätte (hab es sogar versucht). dies bewirkte jedoch, dass sie vollständig deaktiviert wurde.
    habe mir aber mal notizen gemacht, was alles drauf war. ein teil lässt sich bestimmt auftreiben, ärgerlich ist diese "lösung" trotzdem. wie gesagt, wenn ich etwas zeit gehabt hätte, hätte ich den grössten teil noch geschaut. das ist eigentlich das, was mich extrem nervt. es hätte meiner meinung nach gereicht, die alte box der benutzer jeweils zu deaktivieren, wenn die horizon angeschlossen wird und nicht einfach willkürlich nach ihrem gusto.

Zitat von Joey_88

Hab mir gerade sein Interview auf Blick.ch angeschaut..Ihm fehlte ein Zahn haha..Entweder ist mir nie aufgefallen das
    ihm einer fehlt, oder er hat diesen bereits nach 2 NHL Spielen verloren

war schon vorher der fall